Kokemuksia eri kylpylöistä!! HELP!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemuksien kaipailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemuksien kaipailija

Vieras
Esim. Eden nokialla ja oulun eden kiinnostais. Onko kellään kokemuksia näistä? Myös muista saa laittaa...nuo kaksi vaan mietinnässä olleet. :) Auttakaa tietämätöntä!

kumpikin on lähes samanlaisia kylpylöitä.nokialla ehkä enemmän toimintaa.kylpylän puolella mm pitkä rengas liukumäki,ja oulussa ehkä hieman pienemmät allas osastot.mutta muuten aikalailla saman oloset kuin nokialla.
lapsille nokialla enemmän toimintaa mm 2 leikkihuonetta joista toinen pelihuone.
itse tykkään enemmän nokian edenistä.

ollaan lähdössä miehen kans, ilman lapsia. Kokemuksia tuosta Oulusta kaipailen kun ollaan sinne kovasti nyt menossa, nähdään ystäväpariskuntaa samalla. :)

No sit ei kyl ehkä ainakaan Nokian Eden eikä Caribia, eikä Vaasan Tropiclandia. Me ollaan oltu kaksistaan Hämeenlinnan Aulangon kylpylässä ja se oli semmonen rauhallinen (mä en ainakaan halua kuunnella muiden lasten mekastusta jos olen omani saanut hoitoon), Naantalin kylpylä on kans samanmoinen, ja Tampereen =)
Oulun Edenissä mä olen käynyt muksuna muutamia kertoja, on varmaan paikka voinut jonkun verran niistä ajoista muuttua niin ehkä parempi etten kommentoi siitä mitään :D

Yhteistyössä