Hiipuuko seksielämä ajan myötä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

thä

Jäsen
14.08.2006
40
0
6
Tervehdys te kaikki!
En olekkaan ennen käynyt teidän juttuja leskelemassa...(olen vähän nuorempi)
Ajattelin kysyä teiltä sellaista asiaa joka on mua jo kauan mietityttänyt ja toivon että valaisette mua =)
Siis: käykö pitkässä parisuhteessa AINA niin että seksihalut hiipuu jonnekkin poies? Ja et sit ku on oltu KAUAN ;) naimisissa/kimpassa niin SITÄ harrastetaan vain noin 1-2krt kk:ssa?

Kun me ollaan oltu 6v yhdessä mun miehen kanssa ja lapsiaki on jo 4,ja seksihalut ja -kerrat vaan lisääntyy ja laatukin paranee...
Että onko tämä vain myrskyä tyynen edellä?

Kamalaa musta olis jos meiltä tämä ihana juttu joskus katoaa...

Vaikka pitää varautua kaikkeen, kun olen niin monenlaista kuullut...

Siis että onko ketään pitkään yhdessä olleita joilla seksi on jopa parempaa kuin suhteen alussa tai keskivaiheilla?

Minusta seksi on parempaa nyt lapsen syntymän jälkeen kuin ennen eli minun kroppani tuntee ja haluaa enemmän kuin ennen. Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta ja seksi on hiipunut sen verran, että ei ihan jokapäivä, mutta ainakin joka toinen. Tosin mies on paljon reissutyössä. Olisi kamalaa siirtyä 1-2krt/kk tahtiin.

Hmmm.. Että vaan 1-2 krt/kk.. joopa joo.. Oli tässä aika kun meillä petihommia harrastettiin 1-2krt/VUODESSA! \|O Mutta ei me sen vähempää toisiamme rakasteta eikä suhde huonoon suuntaan ole menossa. Oli vain tuollainen vaihe (raskaus-vauva jne). Nyt on alkanut taas virkoamaan petitouhut ja tyytyväinen olen. Alkuaikoina mekin peuhattiin varmaan joka päivä ja monta kertaa päivässä, mut sitten se alkoi laantumaan.

Mut teillä näyttäs noi seksihommat olevan ihan hyvällä mallilla kun "lapsista huolimatta" on noin virkeää. Ja mitä sitten jos tulee vähän hiljaisempaa joskus sille rintamalle? Ei se maailmaa kaada! Oikeasti! :)

Meillä on aika hiljaista sillä rintamalla. Juuri tuota 1-2krt/kk.
Ei tosin alkuaikoinakaan ja ennen lapsia kovin aktiivisia oltu.
Tuntuu, ettei kumpikaan kärsi tästä eli ilmeisesti kumpikaan ei olla niin kovin "seksuaalisia".
Toki aiheesta on keskusteltu, ja ajoittain toinen kaipaisi vilkkaampaa seksielämää, mutta aika tyytyväisiä ollaan kai molemmat :o

Pitkään suhteeseen mahtuu monenlaisia aikoja. Välillä kyllästyttää koko ukko tai ukolla akka ja sitten taas ollaan niin rakastuneita. Eli välillä on useammankin viikon taukoja ja sitten taas tiheämpää. Enempi pitkiin taukoihin on ollut syynä tämä elämäntilanne pienten lasten kanssa - ainainen väsymys vie kovatkin halut.

Kiitos teille! :flower:
Niin, eipä mun tässä sitä MUREHTIA tarvi, tätä asiaa, tietenkään, miettinyt olen vaan...
Ja nautin tästä ihanasta "virkeästä" ;) ajasta ja otan tulevaisuuden niinku se on tullakseen...
Mukava oli tietää et ei se maailmaa ne tauot kaada eikä rakkautta vähennä ja että tauon jälkeen voi olla taas uutta "myrskyä" :heart:

Mukavaa alkusyksyä teille! =)

(niin ja 7v oltu yhdessä ;) )

