koirakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Halla

Vieras
Olliskohan kultainennoutaja sopiva koira lapsiperheeseen? ollaan jo pitemmän aikaa haaveiltu kyseisestä koirasta. perheessämme on 5v tyttö ja odotamme helmikuussa saapuvaksi pikkukakkosta ja asumme isossa talossa maalla. Onko kellään kokemusta koiran hankinnasta odotus aikana?

miten vauva ja koiran pentu sopivat yhteen? Olen kyllä omistanut koiria aikaisemmin ennen lapsia, mut mitä pitäis ottaa huomioon kun yhdistetään lapset ja koira? Niin ja voiko kultainennoutaja sopeutua elämään kissan kanssa? ja paljonko kyseinen koirarotu yleensä maksaa? tulipa paljon kysymyksiä löytyyköhän vastauksia! :flower: :whistle: =)

Kun meidän esikoisemme syntyi, meillä oli silloin 7 kuukauden ikäinen saksanpaimenkoira ja mietimme että mitenkähän käy, mutta heistä tuli parhaimmat ystävykset. Samoten nyt vuosien varrella kun on ollut ihmis sekä koiranpentu yhtaikaa niin kaikki mennyt hyvin, en ainakaan itse ole kokenut sitä alkuunkaan hankalaksi. Kyllähän sitä saa olla tarkkana ettei koiranpentu tallo vauvaa, joka jo touhuaa lattialla, mutta aika hyvin ne tajuaa olla sitä tekemättä, vahinkojahan tietysti käy. Ei muuta kun onnea vauvojen kanssa =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 13:40 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 08:01 JaneDoe kirjoitti:
Kultsut taitaa maksaa nykyisin n. 1000 egeä.

no hohhoijaa!! ei ainakaan Suomessa!! :D

No kyllä vaan 1000eur on rotujärjestön suositus ja tällähetkellä pentuvälityksessä olevien pentujen hinnat on 900 - 1000e. Käyppäs vaikka katsomassa www.goldenring.fi

Kun tyttäreni syntyi,meillä oli 3v tanskandogi poika.. Minä kanssa vielä samana iltana kun olin sairaalasta kotiutunut tytön kanssa mietin ja itkin että kuinka koira hyväksyy tytön. Pelkäsin tietysti koiran koon puolesta että jotain käy,mutta mitään ei käynyt ja koirasta ja tytöstä tuli ylimmät ystävykset..
nyt kun koiran kuolemasta on jo 2v tyttö vieläkin puhuu paljon koirasta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 14:48 JaneDoe kirjoitti:
\
\

No kyllä vaan 1000eur on rotujärjestön suositus ja tällähetkellä pentuvälityksessä olevien pentujen hinnat on 900 - 1000e. Käyppäs vaikka katsomassa www.goldenring.fi
Toi etusivun kuva saattaa kyllä koirakuumeen laskea ;)
Oon siinä saatu sotkua aikaseks :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 18:14 vitviu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 14:48 JaneDoe kirjoitti:
\
\

Toi etusivun kuva saattaa kyllä koirakuumeen laskea ;)
Oon siinä saatu sotkua aikaseks :D

Tuotahan se koiranomistajan elämä kurakeleillä on :D

kiitos vastauksista :) Siitä kuvasta: ei ole koirakuume laskenu. Lapset näyttää joskus ihan samallaisilta tullessaan kurakelillä ulkoa! -ja siellähän on ollut vaan hauskaa! ;)

Yhteistyössä