Kokemuksia kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häpeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häpeissään

Vieras
Eli onko teillä kenelläkään kokemusta sellaisesta ettei ollu seurustelu suhteist ollut kokemuksi vielä 20 vuotiaana ja kuitenkin olette tullut äidiksi myöhemmällä iällä?
Mä olen pian 21v nainen ja mulla on vain yksi seurustelu kokemus. Pelkään ettei minusta tule koskaan äitiä. :/ :ashamed:

Olen seurustellut vain kerran eli nykyisen aviomieheni ja lapseni isän kanssa :heart: Alettiin seurustella 17-vuotiaana. Tää ei nyt ihan ole sitä mitä hait, mutta kuitenkin vähän siihen suuntaan.

En minäkään monen kans seurustellut. Ennen 24 vuoden ikää olin seurustellut kahden miehen kans, joista toinen oli varattu. Olin siis onneton, rakastunut toinen nainen, hyi..! tietenkään en laske tähän näitä teini-iän pidetään kädestä poitsujuttuja.
Kun sitten tapasin 24 vuotiaana mieheni, ostimme jo neljä kuukautta tapaamisesta yhteisen asunnon. Noin 8 kk tapaamisesta olin raskaana, mutta sain keskenmenon. En tullut aivan heti raskaaksi uudestaan, mutta reilu 2 vuotta tapaamisemme jälkeen meillä oli kuitenkin ihana tyttövauva. Läheiset sanoivat, että he osasivatkin odottaa meiltä aika nopeaa toimintaa.
Meillä asiat sujuivat aika nopeaan, mutta mitä sitä suotta odottelemaan kun oikea ihminen sattui vierelle löytymään. nyt meillä on aloitettu keskustelut toisesta lapsesta...
Älä siis vielä painu kovin masennuksiin. Tuon ikäisenä minäkin podin kovasti vauvakuumetta. Raastava ero varatusta miehestä masensi. Ajattelin, etä elän pitkän yksinäisen elämän. Että silleen. Nyt taas kaipaisi välillä sitä rauhaa ja yksinäisyyttä... no, lapsihan varttuu ja äidille riittää taas aikaa.

Minä aloin ekan kerran seurustelemaan 20- vuotiaana, ja nyt 26 vuotiaana olen äiti. Nuorena koin olevani tosi outo ja erikoinen, kun ei ollut poikakaveria, mutta ei vaan sattunut sopivaa kohdalle. Sitten tapasin tämä nykyisen mieheni ja tässä sitä ollaan, vaikka kuvittelin että yksin taidan elämäni viettää.
Kyllä sinustakin voi aivan tosi hyvin tulla vielä äiti, olet vielä niin nuori. Uskoa vaan ja voimia!

Ei sillä ole mitään merkitystä monenko kanssa on seurustellut nuorena ja tuleeko äidiksi joskus. Esim. ainut kunnon seurustelusuhde on aviomieheeni eli ei meillä ainakaan ole ollut aiempia suhteita mieheni kanssa.

nimim. lucky one :heart:

musta tuli kuukausi sitten äiti :heart: 22v oon ja eipä mullakaan oo ku toinen "kunnon" seurustelu ja äidiksi vaan tulin =) että eipä sillä tosiaan oo merkitystä kuinka monen kans on seurustellu.mä oon ainaki tyytyväinen enkä haluakkaan seurustella kymmenen miehen kans ennen lapsen tekoo.luulen että sitten ku löytää sellasen miehen jonka kans lapsia haluaa niin sitten sitä tullaan äidiksi =) riippumatta siitä montako suhdetta ennestään!varmasti säkin tuut äidiksi,ennemmin tai myöhemmin =)

Joo, ei todellakaan vaikuta perheen perustamisessa sun aiempien suhteiden lukumäärä. Itse vietin 23-vuotiaaksi melko railakasta opiskelijaeloa ja seurustelin tuohon ikään mennessä yhden miehen kanssa (alle vuosi). 23-vuotiaasta 25-vuotiaaksi olin p.askasuhteessa kunnes sitten tapasin yhtäkkiä alle vuosi sitten keväällä nykyisen mieheni, jonka kanssa menimme kihloihin 2kk tapaamisesta ja esikoinen toivottuna ilmoitti tulostaan 3kk tapaamisesta. Molemmat olimme tahoillamme varattuja kun tapasimme. Rakkaus ei katso oikeita hetkiä ja tilanteita. Se vain tulee kohdalle. Saatat olla 21 tai 35 vuotias sen hetken sattuessa kohdallesi!

Yhteistyössä