Koirapinoa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saga79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Profiilissa meidän 6 vuotias bernipaimenkoira, Demi. Kävin pentukoulut ja tokoa hetki harrastettiin, oli helppo kouluttaa ja kokonsa takia myös pitää kouluttaa, niin kuin kaikki koiratkin. Ihana nalle ja tulee hyvin toimeen lasten kanssa. Pihalla paimentaa lapsia, eli pyörii kehää reviirillä että kaikki pysyvät kasassa.

Taloudessamme on miesystävän uros Hoffi 10v, minun uros Hoffi 8v ja tyttären Kiinanharjakoira uros, puuteri 3,5v. Vanhempi hoffi on aina ollut äärettömän mukava koulutettava, kekseliäs, helposti kuumentuva ja palvelualtis, harrastettiin viestiä. Nuorempi hoffi on blondi, sanan jokaisessa merkityksessä ja haluaisi kyllä kovasti palvella vaan kun hosaa, hössää ja hassuttelee niin, että mulla meinaa pinna kärvähtää. Tuo tyttären kinkki on sitten luonteeltaan kaikista hankalin, tottelee vain jos pakotetaan, pomottaa ja ruikkii. Mitens sitä sais aikansa kulumaan ilman näitä?

Norjan harmaa hirvikoira, lempeä kuin mikä, palvoo vauvaa, vaikka oli jo ikää meille tullessaan, oppi silti helposti tottelevaiseksi :)
Sitten on tämä 7 kk sakemanni-rotikka cocktail, hyväluontoinen ja kiltti neiti, koulutus vielä hieman kesken, mutta olen saanut oppimaan sisäsiistiksi suhteellisen nopeasti ja tottelee, kun sille päälle sattuu... :whistle:

Yhteistyössä