koira ihmisille kysmys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:
Meillä oli mäyräkoiria. Ne eivät vakuuta varmaan montaakaan hyökkääjää. Kerran jo ajat sitten edesmennyt uros kyllä uhosi, kun miehen kaveri tuli pihaan humalassa. Humalainen ihminen oli sen mielestä epäilyttävä. Koira pysyi mun ja miehen kaverin välissä koko ajan ja jos kaveri yritti lähemmäs, niin murisi ja näytteli hampaita. Koostaan huolimatta, mäyris on metsästyskoira, jos sen on mäyrää vastaan pärjättävä on sillä kyllä hampaissa kokoa ja saa niillä ikävääkin jälkeä aikaiseksi. Kovin ylös se ei tietty yllä purasemaan ;) .

Uroksella oli myös melko kumea ääni kokoisekseen. Meille vaihdettiin taloyhtiössä lukkoja ja mä satuin olemaan suihkussa just kun hemmot tuli (niiden piti tulla vasta 2 tunnin kuluttua). Koira murisi välioven takana ja pukiessani kuulin lukonvaihtajan sanovan kaverilleen että "millanen stanan kokoinen hurtta siellä mahtaa olla oven takana, toivottavasti ei saa tota auki.". Pakkohan munkin oli ovelle mennä, että sain uudet avaimet, avasin välioven ja lukkohemmo loikkasi käytävän toiseen päähän vauhdilla. Oli sen ilme vähän nolo kun näki meidän citynakit :D !

Narttu olisi pelastanut itsensä kiipelistä ja jättänyt mut pulaan edes yrittämättä isotella.
Ei se koko vaan luonne :D Aikoinaan, kun asuin sinkkuna kerrostalossa, tuli joku taloyhtiön ilmoitus jostaain ...en edes muista, mistä ... mutta huoltomiehen siis piti käydä. Pyydettiin ilmoittamaan, jos asunnossa oli koira. Mä soitin huoltoyhtiöön ja kerroin, että koiraa meillä ei ole, mutta meillä on kissa, joka ei tykkää vieraista. Vähän naureskelivat asialle, mutta ottivat tiedon vastaan. Kun tulin töistä, postiluukusta oli tiputettu lappu. Lapussa oli ilmoitus, että meidän kissa ei ollut päästänyt huoltomiestä sisään ja lapussa oli numero, johon pyydettiin soittamaan uuden ajankohdan sopimiseksi.

Meidän Jasu osasi kyllä olla aika häijy katti, kun sille päälle sattui :D :D

Yhteistyössä