Kokeilin ripsienkasvatusainetta (kuva ennen ja jälkeen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhus

Vieras
No laitanpa oman aloituksenkin aiheelle eli muutamasta blogista ja tältä palstalta joskus sain vinkin, että omat ripset voi kätevästi tuplata sivelemällä tyveen tiettyjä aineita. Sain kaverilta neulash-nimistä ainetta ja 6 viikon päästä otin kuvan eli oli ne oikeasti kasvaneet! Osa kasvatusaineista sisältää hormooneja ja ties mitä eli ei kannata ihan mitä vaan lähteä kokeilemaan. Eräs kaihilääkekin kasvattaa ripsiä ja sitä väärinkäytetään tuohon.

Tässä linkki kuvaan, alempana lähtötilanne, ylhäällä 6 viikon jälkeen. Nykytilanteesta ei ole kuvaa mutta muutamia kuukausia olen käyttänyt ja kunnon ripsaria laittamalla saan kyllä ihmiset kyselemään olenko laittanyt pidennykset. Noissa kuvissa on huonoa kanebon ripsaria. Olen kotiäitinä enkä meikkaa ja kulmatkin tuossa nyppimättä :) mutta huvikseni siis vaan kokeilin toimiiko aine. Muutamassa blogissakin kyllä oli ennen ja jälkeen kuvia ja uskottava se on vaikka epäilin.

Kuva tässä: Aijaa.com - 9443934.jpg

No laitanpa oman aloituksenkin aiheelle eli muutamasta blogista ja tältä palstalta joskus sain vinkin, että omat ripset voi kätevästi tuplata sivelemällä tyveen tiettyjä aineita. Sain kaverilta neulash-nimistä ainetta ja 6 viikon päästä otin kuvan eli oli ne oikeasti kasvaneet! Osa kasvatusaineista sisältää hormooneja ja ties mitä eli ei kannata ihan mitä vaan lähteä kokeilemaan. Eräs kaihilääkekin kasvattaa ripsiä ja sitä väärinkäytetään tuohon.

Tässä linkki kuvaan, alempana lähtötilanne, ylhäällä 6 viikon jälkeen. Nykytilanteesta ei ole kuvaa mutta muutamia kuukausia olen käyttänyt ja kunnon ripsaria laittamalla saan kyllä ihmiset kyselemään olenko laittanyt pidennykset. Noissa kuvissa on huonoa kanebon ripsaria. Olen kotiäitinä enkä meikkaa ja kulmatkin tuossa nyppimättä :) mutta huvikseni siis vaan kokeilin toimiiko aine. Muutamassa blogissakin kyllä oli ennen ja jälkeen kuvia ja uskottava se on vaikka epäilin.

Kuva tässä: Aijaa.com - 9443934.jpg

hyvin huomaa eron. Minkä hintaista toi aine on ja mistä sitä saa? Mulla tynkäripset ja lisäks luonnostaan lähes valkoiset, olis kiva saada niihin vähän lisää pituutta.

Googlettamalla löytää nettikaupan (ruotsalaisen, joku skandinavian kosmetiikka, ruotsiksi kirjoitettuna) ja siellä on myös suomenkieliset sivut ja tilausohjeet. Mulla on kestänyt se 3,2 ml jo nyt 4 kk kun äsken laskin eli vaikka se melkein satasen maksaa, se kestää kyllä kauan! Käytän vain yläripsiin. Ja tosiaan se myös taivuttaa ripset eli en omista edes ripsien taivutinta. Muutama blogikin on missä ennen ja jälkeen kuvia. Laitan kohta linkin kun löydän.

onko sulla herkät silmät? Kirveleekö toi neulash? Kutiseeko yläluomilla tai onko mitään sivuvaikutuksia tullut?

mul on aika herkät silmät ja mietin et uskaltaako tota kokeilla, et meneekö rahat hukkaan, aika kallis kuitenkin.

