Koira karkasi *MUOKS* Koira löytyi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Tänne kannattaa myös laittaa ilmoitus ja kuva on aina plussaa, helpompi tunnistaa ja muistaa.

http://www.didaktics.com/karkulaiset/

Kävin laittamassa ilmotuksen tuonnekki, kiitti linkistä :hug: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Kyllä mä uskon, että korvakas tulee vielä kotiin. Taitaa olla löytänyt treffiseuraa jostakin.

Musta vaan jotenki tuntuu että jos juoksis tuolla irti niin ois tullu jo kotiin.. Pelkään oikeasti että joku ottanu matkaansa

Sulla on pitkä yö edessä jos mahdollinen kiinniottaja tarjoaa koirallesi yösijan ennen kuin vie sen talteen hoitolaan. Yritä silti nukkua edes vähän, vaikka se on varmaan vaikeaa, kun ei ole tietoa, missä toinen on.

Kyllä mä luulen että kaikkialla niitä on. Esim. joku koirahoitola voi toimittaa rankkurin virkaa. Ja tosiaan kun on voinut joku huomata että liikuskelee koira irrallaan ja on soittanut rankkurin hakemaan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja LiruLaru:
Kyllä mä luulen että kaikkialla niitä on. Esim. joku koirahoitola voi toimittaa rankkurin virkaa. Ja tosiaan kun on voinut joku huomata että liikuskelee koira irrallaan ja on soittanut rankkurin hakemaan pois.

Viekö ne sit lähimpään kenneliin?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
on tähän kommentoida..vaikka kyseessä ei ole koira..kissan menetin tällä viikolla.. kuoli syliini syytä en tiedä..mutta kärsi n.tunnin verran kivuista..ilmeisesti jokin kohtaus. Tämä suru on aivan kauheaa....

Oi että. Mikähän kisulla ollut? :'( Varmasti kauheaa.. Voimia sinne :hug:

on oikeasti ihan kauheaa..eniten mua vihastuttaa kun en voinut tehdä mitään..tästä ei oikeasti pääse yli.

Kauheaa! Oliko kenties saanut myrkkyä? :kieh:

Mulle tulisi mieleen, että jos kissa on ollut ulkosalla, niin joku töyttässyt autolla ja sisäelimet repeytynyt ja vuotanut sisälle.

asutaan maalla ja kissa oli ulkona aina keväisin ja kesäisin. Talvella oli tietty pakkasraja milloin meni ulos:) Mutta kissa oli oikeasti kuin perheenjäsen. Tuli aina sisälle yöksi..heräsi samaan aikaan kuin muu perhe. Seurasi kaikkialle..tuli syliin..ikää oli vasta 4-v. Suru on erittäin suuri mutta minkäs teet. Tein kissan haudan päälle kukkapenkin, laitettiin siihen lyhty palamaan..toivon mukaan kisuli saa rauhan..ap toivonmukaan koirasi löytyy ja varmasti se löytyykin:)

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
on tähän kommentoida..vaikka kyseessä ei ole koira..kissan menetin tällä viikolla.. kuoli syliini syytä en tiedä..mutta kärsi n.tunnin verran kivuista..ilmeisesti jokin kohtaus. Tämä suru on aivan kauheaa....

Oi että. Mikähän kisulla ollut? :'( Varmasti kauheaa.. Voimia sinne :hug:

on oikeasti ihan kauheaa..eniten mua vihastuttaa kun en voinut tehdä mitään..tästä ei oikeasti pääse yli.

Kauheaa! Oliko kenties saanut myrkkyä? :kieh:

Mulle tulisi mieleen, että jos kissa on ollut ulkosalla, niin joku töyttässyt autolla ja sisäelimet repeytynyt ja vuotanut sisälle.

asutaan maalla ja kissa oli ulkona aina keväisin ja kesäisin. Talvella oli tietty pakkasraja milloin meni ulos:) Mutta kissa oli oikeasti kuin perheenjäsen. Tuli aina sisälle yöksi..heräsi samaan aikaan kuin muu perhe. Seurasi kaikkialle..tuli syliin..ikää oli vasta 4-v. Suru on erittäin suuri mutta minkäs teet. Tein kissan haudan päälle kukkapenkin, laitettiin siihen lyhty palamaan..toivon mukaan kisuli saa rauhan..ap toivonmukaan koirasi löytyy ja varmasti se löytyykin:)

Toivon niin :heart: kiitos :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
Missä päin koira karannut? Jotta saataisiin täälläkin tieto jos joku vaikka samoilla nurkilla asustelis.

Haukiputaalla ja siis tricolor lassie uros.

Lassie? Eikö koiran omistajakaan tiedä koiran rotua oikein? Eiköhän se ihan collie ole.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
Missä päin koira karannut? Jotta saataisiin täälläkin tieto jos joku vaikka samoilla nurkilla asustelis.

Haukiputaalla ja siis tricolor lassie uros.

Lassie? Eikö koiran omistajakaan tiedä koiran rotua oikein? Eiköhän se ihan collie ole.

No anteeksi tämä virhe..

Yhteistyössä