En minäkään monen kans seurustellut. Ennen 24 vuoden ikää olin seurustellut kahden miehen kans, joista toinen oli varattu. Olin siis onneton, rakastunut toinen nainen, hyi..! tietenkään en laske tähän näitä teini-iän pidetään kädestä poitsujuttuja.
Kun sitten tapasin 24 vuotiaana mieheni, ostimme jo neljä kuukautta tapaamisesta yhteisen asunnon. Noin 8 kk tapaamisesta olin raskaana, mutta sain keskenmenon. En tullut aivan heti raskaaksi uudestaan, mutta reilu 2 vuotta tapaamisemme jälkeen meillä oli kuitenkin ihana tyttövauva. Läheiset sanoivat, että he osasivatkin odottaa meiltä aika nopeaa toimintaa.
Meillä asiat sujuivat aika nopeaan, mutta mitä sitä suotta odottelemaan kun oikea ihminen sattui vierelle löytymään. nyt meillä on aloitettu keskustelut toisesta lapsesta...
Älä siis vielä painu kovin masennuksiin. Tuon ikäisenä minäkin podin kovasti vauvakuumetta. Raastava ero varatusta miehestä masensi. Ajattelin, etä elän pitkän yksinäisen elämän. Että silleen. Nyt taas kaipaisi välillä sitä rauhaa ja yksinäisyyttä... no, lapsihan varttuu ja äidille riittää taas aikaa.