Siis kokemuksia kyselisin, et kuin pian on raskautunu kierukan poiston jälkeen, ku itellä on kuparikierukka ja pitäs se poistaa. Tarviiko yhet menkat olla välissä vai ovuloikohan jo heti (tiedän yksilöllistä, mut kokemuksia kyselen silti). Mitä teijän lääkäri on antanu ohjeeksi?