Kokemuksia kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häpeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häpeissään

Vieras
Eli onko teillä kenelläkään kokemusta sellaisesta ettei ollu seurustelu suhteist ollut kokemuksi vielä 20 vuotiaana ja kuitenkin olette tullut äidiksi myöhemmällä iällä?
Mä olen pian 21v nainen ja mulla on vain yksi seurustelu kokemus. Pelkään ettei minusta tule koskaan äitiä.

no mulla on kyllä montakin tuttua, jotka ovat ekan seurustelukumppanin löytäneet vasta 25-30v! ja nyt ovat kaikki äitejä (ikää 30-40v). että kyllä kerkeet äidiksi, jos muuten kaikki natsaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 10:51 Häpeissään kirjoitti:
Eli onko teillä kenelläkään kokemusta sellaisesta ettei ollu seurustelu suhteist ollut kokemuksi vielä 20 vuotiaana ja kuitenkin olette tullut äidiksi myöhemmällä iällä?
Mä olen pian 21v nainen ja mulla on vain yksi seurustelu kokemus. Pelkään ettei minusta tule koskaan äitiä.

:hug: älä huolehdi, ehdit kyllä löytää sopivan miehen jonka kanssa saatte lapsia. Minä löysin lasteni isän 25v. vaikkakin tulin äidiksi yli 30v. En tosin osannut murehtia lapsijutuista kuin vasta 30v. kynnyksellä. :whistle: Sinulla on elämä vasta edessä, älä siis suotta murehdi. Tulee vain turhia paineita heti alkuunsa. :hug: Elämä menee jokaisella omaa rataansa, turha sitä kaueasti murehtia etukäteen.

Mä tulin äidiks hiemna päälle 30v ja nyt neljä lasta. (7v kaksoset, 4v ja 2v)
ei mulla ollut seurustelusta kokemusta peruskoulu ajoilta, vaikka monta hyvääkin ystävääni oli poikia. En jaksanut murehtia sitä silloin kun halusin opiskella ja lukea tentteihinkin kunnolla. Lukion jälkeen sosiaalinenkin elämä vilkastui ja kun menin opiskelemaan niin pojatkin tuli paremmin kuvioihin.
Olihan se silloin lukiossa vähän kiusallista kun ei ollut itsellään poikaystävä, mutta nyt se ei haittaa. Sitten kun sinäkin olet oikeasti "aikuinen" siis enemmän vastuuta kaikesta, niin saat parisuhteistakin tarpeeksesi.

Yhteistyössä