Kokemuksia kaipaisin kesto pikkuhousunsuojista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kestoiluko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Igu*Leen pikkuhousunsuojat on tavattoman kauniita! Kalliimmasta päästä, mutta ovat kyllä hintansa arvoisia. Yllätyin positiivisesti, kun niitä kokeilin. Tilasin heti lisää.
Pelkillä pikkuhousunsuojilla en ole pärjännyt, siteitäkin olen tarvinnut. Mutta kestoja kaikki, eikä muuta tarvitse.
Yllättävän mukavaa ja helppoa. Ei niin kammoksuttavaa kuin luulin! Suosittelen kokeilemaan vaikka vain yhdellä, kyllä sen eron kertakäyttöisiin huomaa jo siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:
Igu*Leen pikkuhousunsuojat on tavattoman kauniita! Kalliimmasta päästä, mutta ovat kyllä hintansa arvoisia. Yllätyin positiivisesti, kun niitä kokeilin. Tilasin heti lisää.
Pelkillä pikkuhousunsuojilla en ole pärjännyt, siteitäkin olen tarvinnut. Mutta kestoja kaikki, eikä muuta tarvitse.
Yllättävän mukavaa ja helppoa. Ei niin kammoksuttavaa kuin luulin! Suosittelen kokeilemaan vaikka vain yhdellä, kyllä sen eron kertakäyttöisiin huomaa jo siinä.

Olisiko sinulla linkkiä noihin Igu*leen suojiin, siis mistä voisi tilata? Ja jos ajattelee, että pelkästään kestositeillä meinaa pärjätä, montako tarvitsee?
Kuinka usein pyykkäät suojia?

mulla on suurin osa TSI-versioita (en ite tehnyt) eli ovat noin kolmanneksen maksaneet merkkituotteen hintaan verrattuna. merkkituotteina on yksi Luneten ja yksi Ronjamarian pikkissuoja ja molemmista oon tykännyt.

http://igulee.fi/index.php?cPath=83 Tuolta minä olen tilannut.
Mulla on melkoinen läjä, vähän liikaakin. varmaan noin parikymmentä kappaletta eri kokoisia. Ei tarvitse kovin montaa, jos pesee heti käytön jälkeen (päivittäin). Menee ihan muun pyykin seassa kuudessakympissä. Käytön jälkeen huuhdellaan kylmällä vedellä, jottei lika tartu kiinni plus sottaa muuta pyykkiä. Itse pesen noin joka toinen päivä.

Itse löysin tälläisen paikan, jossa on myynissä, kivoja kuosejakin olisi. http://www.royalkestot.net/tuotteet.html?id=3/

Itse olen kyseisestä paikasta kestoliivinsuojia tilannut ja niihin aivan ihastuksissani.

Kuivuvat siis tosi nopsaan, siksi määrä riippuu vain siitä, miten usein vaihtaa sidettä ja miten niitä pesee. Suosittelen kokeilemaan muutamalla kertakäyttöisten ohessa, siinä helposti huomaa, miten toimivat kertakäyttöisiin nähden ja miten usein pitää vaihtaa jne.
Tosiaan itsekin voi tehdä, jos osaa. Mä vaan en osaa =)

Kuukuppia olen mäkin harkinnut, mutta näin lapsen myötä on menkat niin onnettomat, etten koe tarpeelliseksi. Siteet toimivat aivan mainiosti. Enkä oo koskaan tykännyt tampooneistakaan, niin tuskin mitään kuppiakaan haluisin alkaa käyttämään, lopulta.

Mulla loppui hiivatulehdukset ja vuoto itsessäänkin väheni varmaan kolmasosaan entisestä kun vaihdoin kestosuojiin, eivät haudo samalla tavalla. Googlella lähtisin varmaankin etsimään hakusanalla kestoside, monesti kestositeitä myyvät vauvatarvike-nettikaupat myyvät myös noita pikkuhousunsuojia.

huutiksesta, kestovaippainfosta ja babyideasta voipi saada TSI-versioita.

ite oon ostanut tuon Kaksplussan kestoilu-kerhon kautta missä on paljon ompeluihmisiä, ovat maksaneet yleensä 3 euroa kipale.

Yhteistyössä