V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22131837:Täällä, missä mä asustelen, niin ne on kyllä ne nartun omistajat, jotka kuskaa koiriaan astutettavaksi. Tuo ap:lle tarjottu kuvio kuulostaa kyllä vähintäänkin erikoiselta! "ettei tule liikaa pentuja"?!:O Ei kai sitä kollia nyt sinne narttujen keskelle päästetä hyörimään, vaan tasan sen yhden nartun kanssa järjestetään treffit, vai? Näin se mun logiikalla menis (ja olis helpompi toteuttaakin niin, että se narttu tulis kylään), mutta mähän oonkin ihan übertyhmä, koska meillä on kolme koiraa![]()
Näin minunkin kokemukseni mukaan homma pääsääntöisesti menee. Narttu on se, jota kuskataan ja nartun omistaja se, joka kuskaa. Joskus olen kuullut, että jos uros on kotonaan arvojärjestyksessä toista urosta alempana ja astuminen kotioloissa saattaa tästä johtuen olla epävarmaa, treffit on sovittu muualle. Treffit ovat kuitenkin olleet nimenomman treffit eivätkä monen päivän orgiat ilman valvontaa.
Kannattaisi nyt ottaa yhteyttä koiran kasvattajaan, varmistaa että tämä astutushomma on todella sovittu kasvattajan kanssa ja että kasvattaja ymmärtää, että on nyt hänen asiansa omalla kustannuksellaan järjestää treffit. Ei kuulosta ihan normaalilta koiraihmisten toiminnalta tuo kuvio.