R
rhyt
Vieras
Tai ihan "naruaita" alkuun, eli pienet tolpat pystyyn (vaikka olis vaan esim. cm) ja naru kiertämään. Siitä ainakin NÄKISI MISSÄ RAJA ON...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinpä. Ollaan sanottu useaan otteeseen, mutta seuraavalla kerralla varmaan pakko sanoa rumasti. Harmi että uusiin naapureihin menee heti välit, mutta pakko kai laittaa porukka kuriin tai tekevät jatkossakin mitä haluavat.
En vaan voi käsittää, miten huonokäytöksisiä voi ihmiset olla.
Istuta sinne villiruusuja tai orapihlajia. Villiruusut ovat tosi matalia, eikä ne talvella hidasta ketään.
Laita valo tunnistimella sinne, niin joka kerta ainakin huomaat, kun tulee hämärä. Ehkä se sitten säikäyttää myös heidät:
Aurinkokennovalaisin Super Bright - NORTHLIGHT | Clas Ohlson
Orapihlajassa on pitkät piikit, mutta pensasaitana toimii varmasti. Pitkiä oksia voit saada nyt joltakin ja tökit ne maahan pystyyn. Jos eivät juurru nyt, toimivat ne ainakin ensi kevääseen saakka tehokkaasti. Talvella on evat aika kivoja törröttäjiä. Reikä maahan tehdään rautakangella tai jos ei ole kiviä, maakairalla.
Ripusta puihin lintujen ruokintalaitteita, jotka osuvat päähän, jos hiippailee. Lintuja joudut tietysti ruokkimaan koko talven. Voi sieltä osua joku linnunkakkakin, joita oppivat aika nopeasti kiertämään![]()
Älkää siirtykö kekkaloimaan alasti tai alusvaatteissa. Mun reilu viiskymppinen naapuri tekee puutarhahommia tissiliivisillään mun keittiön ikkunan alla. Kyllä se vie ruokahalut tehokkaasti.
Me asutaan kerrostalossa, mutta naapuritaloon on suora näkyvyys. Naapurin 60 v mummo käy parvekkeellaan aina tupakalla, saunan jälkeen se tulee siihen istumaan kulahtaneet tissiliivit ja pyyheturbaani päässä, ryppynen iho punaisena helottaen.
Not nice.
Älkää siirtykö kekkaloimaan alasti tai alusvaatteissa. Mun reilu viiskymppinen naapuri tekee puutarhahommia tissiliivisillään mun keittiön ikkunan alla. Kyllä se vie ruokahalut tehokkaasti.
Orapihlaja-aita on talvellakin todella kaunis eikä siitä pääse läpi. Voit istuttaa sen rajalle omalle puolelle:
Lunta, lisää lunta… | Sakarin digikuvablogi
Ja tosiaan, ne risutkin saattavat juurtua syksyllä helposti.
Niinpä. Ollaan sanottu useaan otteeseen, mutta seuraavalla kerralla varmaan pakko sanoa rumasti. Harmi että uusiin naapureihin menee heti välit, mutta pakko kai laittaa porukka kuriin tai tekevät jatkossakin mitä haluavat.
En vaan voi käsittää, miten huonokäytöksisiä voi ihmiset olla.
Orapihlaja-aita on talvellakin todella kaunis eikä siitä pääse läpi. Voit istuttaa sen rajalle omalle puolelle:
Lunta, lisää lunta… | Sakarin digikuvablogi
Ja tosiaan, ne risutkin saattavat juurtua syksyllä helposti.