Koiranp...a-asiaa

  • Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti
Beep
[QUOTE="vieras";25851598]Näiden jätöksien myötä suhteeni koiriin on muuttunut rajusti. Siis sen jälkeen, kun lapsia on tullut ja niistä jätöksistä on todella suurta harmia. Tuntuu ristiriitaiselta, kun lapsi ulkoilureissuilla ihailee koiria ja minä näen ne vain p...a-automaattina![/QUOTE]

Samat sanat. Ja ulkoilu on muuttunut kamalaksi puuhaksi. Paskojen väistelyksi. Olisi kiva katsella maisemia, eikä vain koko ajan tarkkailla mihin kohtaan voi astua liukastumatta paskaan.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25851578:
Onko teillä tumppeista kengänpohjissa tai pyörän/rattaidenrenkaissa ollut useinkin haittaa? Veikkaan että ei. Eipä oo ollut meilläkään. Mutta rattaita oon joutunut aikanaan pesemään ihan perusteellisesti kun on kakat siirtyneet kuriksien mukana istuimeen. Joillekin ne tumpit on niin ISO ongelma. Joo onhan ne esteettisesti ikäviä, mutta harvemmin aiheuttaa haittaa päälleastuessa :whistle:
Joo ei mua yhtään naurata edes että jonkun kusipään takia joutuu heittää kalliita vaatteita roskiin tai vaihtoehtoisesti olla ulkoilematta.

Joo ja rattaissa aikoinaan, helvetinmoinen löyhkä kun renkaat paskassa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo ei mua yhtään naurata edes että jonkun kusipään takia joutuu heittää kalliita vaatteita roskiin tai vaihtoehtoisesti olla ulkoilematta.
Eipä se naurata. Ja suorastaan ärtymystä aiheuttaa ihmiset jotka toteaa " niin kauan kun tupakantumppeja löytyy maasta , löytyy myös meidän Rekun kikkareita". Koirat pois sellaisilta ihmisiltä!!!!! Ja sakot päälle.
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25851663:
Eipä se naurata. Ja suorastaan ärtymystä aiheuttaa ihmiset jotka toteaa " niin kauan kun tupakantumppeja löytyy maasta , löytyy myös meidän Rekun kikkareita". Koirat pois sellaisilta ihmisiltä!!!!! Ja sakot päälle.
AAMEN!!
 
"mie"
Ajatellaanpas että sulla on kolmekkin koiraa, kaikki paskoo noin tunnin lenkillä vaikkapa kaks kertaa.. eri aikaan vielä. Sit sun pitäs raahata kuus kakkapussia ympäri pitäjää kun missään ei oo roskiksia. Emmä mihinkää ihmisten pihoihin mee sellasen paskalastillisen kanssa, luulevat vielä että mulla on jotain niitä vastaan! Mua itteekin ärsyttää ne kaikki paskat ja v*tuttaa kun kokoajan täytyy varoa mihin astuu. Kerään kasan kyllä jos se on oikein kriittisessä kohtaa ja kannan se yhen pussin läpi lenkin kotipihaan. Ja kerrostalossa kun asutaan, en anna koiran kusta tai paskoa tähän lähelle vaan juoksutan sen tontin laidalle ennenkun saa koipensa nostaa. Ootteko ihmiset aatelleet että ketutkin kuseksii ja merkkailee ympäriinsä. Että ne mystiset kuset rapun eessä voi olla ketun tekosia. Meiän pihassa ainaki on yöllä kettujen hulabaloo ja tosiaan oven eessä kuset vaikka koko talossa kolme koiraa ja varmasti kaikki ovat saaneet haukut koiran kusettamisesta "tontille". Ah, tätä avautumisen iloa!
 
"vihainen"
Olen tämän ketjun aloittaja ja TODELLA ylpeä itsestäni kun sain suuni auki ja sanoin naiselle joka kakatti koiransa meidän kodin kohtaan keskelle tietä (siis omin silmin näin), että voitkos kerätä ne pois. No ei kuulemma ollu kakkapussia mukana ja aikoi tulla keräämään myöhemmin. Koko päivän odottelin ja kun äsken lenkillä törmäsin tähän naiseen ja sanoin että ne paskat on vieläkin siellä, niin sanoi vaan että "joo".

