Koira karkasi *MUOKS* Koira löytyi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti koira löytyy. Voitte laittaa myös ilmoituksia radioihin yms. Kaupan seinälle heti huomenissa ja laittakaa nyt heti huhu kiertään, että koiranne on kadonnut!

Ja pakko on saarnata, että KOIRAT KIINNI, niin ei näitä tapahtuisi. Kai ymmärrät, että vaikka sulla on "kiltti" koira, se voi tehdä tosi pahaa vahinkoa ja juosta vaikka auton alle ja tappaa ihmisiä sen takia. Ja kun syytä haetaan, niin te olette siinä laiminlyöneet koiranpitoa ja saatte myös syyt ja korvausvaatimukset niskoillenne.

Ja lisäyksenä vielä, että itse ajoin naapurin kultsun päälle, kun koira juoksi suoraan auton eteen sivusta. Koira lensi about 2m sivuun ja lähti täysin shokissa juoksemaan eteenpäin. Onneksi koiralle ei tullut mitään vaurioo, sen sijaan autosta rikkui osa ja koiran omistajat olivat välittömästi korvaamassa sitä. (en joskin perinyt sitä, ku vanha auto ja osa mitätön)

on tähän kommentoida..vaikka kyseessä ei ole koira..kissan menetin tällä viikolla.. kuoli syliini syytä en tiedä..mutta kärsi n.tunnin verran kivuista..ilmeisesti jokin kohtaus. Tämä suru on aivan kauheaa....

Alkuperäinen kirjoittaja LiruLaru:
Mun vanha koira pääsi joskus karkaamaan ja jäikin isolla tiellä auton alle/töytäisemäksi. Ihme kyllä koita tuosta tällistä selvisi pelkällä jalan murtumalla. Harmi vaan että pari vuotta myöhemmin kun joku oli päästänyt sen karkuun, ei käynytkään enää yhtä hyvä tuuri...Rekka oli vahvempi kun 7kg koira. :(

Toivottavasti koira löytyy. Voihan olla että palaa oven taa rapsuttelemaan kunhan on kaikki lähialueiden kimulit käynyt katsastamassa....

Surullinen juttu :'(
Toivotaan että meidän koira löytyy ehjänä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Ikävä juttu, toivottavasti koira löytyy kunnossa.
Ymmäräthän myös samalla että on kiellettyä pitää koira vapaana. Toivottavasti ei hätäänny ja pure jotakuta. Voi tulla kallis lasku.
Mä itse ärsyynnyn todella suuresti jos törmään jossain irtokoiraan, oli omistaja mukana tai ei. Olen joskus jollekulle koiranomistalle sanonutkin että nyt se koira kiinni tai soitan poliisille.

Tiedän että laitonta, siksi huolestuttaakin, kun tiedän että on paljo ihmisiä jotka ei tykkää kun irti on. Ja meilläkin uros niin isokokokoinen että joku voi säikähtää.. On myös iloinen ja osoittaa hyppimällä ihmisten syliin... Joku voi luulla ihan muuta :(

Sepä se. Mä en ole varsinainen koiraihminen niin pelkään kyllä jos iso koira tulee yksin vastaan ja vieläpä hyppii päin.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
on tähän kommentoida..vaikka kyseessä ei ole koira..kissan menetin tällä viikolla.. kuoli syliini syytä en tiedä..mutta kärsi n.tunnin verran kivuista..ilmeisesti jokin kohtaus. Tämä suru on aivan kauheaa....

Oi että. Mikähän kisulla ollut? :'( Varmasti kauheaa.. Voimia sinne :hug:

on oikeasti ihan kauheaa..eniten mua vihastuttaa kun en voinut tehdä mitään..tästä ei oikeasti pääse yli.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
yllättävän vähän kuvia lemmikeistä tuolla karkurit-sivustolla. luulisi, että johan nyt lapset ja lemmikit on filmattu moneen kertaan *kunhan kummastelen, älkää välittäkö*

Niin näky olevan.. Samaa ihmettelin itsekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

on oikeasti ihan kauheaa..eniten mua vihastuttaa kun en voinut tehdä mitään..tästä ei oikeasti pääse yli.

Kauheaa! Oliko kenties saanut myrkkyä? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Kauheaa! Oliko kenties saanut myrkkyä? :kieh:

Mulle tulisi mieleen, että jos kissa on ollut ulkosalla, niin joku töyttässyt autolla ja sisäelimet repeytynyt ja vuotanut sisälle.

Jos sulla on käytössä auto ja teidän kulmilla on yleensä liikennettä, lähde ajelemaan hetkeksi. Ettei ole missään penkalla. Luultavasti koira on ihan ok, mutta tapa etsiä tuokin.

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Jos sulla on käytössä auto ja teidän kulmilla on yleensä liikennettä, lähde ajelemaan hetkeksi. Ettei ole missään penkalla. Luultavasti koira on ihan ok, mutta tapa etsiä tuokin.

Mulla ei itsellä oo korttia :(

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:

Mulla ei itsellä oo korttia :(

No mankelilla? Tai lähtiskö naapuri/ystävä/kumminkaima avuksi?

Multa on koira karannut tasan yhden kerran, oli hiton hyytäviä hetkiä, kun se juoksenteli valtatiellä edestakas rekkojen välissä, ennen kuin eräs ihana pyöräilijä otti pannasta kiinni, kun koira meni morjenstamaan. Ei tosiaan tuntunut kivalta.

Jospa se vain tekisi jonkin lenkin hajujen perässä ja tulis pian takaisin. Onneksi on sentään kesä ettei tarvitse pelätä paleltumista. Toivotaan nyt että koiralla on onnea matkassa eikä mitään pahaa satu ja saatte perheenjäsenen pian kotiin takaisin! :hug: Jään odottamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Jospa se vain tekisi jonkin lenkin hajujen perässä ja tulis pian takaisin. Onneksi on sentään kesä ettei tarvitse pelätä paleltumista. Toivotaan nyt että koiralla on onnea matkassa eikä mitään pahaa satu ja saatte perheenjäsenen pian kotiin takaisin! :hug: Jään odottamaan!

Samaa mekin toivotaan :heart: Kiitos kuitenkin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Heiii!!:
Missäpäin puttaalla koira on karannut??? Voisin katsella kun lähden töihin...

Tässä ihan kylän lähellä..

Kiertelen siellä Samantan kulmilla ja käyn ukonkaivoiksella, onko siellä ollenkaan...

Samanttan suunnilla voi hyvinkin olla.. Kiitos hirveästi kun viitsit katsella :flower: :hug:

Yhteistyössä