H
Hullun koiran emäntä
Vieras
Vanha kaverini tuli tänään yllätysvierailulle. Olin itse vessassa ja lapset olohuoneessa pelaamassa kun kuulin että koira tuli hulluksi. Se haukkui kovempaa kuin ikinä ja kuulin kuinka ovi pamahti. Vanha kaverini oli tullut käymään ilmoittamatta ja avasi oven koputtamatta. Koira oli tullut ovelle vihaisena ja kaveri paiskasi oven kiinni.
Tulin vessasta pois,koira rauhoittui heti ja tuli viereen kiltisti kun avasin oven ja päästin kaverin sisälle.
Kaverini mielestä olen hullu kun pidän isoa agressiivista koiraa meillä ja se pitäisi ampua!
Tottakai koira vahtii kotia kun ainoa kotona ollut aikuinen oli vessassa piilossa.. Ja ennen meille ei ole tullutkaan ketään koputtamatta.
Mitä mieltä te olette?
Kuljetteko ihmisten taloihin sisään noin vain?
Tulin vessasta pois,koira rauhoittui heti ja tuli viereen kiltisti kun avasin oven ja päästin kaverin sisälle.
Kaverini mielestä olen hullu kun pidän isoa agressiivista koiraa meillä ja se pitäisi ampua!
Tottakai koira vahtii kotia kun ainoa kotona ollut aikuinen oli vessassa piilossa.. Ja ennen meille ei ole tullutkaan ketään koputtamatta.
Mitä mieltä te olette?
Kuljetteko ihmisten taloihin sisään noin vain?