No nappasin pussin kotoa, keräsin paskat ja vein sen akan ovelle ne (siis annoin pussin naiselle ja sanoin että tässä on). Yhä yritti puolustella että ei meidän koira oo ainoa, täällä on paljon koiria. Mikä idioootti!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
Beep
[QUOTE="vihainen";25867943]Olen tämän ketjun aloittaja ja TODELLA ylpeä itsestäni kun sain suuni auki ja sanoin naiselle joka kakatti koiransa meidän kodin kohtaan keskelle tietä (siis omin silmin näin), että voitkos kerätä ne pois. No ei kuulemma ollu kakkapussia mukana ja aikoi tulla keräämään myöhemmin. Koko päivän odottelin ja kun äsken lenkillä törmäsin tähän naiseen ja sanoin että ne paskat on vieläkin siellä, niin sanoi vaan että "joo".

No nappasin pussin kotoa, keräsin paskat ja vein sen akan ovelle ne (siis annoin pussin naiselle ja sanoin että tässä on). Yhä yritti puolustella että ei meidän koira oo ainoa, täällä on paljon koiria. Mikä idioootti!!![/QUOTE]

ASIAA!!!! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
Ei täällä kaupungissa tarvita kuin yksi torvelo/kortteli , joka käyttää koiransa kerran pari päivässä talven ajan samalla kadunpätkällä paskomassa päivän ruokalistan niin kyllä se maa näyttää ihan törkeältä jo viikossa. Saatikka sitten jos tällä torvelolla on useampi koira....
Mua itseäni ihan henkilökohtaisesti vituttaa eniten ne koiranomistajat jotka kakattavat lempiäisensä pihoille tai vaikkapa päiväkodin portin pieleen. Ja näitähän riittää. Kerran ystävällisesti nyökkäsin eräälle madamelle ja katseellani muistutin päikyn aidan viereen kakkaavasta piskistä ja sen tuotoksista niin sieltähän tuli vastaan sellanen sadattelu et mitvit...onko nää koiranomistajat jotain avohoitotapauksia vai mitä????
 
  • Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
Beep
Ei täällä kaupungissa tarvita kuin yksi torvelo/kortteli , joka käyttää koiransa kerran pari päivässä talven ajan samalla kadunpätkällä paskomassa päivän ruokalistan niin kyllä se maa näyttää ihan törkeältä jo viikossa. Saatikka sitten jos tällä torvelolla on useampi koira....
Mua itseäni ihan henkilökohtaisesti vituttaa eniten ne koiranomistajat jotka kakattavat lempiäisensä pihoille tai vaikkapa päiväkodin portin pieleen. Ja näitähän riittää. Kerran ystävällisesti nyökkäsin eräälle madamelle ja katseellani muistutin päikyn aidan viereen kakkaavasta piskistä ja sen tuotoksista niin sieltähän tuli vastaan sellanen sadattelu et mitvit...onko nää koiranomistajat jotain avohoitotapauksia vai mitä????
Joo pakosti tai sitten vaan erittäin huonosti kasvatettuja röyhkeitä paskiaisia.

Mulle eräs eläikäisen näköinen just vaan tuhahti kun sanoin pari valittua sanaa. Saakeli kun sais nyt jonku törkeen koiraveron päälle tai jotakin.

Eniten mua ihmetyttää se, että miten ne itse ilkeää kävellä niitä paskapolkuja monta kertaa päivässä ja sit pahimmassa tapauksessa koirankin tassut on siinä paskassa. Et miten paskasia nää omistajat sit on kun se ei yhtään haittaa?

Ja missä on se kollektiivisuus, eikös koiranomistajien pitäis pitää sen verran yhtä että yhteistuumin tota paska-asiaansa ajaisivat???
 
