Koirankakat ja koirat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röyhkeys huipussaan %¤#&#¤%
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

röyhkeys huipussaan %¤#&#¤%

Vieras
Nyt selvisi koirattomallekin kuinka nämä koira ihmiset sen tekee että heidän omissa kengissä tai koiran tassuissa ei sitä kakkaa ole.
Meillä menee molemmin puolin tietä jakakäytävä, toista puolta käytti koko talven koiralliset ja niitä kekoja oli,eihän niitä nyt pois voi noukkia.
Nyt kun lumet suli alkoi koiran omistajat tulla tälle toiselle puolen katua.
Kysyin sitten yhdeltä mummelilta kun puudeliaan siinä paskatti että miksi ei mene toiselle puolen katua kun se on jo koiruuksille vallattu
-höh (tuhisi vihoissaan nakellen niskojaan ) siellä likaantuu koiran tassut ja omat kengät
Ja tämä jätti ne koiransa jätökset taas tuohon, ei siis noukkinut.
Huusin perään että eikö meinaa noukkia jolloin karjaisi
-se noukkii ketä häiritsee minä en paskalla ala itseäni likaamaan ja kyllä nykyajan nuorisolta sitten käytöstavat puuttuu!

Olin niin yllättynyt mummelin hyökkäyksestä että en edes sanaa suustani saanut

Todella inhottavaa kun vaikka koirankakat on ollu sielä tien laidassa, nyt kun lumet sulaa niin ne kaikki koirankakat leviää koko jalkakäytävälle! koko tie on täynnä paskaa! miksi ne ei voi vaan kerätä niitä paskoja, ärsyttää!

mulla ei oo mitään koiria vastaan, rakastan koiria mutta ne paskat vois tosiaan kerätä eikä jättää lojumaan :( kiva ku kävelee niin koko ajan joutuu katsoon mihin kävelee ja kuitenki kävelee paskan päälle! Aaggrr

Mä en tajua noita koiraihmisiä! Voi jessus! Mun mielestä koiraa ei pidä ottaa jossei asu ihan puskassa tai siivoa jätöksiä. Meidän poika kaatui pyörällä ja suoraan koirankakkaan....monta päivää se on vaan surkutellut että ei ollut hänen vikansa....eikä totta tosiaan ollutkaan!

tässä tunnustautuu eräs, joka ei ole kerännyt kakkoja. ompahan tästä palstasta ollut sen verran hyötyä, tai verrannollisesti ehkä haittaa, että vaivauduin ostamaan biohajoavia kakkapusseja. nyt kerään jos tienreunaan sattuu pökäleet tulemaan.

oikeasti ällöttää laittaa kakkaa muoviin, ainakin tavalliseen, kun tietää miten se kakkapussi jää tuhansiksi vuosiksi hajoamaan. miten sen valmistamiseen on tarvittu öljyä ja valmistusprosessi kuormittanut luontoa.

ennemmin valitsisin muutamissa päivissä maatuvat kakat, kuin maapallon vähittäisen tuhoutumisen.

juu aivan, mutta pienistä valinnoista jotka vaikuttavat globaalisti on kyse. ajatellaampa miten paljon maailmassa on koiria ja sitten niitä kakkapusseja.

Valitettavasti nuo tyypit ei vaan muutu :(

Ja tästä tulikin mieleeni et täytyy olla tarkkana kellon kans et on oikeeseen aikaan putsaamas noita paskakasoja pois tosta portinpielestä, kun määrätyt paskattajat siitä ohi kulkee :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
tässä tunnustautuu eräs, joka ei ole kerännyt kakkoja. ompahan tästä palstasta ollut sen verran hyötyä, tai verrannollisesti ehkä haittaa, että vaivauduin ostamaan biohajoavia kakkapusseja. nyt kerään jos tienreunaan sattuu pökäleet tulemaan.

oikeasti ällöttää laittaa kakkaa muoviin, ainakin tavalliseen, kun tietää miten se kakkapussi jää tuhansiksi vuosiksi hajoamaan. miten sen valmistamiseen on tarvittu öljyä ja valmistusprosessi kuormittanut luontoa.

ennemmin valitsisin muutamissa päivissä maatuvat kakat, kuin maapallon vähittäisen tuhoutumisen.

juu aivan, mutta pienistä valinnoista jotka vaikuttavat globaalisti on kyse. ajatellaampa miten paljon maailmassa on koiria ja sitten niitä kakkapusseja.

