Kokeilin ripsienkasvatusainetta (kuva ennen ja jälkeen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hehe";25539796]Ihan turhaan tälläsiä tänne laitat :D Mä ainakin aion kokeilla Neulashia! Tuskinpa ainakaan kaikkia haittavaikutuksia tulee ;)[/QUOTE]

en usko että postaajaa tai ketään täällä henkilökohtaisesti kiinnostaa vaikka juuri sinä sokeutuisit, kunhan mainitaan nuo haittapuoletkin tuossa aineessa. :)

[QUOTE="nainen";25539950]Niin hassua, että niin moni vannoo koti/luomuruuan nimeen ja sit juokseen kuin hullut kanat sivelemään lääkeaineeksi merkittyjä tuotteita silmiin.[/QUOTE]

veikkaan ihan villisti etteivät nämä lääkkeitä ulkonäöllisistä syistä väärinkäyttävät ja luomuhipit ole ihan samoja ihmisiä.

Minä olen käyttänyt erästä luomusarjan ripsiseerumia, se toimii kyllä kanssa hyvin, eli tyytyväinen olen :) Ja ne jotka sanoovat, että jatkavat mieluummin pidennyksillä terveyssyistä, niin liekö ne liimatkaan ihan vaarattomia on, jos aletaan hiuksia halkomaan.

[QUOTE="Malla";25969337]Minä olen käyttänyt erästä luomusarjan ripsiseerumia, se toimii kyllä kanssa hyvin, eli tyytyväinen olen :) Ja ne jotka sanoovat, että jatkavat mieluummin pidennyksillä terveyssyistä, niin liekö ne liimatkaan ihan vaarattomia on, jos aletaan hiuksia halkomaan.[/QUOTE]

Ripsiseerumi on lääkeinetta, jolla on pahat sivuvaikutukset. Ainakaan ripsienpidennysten liimat ei ole lääkettä, vaan liimaa. Sekin kannattaa toki valita huolella, että tietää mitä liima sisältää. Lisäksi liima ei ole kosketuksissa ihoon ollenkaan, kun taas noita ripsiseerumeita laitetaan iholle ja silmään.

kaveri käyttää tuota ja sillä on kans ripset pidentyny huomattavasti. Tosin hän kertoi, että luomet on alkanu tummumaan tuon käytön takia ja ei viitsi laittaa enää kuin tosi harvoin koska luomet on muuten niin rumat.

[QUOTE="nainen";25539667]Tuo ripsiseerumi sisältää vaikuttavaa ainetta nimeltä Isopropyl cloprostenate. Sen voit tarkistaa paketin INCI-listalta vaikka tuosta:
OSTOLAKOSSA: Se TOIMIVA ripsienkasvattaja

Tuo aine on bimatoprostia, joka aiheuttaa naon pysyvää sumenemista:
Lääkeinfo.fi - LUMIGAN 0,1 mg/ml, silmätipat, liuos (ALLERGAN)

Lisää tietoa voit lukea:
Ripsiseerumi-revanssi | INCImix

Tassa kuvia usein aiheutuneesta haittavaikutuksesta, ripsien sisäänpäin kääntymisestä:
Trichiasis - Google-haku[/QUOTE]

hyi mitä tököttiä:O ei tuu mun ripsiin!

olen kauneudenhoitoalan ammattillainen ja olen alkanut pikkuhiljaa kiinnostua ns vihreästä kosmetiikasta. Suosittelen kaikille lämpimästi kirjaa nimeltä totuus kosmetiikasta,luettuanne tämän niin todennäköisesti vähennätte myrkkyjen käyttöä ihollanne..ootteko muuten koskaan ajattelut dödöjen ja rintasyövän yhtetyttä naisilla?? Sekin totuus löytyy kirjasta!

Ap:n ripset näyttää hyvältä! Itse tilasin citydealin kautta prolash -merkkista seerumia, ja sain siitä yläluomiin hirveän kirvelyn ja turvotuksen. Kannattaa vältellä ko. litkua.

[QUOTE="nainen";25970328]Ripsiseerumi on lääkeinetta, jolla on pahat sivuvaikutukset. Ainakaan ripsienpidennysten liimat ei ole lääkettä, vaan liimaa. Sekin kannattaa toki valita huolella, että tietää mitä liima sisältää. Lisäksi liima ei ole kosketuksissa ihoon ollenkaan, kun taas noita ripsiseerumeita laitetaan iholle ja silmään.[/QUOTE]

Mulla ei itselläni ole tarvetta sen kummemmin näihin seerumeihin kuin pidennyksiinkään, mutta yhdelle ystävälleni joka käyttää pidennyksiä kävi kesällä niin, että aamulla heräsi ja silmät olivat liimautuneet kiinni, tämä tapahtui silloin kovien helteiden aikaan. Eli kyllä sitä liimaa oli varmasti ihollakin, ja varmasti ripsistä sitä erittyy ja joutuu silmiinkin. Mutta nämä nyt taas on näitä, että kuka tykkää mistäkin ja pitää sitten omaa valintaansa terveellisempänä ja puhtaampana.

