KOKEMUKSIA HIUSTENPIDENNYKSSESTÄ.. ja kuvia myöskin jos vain löytyy :D

  • Viestiketjun aloittaja jou
  • Ensimmäinen viesti
Mäkin haluaisin mutta itellä niin paljon tukkaa että pitää varmaan ottaa hirveenä lisäkettäkin ettei näytä tyhmältä...
Ja kukaan ei osaa suositella ketään, eikä oikeen niin kalliissa projektissa viittis kelle vaan mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
SekiVielä, ootko oikeen kampaaja? Ku mä teen nuita vaan harrastuksena ja en välttämättä kaikkee tiiä ihan tarkalleen ni korjaa jos multa tulee ihan palturia :D

Sanotaanko et melkein oikee :ashamed: lopetin koulun kesken..kai sitä pitäisi jatkaa jos vain saumoja olisi :) Äidilläni on ollut kampaamo missä olen näitä tehnyt..nytkun kampaamo lopetettiin teen kotona.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
paljonkos puntissa on tukkaa? Jos on vähän normaalia enemmän karvaa päässä niin pitääkö laittaa kaksi?

Puntissa joka ommellaan on n.1m (siis puntin leveys) pituuksia on monenlaisia..Jos sinulla on enemmän hiuksia sinähän et varmastikkaan tarvitse tuuheutta vaan pelkästään pituutta :) Luulen et 1-1,5 punttia riittää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja SekiVielä:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
SekiVielä, ootko oikeen kampaaja? Ku mä teen nuita vaan harrastuksena ja en välttämättä kaikkee tiiä ihan tarkalleen ni korjaa jos multa tulee ihan palturia :D

Sanotaanko et melkein oikee :ashamed: lopetin koulun kesken..kai sitä pitäisi jatkaa jos vain saumoja olisi :) Äidilläni on ollut kampaamo missä olen näitä tehnyt..nytkun kampaamo lopetettiin teen kotona.
mä oon aina halunnu kampaajaks... oon sitte tehny kotona kaikkee... mun namibialainen ystävä opetti ensin tekeen pieniä ranskanlettejä ja kuitulettipidennyksiä ja nyt sitte teen nuita pidennyksiäki...leikkaan ja värjään toisten hiuksia ja omaa päätä tietysti :D
Että mä teen kokkolassa nuita pidennyksiä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja SekiVielä:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
SekiVielä, ootko oikeen kampaaja? Ku mä teen nuita vaan harrastuksena ja en välttämättä kaikkee tiiä ihan tarkalleen ni korjaa jos multa tulee ihan palturia :D

Sanotaanko et melkein oikee :ashamed: lopetin koulun kesken..kai sitä pitäisi jatkaa jos vain saumoja olisi :) Äidilläni on ollut kampaamo missä olen näitä tehnyt..nytkun kampaamo lopetettiin teen kotona.
mä oon aina halunnu kampaajaks... oon sitte tehny kotona kaikkee... mun namibialainen ystävä opetti ensin tekeen pieniä ranskanlettejä ja kuitulettipidennyksiä ja nyt sitte teen nuita pidennyksiäki...leikkaan ja värjään toisten hiuksia ja omaa päätä tietysti :D
Että mä teen kokkolassa nuita pidennyksiä :wave:
Juu minäkin olen oppinut noi pienet ranskanletit ulkomaalaiselta ystävältäni =) Mut täytyy sano ETTÄ ITELTÄNI EN kyllä värjää enkä leikkaa vaan luottokampaajani tekee ne hommat B) :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja SekiVielä:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja SekiVielä:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
SekiVielä, ootko oikeen kampaaja? Ku mä teen nuita vaan harrastuksena ja en välttämättä kaikkee tiiä ihan tarkalleen ni korjaa jos multa tulee ihan palturia :D

Sanotaanko et melkein oikee :ashamed: lopetin koulun kesken..kai sitä pitäisi jatkaa jos vain saumoja olisi :) Äidilläni on ollut kampaamo missä olen näitä tehnyt..nytkun kampaamo lopetettiin teen kotona.
mä oon aina halunnu kampaajaks... oon sitte tehny kotona kaikkee... mun namibialainen ystävä opetti ensin tekeen pieniä ranskanlettejä ja kuitulettipidennyksiä ja nyt sitte teen nuita pidennyksiäki...leikkaan ja värjään toisten hiuksia ja omaa päätä tietysti :D
Että mä teen kokkolassa nuita pidennyksiä :wave:
Juu minäkin olen oppinut noi pienet ranskanletit ulkomaalaiselta ystävältäni =) Mut täytyy sano ETTÄ ITELTÄNI EN kyllä värjää enkä leikkaa vaan luottokampaajani tekee ne hommat B) :D
mä laitan omaa tukkaaki... mut suuri nautinto on jos mun kaveri laittaa...annan yleensä vapaat kädet :D Mulla oli pari poikasta jotka kävi säännöllisesti letityksessä (harmi ku se toinen ei enään käy...olis saanu vähän julkisuutta mun letit :D ) ja yhelle kaverille laitan pidennyksen aina parin kuukauden välein.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
paljonkos puntissa on tukkaa? Jos on vähän normaalia enemmän karvaa päässä niin pitääkö laittaa kaksi?
1 puntti (110g) aitohiusta riittää kokopään pidennykseen.Omien hiusten paksuudella ei hirveästi ole merkitystä: asiansa osaava kampaaja leikkaa omat hiukset niin että ne sulautuvat jatkohiusten kanssa.
 
pööööö
Eli mulla hiukset on senpituiset että ne häävisti saa pienelle piukalle ponnarille. Otsatukka yltää nenänpäähän ja sitä lyhyempiä hiuksia ei ole. Mutta hiukset ovat aika vahvat. Osaako joku sanoa että mitä sellaset kuituletit maksaa jos ne ylettyis tuonne n.lapaluihin asti. Ja millaista materiaalia ne ovat, ja miten niitä hoidetaan. Vai tuleeko näyttävämmän näköset jos ne letit on omista hiuksista. Tulis samalla vähemmän ärsytystä jos se kuitu ei sovikaan päänahalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pööööö:
Eli mulla hiukset on senpituiset että ne häävisti saa pienelle piukalle ponnarille. Otsatukka yltää nenänpäähän ja sitä lyhyempiä hiuksia ei ole. Mutta hiukset ovat aika vahvat. Osaako joku sanoa että mitä sellaset kuituletit maksaa jos ne ylettyis tuonne n.lapaluihin asti. Ja millaista materiaalia ne ovat, ja miten niitä hoidetaan. Vai tuleeko näyttävämmän näköset jos ne letit on omista hiuksista. Tulis samalla vähemmän ärsytystä jos se kuitu ei sovikaan päänahalle.
kuituletit on muovia... ja mitä pidempi on oma tukka sitä paremmin letit pysyy.
 

Yhteistyössä