V
vanhus
Vieras
No laitanpa oman aloituksenkin aiheelle eli muutamasta blogista ja tältä palstalta joskus sain vinkin, että omat ripset voi kätevästi tuplata sivelemällä tyveen tiettyjä aineita. Sain kaverilta neulash-nimistä ainetta ja 6 viikon päästä otin kuvan eli oli ne oikeasti kasvaneet! Osa kasvatusaineista sisältää hormooneja ja ties mitä eli ei kannata ihan mitä vaan lähteä kokeilemaan. Eräs kaihilääkekin kasvattaa ripsiä ja sitä väärinkäytetään tuohon.
Tässä linkki kuvaan, alempana lähtötilanne, ylhäällä 6 viikon jälkeen. Nykytilanteesta ei ole kuvaa mutta muutamia kuukausia olen käyttänyt ja kunnon ripsaria laittamalla saan kyllä ihmiset kyselemään olenko laittanyt pidennykset. Noissa kuvissa on huonoa kanebon ripsaria. Olen kotiäitinä enkä meikkaa ja kulmatkin tuossa nyppimättä
mutta huvikseni siis vaan kokeilin toimiiko aine. Muutamassa blogissakin kyllä oli ennen ja jälkeen kuvia ja uskottava se on vaikka epäilin.
Kuva tässä: Aijaa.com - 9443934.jpg
Tässä linkki kuvaan, alempana lähtötilanne, ylhäällä 6 viikon jälkeen. Nykytilanteesta ei ole kuvaa mutta muutamia kuukausia olen käyttänyt ja kunnon ripsaria laittamalla saan kyllä ihmiset kyselemään olenko laittanyt pidennykset. Noissa kuvissa on huonoa kanebon ripsaria. Olen kotiäitinä enkä meikkaa ja kulmatkin tuossa nyppimättä
Kuva tässä: Aijaa.com - 9443934.jpg