Kokemuksia elinvoima puhdistuskuurista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Otsikossahan se tärkein jo tulikin.. Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä puhdistuskuurista? Ja mihin ihmeeseen olette ton jauheen sekoittaneet ettei jää lillumaan nesteen päälle tai maistu niin vahvasti?
 

Yhteistyössä