Koira karkasi *MUOKS* Koira löytyi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vie ruokaa ja/tai joku koiran peti / omia vaatteitasi sinne mistä koira karkasi. Käy siellä välillä katsomassa ja vähän huutelemassa. Soita taksikeskukseen tiedot ja sano, että kertovat takseille. Käy kiertelemässä ympäriinsä viimeistään aamulla! Itse en kyllä uskaltaisi edes nukkua jos noin kävisi mulle... :(

Alkuperäinen kirjoittaja koirus:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Lassie? Eikö koiran omistajakaan tiedä koiran rotua oikein? Eiköhän se ihan collie ole.

Kylläpä tähänkin ketjuun piti yks "tosiviisas" eksyä. Olit sitte jotenkin fiksukin olevinasi...

No kyllä mua ainakin häiritsee jos rotu on viturallaan... eihän se toki tärkeä juttu ole mutta miksei voi puhua asioista oikeilla nimillä. Itsellä myös collie ja en IKINÄ erehtyisi sanomaan sitä lassieksi! Anteeksi vaan.

Kyllä sun koira varmasti löytyy :). Mulla oli pari uroskoiraa, joista toinen alkoi lujahtelemaan tyttöjen perään aina sopivan tilaisuuden koittaessa. Aika tuttua tuo etsiminen ja öinen odotus... Mut arvaappa mistä se liki aina löytyi aamulla....? Kotioven takaa!

Lassie? Eikö koiran omistajakaan tiedä koiran rotua oikein? Eiköhän se ihan collie ole.

Kylläpä tähänkin ketjuun piti yks "tosiviisas" eksyä. Olit sitte jotenkin fiksukin olevinasi...

No kyllä mua ainakin häiritsee jos rotu on viturallaan... eihän se toki tärkeä juttu ole mutta miksei voi puhua asioista oikeilla nimillä. Itsellä myös collie ja en IKINÄ erehtyisi sanomaan sitä lassieksi! Anteeksi vaan.

No anteeksi virhe..

Ei oo kuulunu eikä näkyny mitää :'( Joskus ku on karannu niin on tosiaan tullu kotioven taa takas.. Nyt ei :'(

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:

No anteeksi virhe..

Ei oo kuulunu eikä näkyny mitää :'( Joskus ku on karannu niin on tosiaan tullu kotioven taa takas.. Nyt ei :'(

Voi itku! Toivottavasti se löytyy vielä ehjänä. :(

Toivottavasti teillä käy yhtä onnellisesti kuin meillä ( joku jo sen keskustelun etusivulle linkitti ) kun koira karkas..

Halauksia ja voimia! Toivotaan että koira löytää pian kotia :hug:

Sudennäköinen haavoittunut eläin liikkuu Merikarvialla
Sunnuntai 28.6.2009 klo 03.41

Poliisi kaipaa havaintoja sudennäköisestä eläimestä Merikarvian alueella.

Merikarvian keskustan lähellä sijaitsevan omakotitalon pihaan asteli sudennäköinen eläin lauantaiyöllä. Talon isäntä asteli ulos, jolloin eläin oli käyttäytynyt päällekäyvästi.

Paikalla ollut toinen mies haki aseen ja ampui eläintä. Eläin pakeni haavoittuneena paikalta.

Riistanhoitoyhdistyksen asiantuntijan mukaan eläin oli käyttäytynyt siten, että se oli todennäköisesti koira, eikä susi.

Poliisi etsii havoittunutta eläintä Merikarvialla. Kaikki havainnot pyydetään ilmoittamaan poliisille yleisen hätänumeron kautta.

IL

Enkä laittanut tuota siksi että olisi teidän koira.

Toivottavasti koira löytyisi.

Karannut koira löytyi rääkättynä Turussa
Perjantai 27.3.2009 klo 14.34

http://www.iltalehti.fi/turku/200903279312404_tu.shtml

Tuossakin yksi uutinen miten tyhmiä ihmiset voivat olla :(

Eläin löytyi satamasta piikkilangalla aitaan kiinnitettynä
Karannutta koiraa rääkättiin Turussa

http://www.ts.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2009-03-27,104:2:601488,1 :0:0:0:0:0:

Tuossa isompi juttu Turun sanomista.

Pidetään peukkuja että koira löytyy!!
c014.gif

Ei vieläkää mitää.. :'( Pitääpä alkaa taas kohta grillailee takapihalla jos haistais ja tulis kotiin :heart:
Mutta jos joku sen on ottanu niin eihän se pääse..

Ootko käyny paikkoja läpi, missä tietäisit olevan narttukoiria? Ei välttämättä just niiden pihapiirissä majaile, mutta lähiympäristössä varmaan pyörii, jos tyttöjen perään on lähteny.

Vie lappuja kaupan seinälle.. Me ilmotettiin lähi kioskille kun koira hävis ja jätettii sinne puh.nro ei menny kauan kun soittivat sieltä kioskilta että joku oli löytäny koiran...

mikä siin on ku ei voi niitä koiria pitää kiinni! Itse en tykkää yhtää koirista enkä halua niitä eteeni kadulla vapaana ainakaan joten omistajat ajateltaa muitakin ihmisia ja pitäkää ne koirat kiinni!

Tämäkin sai onnellisen lopun :heart: Soitin kenneliin ja sinnehän se oli viety :heart: Tiesin että jos irti ois ollu kotiin ois tullu :heart: Loppu hyvin, kaikki hyvin =)
Koira voi hyvin, on vaan varmaan väsynyt

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
mikä siin on ku ei voi niitä koiria pitää kiinni! Itse en tykkää yhtää koirista enkä halua niitä eteeni kadulla vapaana ainakaan joten omistajat ajateltaa muitakin ihmisia ja pitäkää ne koirat kiinni!

Tarkennan nyt vähän. Meillä ei koira siis ollut ulkona irti, vaan takaovi oli auki kun oli niin kuuma. Koira sitten pääsi livahtamaan

Yhteistyössä