Kyllä varmasti hiipuu, jos ei käy välillä vieraissa. Minulle sanoi s.eksiterapeutti kerran, että jos välillä käy vieraissa,(lähinnä mies) niin on omankin kanssa vireää toimintaa, mut jos on uskollinen niin s.eksi väljähtyy, eikä kiinnosta, kun ihminen on sellainen olento, joka kyllästyy samaan helposti. Eli teillä joilla on makuuhuoneessa hiljaista (vuosien ja lasten jälkeen) olkaa onnellisia, koska miehenne ovat (ehkä) uskollisia, kun taas te joilla roihuaa vielä 5vuoden jälkeen, voitte olla suhteellisen varmoja että teitä petetään! Tämä oli s.eksiterapeutin kanta, kun käytiin mieheni kanssa terapiassa, huonon s. elämän takia. :headwall: kokemuksesta puhui...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2006 klo 17:35 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Miten sen nyt ottaa.
Meillä ainakin on välillä kausia, kun tosi vireetá enempi kuin 3krt/vko ja sitten sellasia latautumis taukoja,että on vähän hiljasempaa kerran viikossa /kahdessa.
tämä oli kuin mun suusta..

Kyllä se hiipui lasten myötä aika radikaalisti. Nyt, kun kuopus on kohta 3v ollaan löydetty ihan uusi vaihde seksielämässä. Tämä aika on ihanaa. =)

Niin ja yhdessä ollaan oltu 10 vuotta. Toisaalta oman iän puolesta kai on luonnollistakin, että seksi maistuu aina vaan paremmalta... eikös nainen ole parhaimmillaan 40v! Vielä 6 vuotta aikaa siihen etappiin... ;) <br><br>

Tämän pelossa en ole naimisiin mennyt :laugh: Tosin toistakymmentä vuotta saman miehen kanssa, neljä yhteistä lasta ja aikaa aina liian vähän! Halut ovat molemmilla tallella ja jopa toisiamme kohtaan =)

Ei se seksielämä ole mihinkään hiipunut. Mulla ainoastaan imetysajat on olleet sellaisia, että seksi ei kiinnosta, mutta imetyksen jälkeen on alkanut uusi kukoistus. Sanoisinpa jopa,että koko ajan paranee (yhdessä 11 vuotta). Ikä on tuonut vähän malttia ja vähentänyt turhaa hosumista. kovin moneen kertaan viikossa ei aika riitä, eikä väsyneenä ole niin kivaa, mutta kyllä hyvää kannattaa hieman odottaakin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 09:46 raappana kirjoitti:
Kyllä varmasti hiipuu, jos ei käy välillä vieraissa. Minulle sanoi s.eksiterapeutti kerran, että jos välillä käy vieraissa,(lähinnä mies) niin on omankin kanssa vireää toimintaa, mut jos on uskollinen niin s.eksi väljähtyy, eikä kiinnosta, kun ihminen on sellainen olento, joka kyllästyy samaan helposti. Eli teillä joilla on makuuhuoneessa hiljaista (vuosien ja lasten jälkeen) olkaa onnellisia, koska miehenne ovat (ehkä) uskollisia, kun taas te joilla roihuaa vielä 5vuoden jälkeen, voitte olla suhteellisen varmoja että teitä petetään! Tämä oli s.eksiterapeutin kanta, kun käytiin mieheni kanssa terapiassa, huonon s. elämän takia. :headwall: kokemuksesta puhui...

:laugh: :laugh: :laugh: mä kai sit voin odottaa että tämän perusteella meidän seksielämä väljähtyy heti huomenna!!! :laugh: :laugh: :laugh:

Siis...en mä katsele maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi...
Kun järjellä ajattelee niin kaikki on mahdollista....
Mutta jäämpä nauttimaan tosiaan VIELÄ virkkuna olosta ja poistun areenalta kun pikkuiseni huutelee mua syöttelemään :heart:
On se hyvä kun joku vetää mut tästä koneen äärestä poies : :D

:flower: :flower: :flower: :flower:

\
Eli teillä joilla on makuuhuoneessa hiljaista (vuosien ja lasten jälkeen) olkaa onnellisia, koska miehenne ovat (ehkä) uskollisia, kun taas te joilla roihuaa vielä 5vuoden jälkeen, voitte olla suhteellisen varmoja että teitä petetään!

