Kokemuksia Eforionista?

Onko kenelläkään käyttökokemuksia Aptus Eforion öljystä tai Eforion forte kapseleista? Olen kyllä jo päättänyt ostaa mutta ihan mielenkiinnosta ajattelin kysyä että onko jollain niistä jotain hyvää tai huonoa sanottavaa. Meillä on pitkäkarvainen koira, jonka turkki on nyt jostain syystä huonossa kunnossa ja ajattelin kokeilla noita kapseleita. Ongelmana on että karvaa on nyt lähtenyt paljon ja turkki on ohuehko, kiilloton ja oudon pehmeä ja lentävä. Eläinlääkärin kanssa tässä keskustelin että kokeillaan ensin rasvahappolisää ja tutkitaan sitten tarkemmin jos se ei auta. Koiran ruokavalion pitäisi olla ihan ok ja muutenkin on terve ja reipas yksilö.
 
Vastaanpa nyt sitten itse. =) Kolme kapselia on nyt takana ja 57 edessä, huh huh... Ei meinaa meidän rintsetsalle kelvata kalanmaksaöljyn tuoksuinen kapseli. Kokonaisena saan menemään kun hyvin voitelen esim voimariinilla ja tökkään suoraan kurkkuun. Pakko vain pitää kuonosta kiinni niin kauan että nielaisee... :( Kun kokeilin avata ja antaa öljyn ruuan seassa niin neiti vain nyrpisti kirsuaan ja meinasi vissiin että syö itse jos niin hyvää on. Yhden sain menemään kun paloittelin makkaran siivun ihan pieneksi ja sotkin öljyn sinne joukkoon. Vaan eipä ole ikinä makkaransiivun syöminen kestänyt niin kauan, luulin jo ettei se syö sitä ollenkaan. Ensin huolellisesti söi kaikki pienet makkaranmurut joihin öljy ei ollut koskettanut ja viimeiseksi nuoleskeli loput suurinpiirtein yksitellen ja etuhampailla nyppien ne lopulta pisteli tuulensuojaan. :whistle:

Jos kellä tulee mieleen ideoita miten kapselit saisi hellästi ja makoisasti koiraan sisälle niin kertokaa ihmeessä. Musti alkaa jo vältellä minua aamuisin kun tietää mitä on tulossa...
 

Yhteistyössä