N
Nainen ----
Vieras
Ap: aivan varmasti löydät naisen, joka arvostaa juuri sinua. Itse arvostaisin luotettavaa kokematonta enemmän kuin jotain kokenutta naisten kaatajaa. Ole rohkea, ja juttele ihmisten (naisten) kanssa. Heti ei tarvitse olla treffeille pyytämässä, mutta sitten kun joku sopiva tulee vastaan, ei pidä turhaan arkailla. Ja jos saat joskus pakit, älä pelästy äläkä sulkeudu sen takia kuoreesi, jokaiselle (niille naisten miehillekin) käy joskus niin.
Itse aloin 25-v. seurustelemaan saman ikäisen aika kokemattoman miehen kanssa. Hän oli kuitenkin erittäin ulospäin suuntautunut, hyvällä itsetunnolla varustettu mies, joka ottaa aivan ihanasti naisensa huomioon, on romanttinen, sanoo rakastavansa jne. Eli ei se kokemattomuus aina johdu siitä, että olisi jotenkin uppiniskainen ja juro omaan napaan tuijottelija. Nyt ollaan naimisissa oltu jo vuosia ja onnellisia edelleen!
Itse aloin 25-v. seurustelemaan saman ikäisen aika kokemattoman miehen kanssa. Hän oli kuitenkin erittäin ulospäin suuntautunut, hyvällä itsetunnolla varustettu mies, joka ottaa aivan ihanasti naisensa huomioon, on romanttinen, sanoo rakastavansa jne. Eli ei se kokemattomuus aina johdu siitä, että olisi jotenkin uppiniskainen ja juro omaan napaan tuijottelija. Nyt ollaan naimisissa oltu jo vuosia ja onnellisia edelleen!