No mites on jos miehellä ei stondaa vieraiden/uusien naisten kanssa tai uusissa tilanteissa? Vaikeuttaa vähän tota vieraissa ramppaamista, jos stondis pitää ensin saada seurustelun ja luottamuksen rakentumisen kautta.

18.v yhdessä. 10v avioliitossa, 3 lasta. ja seksi vain paranee iän myötä. jokaisen lapsen jälkeen on yleensä ollut sellanen keskim. 6-10kk hiljaisempaa, mutta sitten taas palautunut. välillä on n.20krt/kk ja välillä puolet vähemmän. ja taatusti on tuo mies uskollinen, kun näen sitä lähes kokoajan (tehdään töitä yhdessä, ei harrastuksia)

Meillä on 15v yhteitä elämää takana, joista 11 naimisissa ja meillä on 3 lasta. Mielestäni seksielämä paranee vain iän myötä. Nuorimman lapsen täytettyä 2v seksielämämme puhkesi uuteen kukkaan. Seksi on hyvin nautinollista, rentouttavaa ja aistillista. Välillä oli kyllä hyvinkin hiljaista seksisaralla. Väsytti koko ajan ja oli käsittelemättömiä asioita välillämme. Nyt kuitenkin odotan koko päivän ihania helliä hetkiä yhdessä illalla kun lapset nukkuvat. Seksin sujuvuuteen kannattaa panostaa keskustella haluista ja viettää kahdenkeskeistä aikaa muutenkin.

Me ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, naimisissa 6 vuotta. Lapsia on kaksi, joista nuorimmainen on kohta 1.5 vuotta. Meillä harrastetaan seksiä noin 2-3 krt/viikossa, mikä on ehkä kerran tai pari liikaa omasta mielestä, mutta miehen mielestä kerran tai pari liian vähän. Mutta, ei se minulta ole pois vaikka antaisin useammin kun itsellä tekee mieli. Oletan, että minulla on vireystaso matalana vauvan takia, ja väsyttää alati. Mutta aikaansa kutakin.
Olemme molemmat aika tyytyväisiä seksielämäämme, vaikka aika rutiinihommiksi on mennyt. Välillä sitten ryhdistäytymme, ja keksimme uusia juttuja piristääksemme petielämää. Hiipumisesta ei ole oikein merkkejä vielä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 00:19 taappana kirjoitti:
\
Eli teillä joilla on makuuhuoneessa hiljaista (vuosien ja lasten jälkeen) olkaa onnellisia, koska miehenne ovat (ehkä) uskollisia, kun taas te joilla roihuaa vielä 5vuoden jälkeen, voitte olla suhteellisen varmoja että teitä petetään!

No mites on jos miehellä ei stondaa vieraiden/uusien naisten kanssa tai uusissa tilanteissa? Vaikeuttaa vähän tota vieraissa ramppaamista, jos stondis pitää ensin saada seurustelun ja luottamuksen rakentumisen kautta.

Oletko ollut katsomassa, kun hän on "yrittänyt" pettää sinua? Jos sinun kanssa oli sellaista, ei välttämättä haluttavamman näköisten kanssa, miehet selittää asiat just niinkun naiset haluaa kuulla ja jotkut uskoo.. :headwall: :laugh: :laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 12:11 tha kirjoitti:
\

:laugh: :laugh: :laugh: mä kai sit voin odottaa että tämän perusteella meidän seksielämä väljähtyy heti huomenna!!! :laugh: :laugh: :laugh:

Kuinka niin? Sinun miehesihän pettää sinua tuon perusteella! Ja minun mielestäni tuossa voi olla vinha perä.. Älä vaan sano että "minun mieheni ei petä minua, hän on niin sanonut" älä ole niin sinisilmäinen, vaikka nuori oletkin..