[QUOTE="mie";25825529]Kerään koirani jätökset HETI kun lisää kakkaroskiksia tulee!! mun koira ainaki paskoo just siihe tielle ja pussejakin kannan taskussa mutta en viitti kävellä niiden paskojen kanssa ihmisten pihoihin laittamaan toisten roskiksiin niitä!!! miltä seki näyttää?[/QUOTE]

Aivan, sun mielestä on siis ihan okei että muksut ja isommatkin ihmiset astuu kenkänsä pilalle sun koiras paskaan kun et viitsi kiikutella rakkaan lemmikkis jätöksiä muovipussissa kädessäs pitkin pihoja? pitäskö sit antaa sen piskin paskoa vaikka sinne omaan kotiin/pihaan ja lenkittää sitten sen jälkeen, jotta saat ite nauttia siitä kun paska tuhraantuu sun omaan kenkään? Minua ainakin ottaa erittäin paljon päähän nuo koirien kakat tuolla tienposkissa missä ne näin kevään tullen sulaa pitkin katua paskoittamaan meidän ihmisten kenkiä. Koiravero vaan kaikille koirallisille ja verorahoilla voidaan sitten kattaa tuo kakkojen siivoilu kun lemmikkien omistajat eivät viitsi kakkapussit kädessä kylillä kävellä :snotty:
 
pikkanen
[QUOTE="mie";25852030]Ajatellaanpas että sulla on kolmekkin koiraa, kaikki paskoo noin tunnin lenkillä vaikkapa kaks kertaa.. eri aikaan vielä. Sit sun pitäs raahata kuus kakkapussia ympäri pitäjää kun missään ei oo roskiksia. Emmä mihinkää ihmisten pihoihin mee sellasen paskalastillisen kanssa, luulevat vielä että mulla on jotain niitä vastaan! Mua itteekin ärsyttää ne kaikki paskat ja v*tuttaa kun kokoajan täytyy varoa mihin astuu. Kerään kasan kyllä jos se on oikein kriittisessä kohtaa ja kannan se yhen pussin läpi lenkin kotipihaan. Ja kerrostalossa kun asutaan, en anna koiran kusta tai paskoa tähän lähelle vaan juoksutan sen tontin laidalle ennenkun saa koipensa nostaa. Ootteko ihmiset aatelleet että ketutkin kuseksii ja merkkailee ympäriinsä. Että ne mystiset kuset rapun eessä voi olla ketun tekosia. Meiän pihassa ainaki on yöllä kettujen hulabaloo ja tosiaan oven eessä kuset vaikka koko talossa kolme koiraa ja varmasti kaikki ovat saaneet haukut koiran kusettamisesta "tontille". Ah, tätä avautumisen iloa![/QUOTE]

Pakkoko sun on ahneuksissas hankkia kolme koiraa, jos et viitsi niiden paskoja siivota. Jättäkää hankkimatta ne rakkinne, jos ette jaksa niiden tuotoksia siivota! Ärsyttää niin perkuleesti. Ihan, kun se olis joku velvollisuus hankkia koira. Ja sit valitetaan, että ei viitsi kerätä kikkareita, kun on niin vaikeeta... ja ne ketutkin vielä kuseksii rappukäytävän eteen... Anna mun kaikki kestää. Luuletteko te, että me, jotka emme ole hankkineet koiraa, haluamme ja jaksamma viettää aikaamme pesten sitä paskaa kengänpohjastamme?

Enkä ole mikään koiravihaaja. Mulla on ollut koira aiksemmin. Nyt ei ole, koska ei olis haluja keräillä niitä kikkareita.
 
"Heh"
[QUOTE="vihainen";25867943]Olen tämän ketjun aloittaja ja TODELLA ylpeä itsestäni kun sain suuni auki ja sanoin naiselle joka kakatti koiransa meidän kodin kohtaan keskelle tietä (siis omin silmin näin), että voitkos kerätä ne pois. No ei kuulemma ollu kakkapussia mukana ja aikoi tulla keräämään myöhemmin. Koko päivän odottelin ja kun äsken lenkillä törmäsin tähän naiseen ja sanoin että ne paskat on vieläkin siellä, niin sanoi vaan että "joo".

No nappasin pussin kotoa, keräsin paskat ja vein sen akan ovelle ne (siis annoin pussin naiselle ja sanoin että tässä on). Yhä yritti puolustella että ei meidän koira oo ainoa, täällä on paljon koiria. Mikä idioootti!!![/QUOTE]

Herttaista, että joku tulee noin pienestä asiasta todella ylpeäksi :)
 

Yhteistyössä