Kokemuksia aiemmista elämistä? Muistaako lapsenne/sinä itse/joku ystäväsi tai sukulaisesi jotain edellisestä elämästään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rtrt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä muistan, muistan vaan joitakin tiettyjä unenomaisia "välähdyksiä", mutta tiedän että ne ovat edellisistä elämistäni. Toinen elämäni on kun olin pieni tyttö, asuin mummoni kanssa, asuin jossakin ehkä (Keski-Aasiassa,) muistan vaan loputtomat tuulet ja vuoret. (Ja että jostakin syystä, kun muistan tän elämäni, jalkoihini sattuu) .Toinen minkä muistan, olin mies. Varmaan keskiaikaa,
Britanniassa. mulla oli sellainen vankkuri mitä vedettiin hevosilla, vihreä. Kuljin paikkakunnalta toiselle, paikkasin kattiloita, mulla oli myös koira mikä näytti aika paljon nykyiseltä bullgoggilta.

Toi ei ole sielunvaellusta, jos tarkoitat ihmisinä elämistä. - Kyllä on tiedossa muutamia elämiä ja erilaisina elämän kausina tulee mieleen lisää teemoja. Tarkkoja vuosilukuja ei ole tiedossa.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Mä muistan, muistan vaan joitakin tiettyjä unenomaisia "välähdyksiä", mutta tiedän että ne ovat edellisistä elämistäni. Toinen elämäni on kun olin pieni tyttö, asuin mummoni kanssa, asuin jossakin ehkä (Keski-Aasiassa,) muistan vaan loputtomat tuulet ja vuoret. (Ja että jostakin syystä, kun muistan tän elämäni, jalkoihini sattuu) .Toinen minkä muistan, olin mies. Varmaan keskiaikaa,
Britanniassa. mulla oli sellainen vankkuri mitä vedettiin hevosilla, vihreä. Kuljin paikkakunnalta toiselle, paikkasin kattiloita, mulla oli myös koira mikä näytti aika paljon nykyiseltä bullgoggilta.

Oliko se ranskanbuldoggi? Ite oon nimittäin ollut entisessä elämässäni englantilainen ranskanbuldoggi, ja mun emäntä paikkaili kattiloita.

Yhteistyössä