Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, näinhän tämä aina kääntyy. Yleensähän aloittaja valehtelee.
Ei siitä ole kyse vaan objektiivisuudesta. Ihan turha leikkiä marttyyria.
Oletko koskaan nähnyt millaista jälki oikeasti on, kun koira puree lasta jalkaan? Minä olen, kaveriani on purtu ja lupaan, että siinä ei farkussa ollut pelkkä "kulmahampaan näköinen" painauma, vaan tuli verta ja housut oli riekaleina.
Ja mua on purrut koira useasti niin, että vaatteet on olleet ehjät ja verta on tullut haavasta mutta vaan vähäsen.
Ei jokaisesta koiran puremasta irtoo koko jalka ja housut ole tuhannen riekaleina.. Mutta voi se pienempikin purema silti pientä lasta sattua!!
Lisäks pakko kommentoida tohon että "jos koiraa on menty räpläämään" ja muihin oletuksiin että koiraa on ärsytetty..
Mua on itseäni yrittänyt purra koira kaupan pihassa. Oli niin pitkässä hihnassa että yltti melkein ovelle asti, enkä mä edes nähny koko koiraa niiden fillareiden takaa ennenkun olin niin lähellä että se jo yltti muhun. Istui ihan rauhassa siinä maassa kun mä kävelin ohi ja kohdalla yritti nilkkaan kiinni. Millään lailla en sitä kyllä ärsyttäny.
Ja omistajansa mielestä varmaan maailman kiltein, ihana pikku mussukka eikä ikinä tekis mitään tollasta kun oli kerta noin uskaltanu jättääkin..
Mut ei se AINA ole muksun vika jos koira ärähtää.