Jäin sen kans yksin kotia ko mies lähti veljensä tykönä käymään, naapuristaki veli perheineen anoppilassa. En tiä oliko mies sen käskeny vahtia tai jotaki, mut heti ko ovi sulkeutu se otti vahtipaikan etteisestä ja jäi siihen tököttään. Päästin sen ulos jonku ajan päästä, aikansa kierteli pihalla ko hoksasin että tielä joku hiippari seikkailee, tänne metikköön ei asiattomat kyllä eksy ko korkeintaa vahingossa. Noh, koira huomas sen kans ja meni pihan reunalle kyttäämään tuota tyyppiä. Aikansa se siinä harhaili ees takas, naapurista poika kävi sen kerran käskemässä pois täältä seikkailemasta. Tuli vaan takas pyörimään tuohon ja koira sille haukku. Tyyppi komensi olleen hiljaa niin koira innostu lissää ja alko haukkumaan oikein kunnolla ja lähti kohti, äijä otti jalat alle ja juoksi pakkoon
Siinä se sitte istu vahtimassa siihen asti että mies ajo pihhaan, innostu heti
Mies sen tyypin kävi lopulta ajamassa tiehensä täältä kuljeskelemasta.... Mikä lie otus oliki. En nähny sen naamaa kunnolla, hyvinki saatto olla joku tuttuki mulle, kuulema se ihan aineissa/viinoissa oli.
Mut onneksi en ollu yksin. Onneksi on koira :snotty:
Aina ko oon tuon koiran kans yksin se on ihme jäykkis, mies ko on kotona niin rentoutuu ja leikkii jopa, juoksentellee vailla huolen häivää. Onkohan se ottanu minut jotenki suojeltavaksi kohteeksi?
Siinä se sitte istu vahtimassa siihen asti että mies ajo pihhaan, innostu heti
Mut onneksi en ollu yksin. Onneksi on koira :snotty:
Aina ko oon tuon koiran kans yksin se on ihme jäykkis, mies ko on kotona niin rentoutuu ja leikkii jopa, juoksentellee vailla huolen häivää. Onkohan se ottanu minut jotenki suojeltavaksi kohteeksi?