Hiipuuko seksielämä ajan myötä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 15:18 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 12:11 tha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 09:46 raappana kirjoitti:
Kyllä varmasti hiipuu, jos ei käy välillä vieraissa. Minulle sanoi s.eksiterapeutti kerran, että jos välillä käy vieraissa,(lähinnä mies) niin on omankin kanssa vireää toimintaa, mut jos on uskollinen niin s.eksi väljähtyy, eikä kiinnosta, kun ihminen on sellainen olento, joka kyllästyy samaan helposti. Eli teillä joilla on makuuhuoneessa hiljaista (vuosien ja lasten jälkeen) olkaa onnellisia, koska miehenne ovat (ehkä) uskollisia, kun taas te joilla roihuaa vielä 5vuoden jälkeen, voitte olla suhteellisen varmoja että teitä petetään! Tämä oli s.eksiterapeutin kanta, kun käytiin mieheni kanssa terapiassa, huonon s. elämän takia. :headwall: kokemuksesta puhui...

:laugh: :laugh: :laugh: mä kai sit voin odottaa että tämän perusteella meidän seksielämä väljähtyy heti huomenna!!! :laugh: :laugh: :laugh:

Kuinka niin? Sinun miehesihän pettää sinua tuon perusteella! Ja minun mielestäni tuossa voi olla vinha perä.. Älä vaan sano että "minun mieheni ei petä minua, hän on niin sanonut" älä ole niin sinisilmäinen, vaikka nuori oletkin..

\|O ...... :flower:

Meillä ainakin toisen lapsen syntymän myötä vaan parani touhut :) . Olemme olleet reilu 5v yhdessä ja toki aikaan mahtuu ns haluttomampiakin kausia mutta täytyy sanoa että nyt on homma heittänyt kuperkeikkaa eli tyytyväinen saa olla :heart: :heart: :heart:

Kyllähän nekin menee kuin vuoristorata niinkuin muutkin elämän osa-alueet. Ei vaan aina mene tuo rata samaa vauhtia puolisoillakaan. Enemmän vaikuttaa mielestäni seksielämään elämäntilanne kuitenkin. Kun on peti täynnä lapsia ja yöllä herätään tiheään, on tärkeimpiä ne välttämättömyydet kuten uni ja ruoka. Mutta kun tilaisuus antaa vaarin niin kyllä siihen seksikin mahtuu varsinkin pikaisina sessioina. Itse raskauksien ja iän myötä olen löytänyt paremmin oman seksuaalisuuteni kuin nuorempana. Ja odotan taas aikaa vilkkaampaa . :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 08:34 tha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 15:18 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 12:11 tha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 09:46 raappana kirjoitti:
Kyllä varmasti hiipuu, jos ei käy välillä vieraissa. Minulle sanoi s.eksiterapeutti kerran, että jos välillä käy vieraissa,(lähinnä mies) niin on omankin kanssa vireää toimintaa, mut jos on uskollinen niin s.eksi väljähtyy, eikä kiinnosta, kun ihminen on sellainen olento, joka kyllästyy samaan helposti. Eli teillä joilla on makuuhuoneessa hiljaista (vuosien ja lasten jälkeen) olkaa onnellisia, koska miehenne ovat (ehkä) uskollisia, kun taas te joilla roihuaa vielä 5vuoden jälkeen, voitte olla suhteellisen varmoja että teitä petetään! Tämä oli s.eksiterapeutin kanta, kun käytiin mieheni kanssa terapiassa, huonon s. elämän takia. :headwall: kokemuksesta puhui...

:laugh: :laugh: :laugh: mä kai sit voin odottaa että tämän perusteella meidän seksielämä väljähtyy heti huomenna!!! :laugh: :laugh: :laugh:

Kuinka niin? Sinun miehesihän pettää sinua tuon perusteella! Ja minun mielestäni tuossa voi olla vinha perä.. Älä vaan sano että "minun mieheni ei petä minua, hän on niin sanonut" älä ole niin sinisilmäinen, vaikka nuori oletkin..

\|O ...... :flower:

Niin arvelinkin, että säikähdät..

12v yhdessä:

ensimmäiset 3 vuotta ,seksiä 3-4krt viikossa

3-11 v , n.3krt kuukaudessa

Nyt , 3 lapsen juuri synnytettyäni(ja myös raskausaikana) joka toinen päivä.

Aivan hupsua himoa tuota ihanaa miestä kohtaan, joka on antanut minulle I-HA-NAN perheen !!!

Että mietin vain että jos lisää lapsia vielä luoja suo, niin mitenköhän usein sitten.... ; )