R
röyhkeys huipussaan %¤#&#¤%
Vieras
Nyt selvisi koirattomallekin kuinka nämä koira ihmiset sen tekee että heidän omissa kengissä tai koiran tassuissa ei sitä kakkaa ole.
Meillä menee molemmin puolin tietä jakakäytävä, toista puolta käytti koko talven koiralliset ja niitä kekoja oli,eihän niitä nyt pois voi noukkia.
Nyt kun lumet suli alkoi koiran omistajat tulla tälle toiselle puolen katua.
Kysyin sitten yhdeltä mummelilta kun puudeliaan siinä paskatti että miksi ei mene toiselle puolen katua kun se on jo koiruuksille vallattu
-höh (tuhisi vihoissaan nakellen niskojaan ) siellä likaantuu koiran tassut ja omat kengät
Ja tämä jätti ne koiransa jätökset taas tuohon, ei siis noukkinut.
Huusin perään että eikö meinaa noukkia jolloin karjaisi
-se noukkii ketä häiritsee minä en paskalla ala itseäni likaamaan ja kyllä nykyajan nuorisolta sitten käytöstavat puuttuu!
Olin niin yllättynyt mummelin hyökkäyksestä että en edes sanaa suustani saanut
Meillä menee molemmin puolin tietä jakakäytävä, toista puolta käytti koko talven koiralliset ja niitä kekoja oli,eihän niitä nyt pois voi noukkia.
Nyt kun lumet suli alkoi koiran omistajat tulla tälle toiselle puolen katua.
Kysyin sitten yhdeltä mummelilta kun puudeliaan siinä paskatti että miksi ei mene toiselle puolen katua kun se on jo koiruuksille vallattu
-höh (tuhisi vihoissaan nakellen niskojaan ) siellä likaantuu koiran tassut ja omat kengät
Ja tämä jätti ne koiransa jätökset taas tuohon, ei siis noukkinut.
Huusin perään että eikö meinaa noukkia jolloin karjaisi
-se noukkii ketä häiritsee minä en paskalla ala itseäni likaamaan ja kyllä nykyajan nuorisolta sitten käytöstavat puuttuu!
Olin niin yllättynyt mummelin hyökkäyksestä että en edes sanaa suustani saanut