koiranpentu ja seksielämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typykkä

Vieras
heips!
taloon on tullut nyt koirapentu (vähän yli viikko sitten). itselläni on kokemusta koirasta, miehellä ei. tämä koiranpentu on nyt vieny mieheni seksihalut, ei kuulemma osaa harrastaa seksiä ku koiranpentu on talossa (mieheni pitää pennusta todella paljon) vaikka se olisin eri huoneessa. olen yrittänyt sanoa että koiranpentu nukkuu kyllä monta tuntia että siinä ajassa kyllä ehtii vaikka mitä... mut ei. seksiä on muuten harrastettu useamman kerran viikossa. mites saisin miehen taas innostumaan? olen ajatellut että "kyllä luonto hoitaa" eli halut herää ku koiraan tottuu... olen itse sanonut hänelle että mua kyllä haluttaa mut ymmärrän et hänelle tilanne on vielä uusi. en halua painostaa mut... hermot menee =) tilanne haltuun ja miehen kimppuun heti ku pentu nukahtaa??? (hereillä se on varmaan turhan kiinnostunut meidän puuhistamme ja eri huoneeseen jätettynä varmasti vinkuu kun ei pääse mukaan hauskanpitoon mikä TAKUU VARMASTI häiritsee miestäni vielä toistaiseksi).

Eivät koirat haittaa naimista! Käyn silloin tällöin panemassa naapurin kiimaista pikkurouvaa, kun sen mies on matkoilla. Naapurilla on suuri saksanpaimenkoira joka tulee usein katsomaan, kun olen pukilla. Kyllä se murisee ja näyttelee hampaitaan, kun emäntä voihkii kiihkoissaan, mutta tottelee kuitenkin käskyä "paikka!!".
Hauskaa on, kun koira käy panon jälkeen nuuhkimassa emäntänsä pimpsaa. Tosi muikea ilme rakilla naamallaan!

Jaa-a. Ainakin ongelmaan olisi syytä löytää ratkaisu, sillä miehesi saattaa käyttäytyä samalla tavalla jos teille tulee lapsia. 18 vuoden selibaatti ei liene mahdollinen sinulle tai miehellesikään. Ei ehkä kannata ainakaan kovasti painostaa, mutta asia kannattaa pitää esillä rauhallisesti keskustellen, kunnes mies saa päänsä järjestykseen asian suhteen.

Eiköhän se mene ajallaan ohi. Kyllä ne seksihalut vielä palaavat ja koira ei haittaa menoa yhtään. Älä huoli.

Keskity sinäkin nyt sen palleroisen hoitoon ja anna asioiden edetä omaa tahtiaan. ;)

joo... ehkä niin. en ole kyllä painostanu häntä, mut yrittäny kyllä kovasti vihjailla, suudella ja puristella: jos vaikka ne halut heräis. ja lisäksi oon kotona pukeutunu hieman avarampiin toppeihin ja lyhyempiin hameisiin tai mikroshortseihin (ihan kyllä lämpötilanki takia) ja hieman sipaissu ripsaria näin kotioloissakin ja laittanu tukanki silleen nopeasti nätisti :) ehkä se tästä toivottavasti... ku mieski tuohon otukseen tottuu =) hassua kattoo ku iso mies makaa lattialla ja pusuttelee pientä pentua =)

Kyllä se tosiaan ajan kanssa menee ohi.
Meidän koira alkuun seisoi sängyn vieressä ja katseli kummissaan, myöh. siirtyi vieressä olevalle sängylle ja kyttäsi sieltä, nyttemmin ei edes korvaansa lotkauta.
Tämä häiritsi miestäni tosi paljon alkuun, vaikka alku lähti hyvin mutta ei aikaakan kun alkoi "vehje ottaa nokkiinsa", ja se siitä sitten.
Nykyään ei mitään ongelmaa vaikka koira kävisi välillä varpaita nuolasemassa kesken hommien.

Meidän isäntäkin alkuun vierasti sekstailla jos dogit oli läsnä kun uusi pentu nyt 5kk tuli taloon. vanhempi koiramme on 8v. mummokoira ei paljon touhuista perusta paitsi jos touhu käy liian kiihkeäksi ja äänet kohoaa niin huolestuneena tulee katsomaan ettei mikään ole hätänä. Pentukoira piti aina ennen ensin nukuttaa ja viedä aitaukseen ja sieltäkin mieheni kuulosteli ettei vinkunaa kuulu, tosi ärsyttävää! Varsinkin ottaen huomioon että luontevasti sekstaa aamulla kun muksut on vielä yläkerrassa eikä niistä ikinä tiedä milloin ne hiipii alas. Mutta tuo kausi meni ohi ja nyt on tottunu pentukin jo siihen että välillä leikitään voileipää :) Minusta tuntuu että se on vähän niinkuin silloin kun uusi vauva tulee taloon, kaikkea varotaan eikä muuhun kuin vauvantarkkailuun tahdo riittää intoa.

On tosissaan hellyttävä näky iso miehen roikale ja pieni pörröinen koiruli:) Mies pusii pentua, "isin kulta" ja hassu näky kun menevät kävelylle kun koira on miehen kengän kokoinen.

Heh, alkoi ihan huvittamaan. Meillä on ollut koira nyt neljä kuukautta, ja olemme kotona ollessamme rakastelleet kaksi kertaa! Ajatelkaa nyt, kaksi kertaa. Meitä naurattaa kauheasti itseämmekin tämä juttu, emmekä osaa sanoa miksemme ole sitten rakastelleet? Haukku siihen on kuitenkin vaikuttanut ja nykyisin vain ihmettelemme sen vipellystä ja halailemma ja pussailemme sitä. Meidän väliltä erotiikka on kyllä jossain kaukana tällähetkellä :D Huvittavaa

Mutta kyllä se menee ohi varmasti;) Älä ota vakavasti.

No nythän se on sitten todistettu, että nykyajan seksipainoitteinen elämä on tylsyyden tulosta. Jossain ketjussa sanoinkin, että virikkeetön asuminen ajaa seksin korostamiseen.

Uusimmat

Yhteistyössä