Sitten kannattaa miettiä ottaako koiraa olenkaan tai muuttaako johonkin puskaan tai jos sitten paskottaa koiransa vaikka omaan pihaan... Eipä ole globaalisti ajateltuna hyvä sekään että käytetään sitä varten ekstramäärä pesuaineita kun saa pestä lasten vaatteet kakan takia...

itellä oli koira joskus muinoin, ja silloin en tajunnut että hei ne paskat pitää kerätä, mutta seuraavaksi ku koiran hankin niin varmaan paskat kerään! Olen tullut järkiini, kaikki eivät valitettavasti muutu!

Eikä pitäis karkkia ostaa jos ei jaksa paperia roskiin kantaa. Tai tupakkaa vetää jos tumpit on oven suussa ja savu häiritsee. Kakka maatuu, vaikka onkin ällöä. Kukin menee itseensä ja miettii, mitä maahan on heittänyt ja lopettaa jeesustelun pelkästä kakasta. Katsopa ympärilles, mitä muuta sieltä maasta lumen alta esiin tulee.

Siis minulla vaan nousi niin hiukset pystyyn kun näin tämän mummelin joka aina ennen paskatti sitä koiraansa toisella puolen tietä ja nyt tunkee tänne siistille puolelle.
Kai tuo odottaa että lakasukone tulee tänäkin vuonna viemään ne paskat pois ja sitten voi taas hyvällä omallatunnolla ulkoilla kumallapuolen tahansa :(
Minua inhottaa kun kaksi lasta vahdittavana ettei he astu koiran paskaan samoin vahdit ettet itse astu ja koita siinä sivussa myös työntää vaunuja jotta ei renkaat osu paskaan, jolloin taas kaikki paska on rappukäytävässä,hississä ja vieläpä meillä kotona sisällä :(

Ja ei ne kakat mihinkään maadu jos sinne vakituiseen niitä rakkeja käytetään tarpeilla,
edelliset kerkeä mihinkään kun on jo uudet.

Miksi nämä hankkii niitä hurttiaan jos ei voi pitää myös huolta niistä :(

Ei se ole koiran vika, jos omistaja ei korjaa kakkoja.

Mutta arvatkaas mikä on ärsyttävämpää kun koirankakka keväällä?
Astua koiran kakkaan, kun olet korjaamassa oman koirasi kakkaa.

Eikö nuo ihmiset, jotka ei kerää kakkoja tajua, että ne kaiken lisäksi levittää tauteja muihin koiriin... :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis minulla vaan nousi niin hiukset pystyyn kun näin tämän mummelin joka aina ennen paskatti sitä koiraansa toisella puolen tietä ja nyt tunkee tänne siistille puolelle.
Kai tuo odottaa että lakasukone tulee tänäkin vuonna viemään ne paskat pois ja sitten voi taas hyvällä omallatunnolla ulkoilla kumallapuolen tahansa :(
Minua inhottaa kun kaksi lasta vahdittavana ettei he astu koiran paskaan samoin vahdit ettet itse astu ja koita siinä sivussa myös työntää vaunuja jotta ei renkaat osu paskaan, jolloin taas kaikki paska on rappukäytävässä,hississä ja vieläpä meillä kotona sisällä :(

Ja ei ne kakat mihinkään maadu jos sinne vakituiseen niitä rakkeja käytetään tarpeilla,
edelliset kerkeä mihinkään kun on jo uudet.

Miksi nämä hankkii niitä hurttiaan jos ei voi pitää myös huolta niistä :(

kyllä he varmasti HUOLTA pitävät koiristaan mutta eivät luonnosta :)

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Eikä pitäis karkkia ostaa jos ei jaksa paperia roskiin kantaa. Tai tupakkaa vetää jos tumpit on oven suussa ja savu häiritsee. Kakka maatuu, vaikka onkin ällöä. Kukin menee itseensä ja miettii, mitä maahan on heittänyt ja lopettaa jeesustelun pelkästä kakasta. Katsopa ympärilles, mitä muuta sieltä maasta lumen alta esiin tulee.

Tämäkin on totta! Kakan voi pestä pois, mutta entäs lasinsirut koiran tassussa tai lapsen jalassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:

Tämäkin on totta! Kakan voi pestä pois, mutta entäs lasinsirut koiran tassussa tai lapsen jalassa...

Niin tai tupakantumppi taaperon suussa. :/// Hieman vaarallisempaa kuin koirankakka tiellä.

Itse voisin harkita kerääväni ne, jos täällä olisi niitä roskiksia mutta en ala roudata lenkillä paskapussia mukanani.

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:

Juu kaikenlaisesta roskaamisesta oli se sitte kakka tai muu sotku reilu sakko :(

Yhteistyössä