Mulla ei itselläni ole tarvetta sen kummemmin näihin seerumeihin kuin pidennyksiinkään, mutta yhdelle ystävälleni joka käyttää pidennyksiä kävi kesällä niin, että aamulla heräsi ja silmät olivat liimautuneet kiinni, tämä tapahtui silloin kovien helteiden aikaan. Eli kyllä sitä liimaa oli varmasti ihollakin, ja varmasti ripsistä sitä erittyy ja joutuu silmiinkin. Mutta nämä nyt taas on näitä, että kuka tykkää mistäkin ja pitää sitten omaa valintaansa terveellisempänä ja puhtaampana.

Ei se ripsienpidennys liima ala sulamaan, ellei ole jotakin kamalaa made in china-liimaa ostettu ebaysta eurolla. Liiman tulee pysyä ripsissä, ei se iholle leviä.

Ap:n ripset näyttää hyvältä! Itse tilasin citydealin kautta prolash -merkkista seerumia, ja sain siitä yläluomiin hirveän kirvelyn ja turvotuksen. Kannattaa vältellä ko. litkua.
Mä taas tilasin Idollashin Kauneudeksi.fi kautta ja se on kyllä toiminut eikä mitään oireita, kai nuo kaikki toimi eri tavalla kaikilla ja toinen ärsyttää mutta toinen ei. Oon ite ihan tyytyväinen kun ripset pitemmät mutta eivät silti mitkään hämähäkinseittimäiset.

Käytin ripsiseerumia vuonna 1992 ja seurauksena oli silmien värin muutos. Tuolloin aineet olivat vähemmän kehittyneitä ja varmaan käytinkin seerumia väärin, koska ei ollut hyviä ohjeita. Silmäni muuttuivat ruskeista vihreiksi vain muutamassa kuukaudessa. Seerumi yhdistettynä etelän voimakkaaseen aurinkoon oli todennäköisesti liian kova yhdistelmä. Minua se ei haitannut, koska olin aina toivonut vihreitä silmiä ja samaan aikaan käytin vihreitä piilolinssejä. Kokemuksesta huolimatta ajattelin kokeilla uudelleen ripsienpidennysseerumia, koska irtoripsien kanssa pelailu on vähän hankalaa.

Älkää jauhako palturia! :D Niitä ei markkinoilla olisi ollenkaan jos olisi vaarallisia, myynti estettäisiin aika pian! Jos jollekin herkemmälle alussa jotain pientä oiretta tulee, kutinaa tms, se ei ole vaarallista, kyllä kättäkin kutittaa ja se menee ohi! Ihan luottavaisin mielin voi käyttää. Talikaa, dhc yms!!! Jos haluaa pidemmät ripset, niin GO : )

Älkää jauhako palturia! :D Niitä ei markkinoilla olisi ollenkaan jos olisi vaarallisia, myynti estettäisiin aika pian! Jos jollekin herkemmälle alussa jotain pientä oiretta tulee, kutinaa tms, se ei ole vaarallista, kyllä kättäkin kutittaa ja se menee ohi! Ihan luottavaisin mielin voi käyttää. Talikaa, dhc yms!!! Jos haluaa pidemmät ripset, niin GO : )

Jos vähän mietit niin huomaat, että myynnissä on monia monia vaarallisia aineita...

Kinnostaisi kauheasti kokeilla pidennysten jälkeen ripsiseerumia. Tätä olen ajatellut hankkia http://maylash.fi/ . Onko kukaan käyttänyt? Olisiko jotain muuta vaihtoehtoa?

Onko teillä oikeasti niin lyhyet ripset että koette tarvitsevanne tuollaisia? (ei ollut enää kuvaa aloituksessa)
Eiks ripsari riittäis?

Niihän ne poistukin markkinoilta aika pian.
Ja ihmiset oli vielä niin hulluja että hamstras hulluna noita aineita kun iso paha EU meni ja kielsi ilmeisen vaarallisen ja terveydelle haitallisen tökötin :O

Onhan noita seerumeita myynnissä vieläkin, ne vaan sisältää enää vitamiineja ynnä muita turvallisia aineita, teho ei ole niin taattu mutta mieluummin minä pidän näköni kun kasvatan ripsiä jollain puolella millillä :whistle:

Tuo Rita Stiensin kirja on täyttä propagandaa, kirjoittaja ei ole ammattilainen vaan journalisti. Itse opikelen mm. kosmetiikan kemiaa ja raaka-ainetietoutta, ja löysin kirjasta lukemattomia virheitä... eli ei kannata uskoa kaikkea mitä lukee. Mm. väitteet ettei "luonnolliset" aineet voi aiheuttaa allergiaa, tai aineet imeytyisivät ihon läpi... huh huh!

Olen aloittaja ja nykyisin käytän ripsien kasvatukseen risiiniöljyä. Se toimii jopa paremmin kuin nuo vaaralliset seerumit. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288676192586.html
Neulashia käyttäessä allergisoiduin lopulta aineelle. Myös rasva luomien ympäriltä alkoi jotenkin kaikota, tuli outoja kuoppia. Joten luonnollisen aine parempi.

Yhteistyössä