V
vierailija
Vieras
Otsikossahan se tärkein jo tulikin.. Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä puhdistuskuurista? Ja mihin ihmeeseen olette ton jauheen sekoittaneet ettei jää lillumaan nesteen päälle tai maistu niin vahvasti?