Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 16:21 niksu kirjoitti:meistäkin niistä pennuista tulee kivoja kun nuo rodut täydentää kivasti toisiaan ettei ole kauheaa koko eroa ja jonkin verran ovat samannäkösiä,porokoiralla kun on niin nätti naama ku olla ja voi,pilkut silmien yläpuolella niin ku rotikallakin!toivon mukaan ei jää emä nyt sit tyhjäksi,monta kertaa on kyllä astutus onnistunut.syntyyvät sit siellä maaliskuun lopulla =) ja sehän se on pääasia että vanhemmat ovat hyväluontosia!pennut ainakin kasvaa lasten kaa normaaleissa perheoloissa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 13:09 niksu kirjoitti:ihan tarkoituksella.tulee oikein kivoja kotikoiria,toi rottweiler/saksanpaimen on melko suosittu yhdistelmä.ovat vähän halvempia kuka kotikoiran haluaa.ja vanhemmat hyvä luontosia.tää on meidän eka pentue ja niin kauan odotettu =) ja harrastaahan niiden kaa voi samalla tavalla paitsi niitä näyttelyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 16:32 niksu kirjoitti:tää tulee olemaan meidän eka ja viimenen seropi pentue.parille pennulle on jo paikka tiedossa ja heillä on aiemminkin ollut seropi ja samalla tavalla se seropikin lenkkeilee ja on maatilalla pihakoirana ja lasten kaverina!meidänkin seuraava pentue tulee olemaan puhdasrotuinen.en kuitenkaan itse lähtis pennuttamaan mitään metsästyskoira risteytyksiä,päätyvät melko varmasti loppujen lopuksi pihan perälle narun nokkaan.ja nykyään kun jätetään heitteille myös tosi paljon puhdasrotuisiakin :ashamed: ja eikai tässä nyt mitään vikaakaan ole kun kerran ollaan asiaan paneuduttu ja valmiita käyttämään aikaa kodinetsintään!minun rakkauteni koiraan ei riipu siitä onko koira minkä rotuinen =) joten eiköhän ala tämä asia olemaan loppuun käsitelty ja turhaan minä täällä kantaani puolustelen kellekään enää kun näyt asiasta tekevän "härkäsen"!ja minun suositukseni sinulle onkin että älä nyt vaan sit "sorru" koskaan seropiin tai ylipäätänsä mihinkään koiraan!kiitos niille jotka ymmärsivät tarkoitukseni ja ihastelivat yhdistelmää :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 20:15 Pymppy kirjoitti:meillä on aina ollu sekarotunen koira ja tulee aina olemaan...
vielä en oo törmänny jauhopäiseen sekarotuseen puhtaisiin kyllä...
ja tuo meidän tämänhetkinen vanutettava kynnysmatto on sakemanni-leonberg-mustaterrieri, aivan yli ihana jössikkä.
onnea pennuista... :flower: =)