Kokemuksia Emman rintapumpusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HooÄs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HooÄs

Aktiivinen jäsen
06.05.2007
1 427
0
36
Näin eilen kaupassa ensimmäistä kertaa Emman rintapumpun, mikä oli melkein samanlainen kuin Aventin pumppu. Hintaa ei ollu ku vajaa 30?.
Onkohan minkälainen käyttää?

Se on NIIn susi kun olla ja voi!!! Todella jäykkä, pitää hirveetä meteliä ja kaiken hyvän päälle yksi osa hajoaa muutaman kerran jälkeen. tyttäreni kummi on lastentarvikeliikkeessä töissä ja kertoi että niitä palautetaan sinne jatkuvasti! AVENT AVENT AVENT! siinä ratkaisu onneen ja ihanaan pumppaamiseen!!!!!!

Mulla on :) Ihan hyvähän se varmaan olis ollut, mut kun en ole herunut ikuna minkäänlaiselle vekottimelle enkä pumpulle... Tää nyt ei varmasti ap:tä auttanut minkään vertaa tää mun vastaus..

Tota Aventin pumppua oon käyttäny edellisen muksun imetysaikana ja oli siihen TOSI tyytyväinen. Hinta vaan on niin korkee ja aattelin josko toi Emman olis yhtä hyvä, ja pääsis puolet halvemmalla. B)

Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:
Tota Aventin pumppua oon käyttäny edellisen muksun imetysaikana ja oli siihen TOSI tyytyväinen. Hinta vaan on niin korkee ja aattelin josko toi Emman olis yhtä hyvä, ja pääsis puolet halvemmalla. B)

Niitä kahta ei voi verrata, ei sitten mitenkään! usko vain mua :)

Yhteistyössä