Te, jotka siirryitte kakkosnaisen roolista ykköseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekaks kysymys sulle: Kuinka kauan TE olette olleet salasuhteessa?

Minä olin reilut pari vuotta, olihan se ihanaa, mutta harvasta asiasta olen elämässäni yhtä kiitollinen kuin siitä, että emme tehneet tuota tarkoittamaasi siirtoa. Rakkaus sokaisee. Ei sillä, että siinä miehessä erityisempää vikaa olisi, mutta miten paljon olisin menettänyt, jos olisin tämän avioliiton rikkonut.

Alkuperäinen kirjoittaja Madonna:
Kokemuksia kaipaisin?

Kauan olitte salasuhteessa?
Pelaako luottamus?
Saitteko sen mitä halusitte?

Näitä kysymyksiä olisi vaikka kuinka...

Mä en itse ole ollut kakkonen, mutta yksi parhaista ystävistä oli, joten vastaan hänen puolestaan :D
Salasuhdetta kesti reilun vuoden, jonka jälkeen mies jätti vaimonsa ja muutti yhteen ystäväni kanssa. Luottamus pelaa molemmin puolin, kun olen siitä joskus kysynytkin. Kummallakaan ei ole tarve pettää, kun viimein on se oikea rinnalla. Molemmat ovat onnensa kukkuloilla ja uusperhe pyörii mallikkaasti =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ekaks kysymys sulle: Kuinka kauan TE olette olleet salasuhteessa?

Minä olin reilut pari vuotta, olihan se ihanaa, mutta harvasta asiasta olen elämässäni yhtä kiitollinen kuin siitä, että emme tehneet tuota tarkoittamaasi siirtoa. Rakkaus sokaisee. Ei sillä, että siinä miehessä erityisempää vikaa olisi, mutta miten paljon olisin menettänyt, jos olisin tämän avioliiton rikkonut.

Vuosi tässä on nyt näin mennyt. Ja suunta tuntuisi olevan se, että meistä se pari tulee.

Eikö kenelläkään kokemuksia ole?

Salasuhteessa oltiin noin 2 vuotta.Jatkuvasti mies lupasi jättää exän ja lopulta sainkin pakotettua miehen tekemään pisteen sille.Vuoden verran oltiin onnellisesti yhdessä ja suunniteltiin avioliittoa kunnes kerran sattumalta näin mieheni toisen naisen seurassa ja vyyhti alkoi purkautua.Mies oli tapaillut tätä naista jo yli vuoden ajan ja nainen odotti hänelle lasta.

Paskaa tuli säkillinen sen miehen mukana :(

Alkuperäinen kirjoittaja neiti takkutukka raitasukka:
Miten joku haluaa tietoisesti olla se toinen nainen? :o

No mulla oli joskus semmoinen pikkuinen seksisuhteen tapainen yhden naimisissa olevan miehen kanssa ja ihan siitä syystä, että meillä oli helvetin kivaa yhdessä. olis siitä voinut tulla pitempikin suhde, jos en olis törmänny nykyiseen puolisooni.

Yhteistyössä