KOKEMUKSIA HIUSTENPIDENNYKSSESTÄ.. ja kuvia myöskin jos vain löytyy :D

  • Viestiketjun aloittaja jou
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Judi:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Judi:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Judi:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
ja hiusten täytyy olla sellasia mitkä on ommeltu yhtenäiseks nauhaks. ei sitä kuitua millä lettejä tehään.
joo,mulla on sitä nauhaa jonkin verran,puolet siihen niin ois hyvä..millon sitä pitää käydä sitten nostattamassa? :xmas:
sitte ku ne letit lörpsähtää sieltä. Tottahan ne löysenee vähän ajan kuluessa.
no nii..mä mietin et ollaan joulun aikana tai ehkä uuden vuoden aikana tulos sinnepäin,tai siis ohi ajetaan niin vois samalla käyä tekasee,kauanko se kestää? :xmas: ehkä joskus joukupäivänä tai joskus ollaan lähössä..siis ohi ajetaan siitä
parisen tuntia menee. onhan sulla oma tukka sit sen verran pitkä et saa letitettyä? ettei ihan viiden sentin tupsuun tarvii kinnata lettejä... :whistle:

ja vieraalle joka ihmetteli halpaa hintaa...sanoin jo tuossa ketjun alussa että teen tätä ihan harrastuksena ja omasta ilosta ja nautinnosta ;)
okei,no se on kiva,joo on mulla omaa tukkaa tosi paljon siis pitkää,muttei paljon.. :x siks just haluankin pidennyksen..eli tohon selkään asti melkein on tai olkapäille ainakin..mutta sopiiko sulle sellanen järjestely? pitää vaan ton miehen ja pojan sitten odotella jossain sen aikaa..Mutta yhteystiedot voin antaa sitten yvllä :wave:
juu, passaa se ja jos vaikka sitte ajoissa tietää et millon tulossa et saan omat lapsukaiset pyörimästä jaloista ni saa rauhas tehä :D
joo,laitoin yvtä!!
 
Anna
Alkuperäinen kirjoittaja SekiVielä:
Mut oikeesti jos jotain kiinnostaa pidennykset lisätietoa saa kysymällä ja jos asut Oulun seudulla voisin vaikka tekaistakkin :attn:
Laittakaahan Yy:tä tuleen :)
Hei!Ymmärsinkö oikein että tee oulussa noita hiustenpidennyksiä?Olisin kiinnostunut.Paljon pyydät tekemisestä?
 
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja parturi-kampaaja:
En suosittele teippipidennystä. Itse olen tehnyt liimaamalla ja asiakkaat/kaverit ovat olleet tyytyväisiä.
Multa sais aikas halvalla...luulen ettei kukaan tee halvemmalla... Turussa siis asustelen.
Millanen toi liimaamisjuttu on verrattuna tuohon ompelemalla tehtyyn? Ja miten halvalla tekisit? Jos ei oo niitä tarvittavia hiustuppoja mukana...:D Oma tukka solisluille asti. Mulle on aina sanottu, että tukkani ei ole älyttömän paksu vaan sitä on paljon....
 
kokemuksesta ainakin suositella lämpimästi teippipidennyksiä! Itsellä nyt laitettiin kolmannen kerran ne uudestaan(siis samat hiukset) ja ovat tosi hyvin pysyneet kiinni,yhtään ei irronnut ja nyt tämän viimeisimmän jakson ajan pidin jopa 8 vkoa (suositeltava pitoaika on kai 6 viikkoa,kun alkaa tulla tyvikasvua,hiuksen kasvusta riippuen tietty,mulla siis värjätty samalla se tyvi,kun otettu pois ja sitten laitettu takasin päähän) Hiukset säilyvät hyvin hoidettuina(ainakin pitäisi) jopa puolitoista vuotta. oikeanlainen shampoo ja hoitoaine ja luonnonharjas harja käyttöön..Vaikka itse en kyllä ole täysin kaikkia "ohjeita" noudattanut,eli oon pessyt myös kaupan shampoolla,mutta ei siitä haittaakaan tullut. Hiukset näyttävät ja tuntuvat tosi luonnollisilta...eli itsellä pelkkää hyvää sanottavaa teippipidennyksestä :) Ja tosiaan,kun ne voi käyttää uudestaan..mulla on ollut aikasemmin myös pidennys,joka tehtiin keratiinisineteillä..ja tämä teippisysteemi on HUOMATTAVASTI parempi ja kestävämpi sekä käyttöaika on tosiaan pidempi.
 
Tässä mun viimevuotiset 50cm liimapidennykset http://irc-galleria.net/view.php?nick=Naurukohtaus&image_id=49223338
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Naurukohtaus&image_id=44463830 Ei kannata tosta pärstästä välittää :whistle:
 
maiju.haapaniemi@netti.fi
Me ollaan yhdessä suunniteltu minulle pidennys ja häämeikki sähköpostilla mutta postistani pyyhkiytyi kaikki viestit ja sinua yritän kuumeisesti tavoittaa!!! OTA YHTEYTTÄ!! maiju.haapaniemi@netti.fi
 
pidennystä
Oiskos tääl oulus halukkaita jotka tekis hiukka halvemmalla entä parturikampaamos, haluis vähän niinkus "pimeetä" rahaa tienata =) Mua kiinnostas antaa jonnin laittaa, joka osaa. Kumpi parempi, teippi vai sinettipidennys?
 
pidennystä
voisinpas antaa sähköpostiosoitteeni, joku jossain, oulus, tai oulun lähistöllä =) voisi laitella sähköpostia nii voitas jutella ja sopii paremmin noista hiustenpidennys jutuista =)

tiitukka84@gmail.com
 
Nesssss
heippa! Onko kellään kokemusta sellAsista liimapidennyksistä? siis ei sinetti vaan sellanen mistä saa ite leikata sopivan pitusen tupon ja sit liimataan ja painetaan kiinni ihan sormilla ja föönillä kiuumennetaan jotta kiinnittyy nopeaa. Kokemuksia? siihen tarvii jotain kaks eri liimaa.. ainaki jonkun lateksiliiman?
tarvitsisn äkkiä lisätietoa
 

Yhteistyössä