Ainakin Ostolakossa-blogissa on kerrottu eräästä ripsienkasvattaja-tuotteesta. Blogin pitäjällä (Virve) on mielettömän pitkät räpsyttimet :)
Itse oon käyttänyt Talikaa, mutta ei tää oo mulla pidentänyt ripsiä...ehkä jollakin lailla vahvistanut?!

[QUOTE="lena";25539124]hei kattokaa myös citydealistä siellä oli jossain vaiheessa lahjakortti tuollaiseen seerumiin :)[/QUOTE]

Onko se citydealissa voimassa nyt? Kukaan tietää?

Mitä kaikkea naiset ovat valmiita tekemään kauneutensa eteen pelottavin terveydellisin vaikutuksen?
Pahin noista ripsiseerumin vaikuttakvan aineosan vaikutuksista on pysyvä näon heikkeneminen.

Ei tuossa linkin artikkelissa näön heikkenemistä mainittu, tai ainakaan mä en muka huomannut kuin silmäluomien tummentumisen (joka kuitenkin menee ohi) ja silmän värin tummuminen..?

Ei tuossa linkin artikkelissa näön heikkenemistä mainittu, tai ainakaan mä en muka huomannut kuin silmäluomien tummentumisen (joka kuitenkin menee ohi) ja silmän värin tummuminen..?

Tuo ripsiseerumi sisältää vaikuttavaa ainetta nimeltä Isopropyl cloprostenate. Sen voit tarkistaa paketin INCI-listalta vaikka tuosta:
OSTOLAKOSSA: Se TOIMIVA ripsienkasvattaja

Tuo aine on bimatoprostia, joka aiheuttaa naon pysyvää sumenemista:
Lääkeinfo.fi - LUMIGAN 0,1 mg/ml, silmätipat, liuos (ALLERGAN)

Lisää tietoa voit lukea:
Ripsiseerumi-revanssi | INCImix

Tassa kuvia usein aiheutuneesta haittavaikutuksesta, ripsien sisäänpäin kääntymisestä:
Trichiasis - Google-haku

[QUOTE="nainen";25539667]
Tassa kuvia usein aiheutuneesta haittavaikutuksesta, ripsien sisäänpäin kääntymisestä:
Trichiasis - Google-haku[/QUOTE]

Hyi, en kyllä uskaltaisi käyttää tuota ainetta! Onneksi omat ripset ovat luonnostaan niin pitkät, että monet kysyneet onko mulla tekoripset :D Tuuheutta voisi kyllä olla lisää, mutta tällä aineellahan sitä taas ei edes saisi. Kaikkea sitä tehdään kauneusihanteiden täyttämiseksi... Eikö joskus käytetty jotain myrkkyä ihon valkaisemiseen Euroopassakin ylimystön keskuudessa? Luulisi että nykyään oltaisiin fiksumpia.

[QUOTE="nainen";25539667]Tuo ripsiseerumi sisältää vaikuttavaa ainetta nimeltä Isopropyl cloprostenate. Sen voit tarkistaa paketin INCI-listalta vaikka tuosta:
OSTOLAKOSSA: Se TOIMIVA ripsienkasvattaja

Tuo aine on bimatoprostia, joka aiheuttaa naon pysyvää sumenemista:
Lääkeinfo.fi - LUMIGAN 0,1 mg/ml, silmätipat, liuos (ALLERGAN)

Lisää tietoa voit lukea:
Ripsiseerumi-revanssi | INCImix

Trichiasis - Google-haku[/QUOTE]

Ihan turhaan tälläsiä tänne laitat :D Mä ainakin aion kokeilla Neulashia! Tuskinpa ainakaan kaikkia haittavaikutuksia tulee ;)

[QUOTE="hehe";25539796]Ihan turhaan tälläsiä tänne laitat :D Mä ainakin aion kokeilla Neulashia! Tuskinpa ainakaan kaikkia haittavaikutuksia tulee ;)[/QUOTE]

Ok. Ihan vapaaehtoisesti sit alat käyttämään silmänpainelääkettä. Mä en ole valmis uhraamaan terveyttäni kauneuden takia. Jatkan ripsipidennysten käyttoä.

Yhteistyössä