T
Toinen huomioija
Vieras
Hyvin sanottu, jos sukulaiseni olisi samanlainen, en pitäisi yhteyttä, eivätköhän aikuiset osaa käyttää omaa järkeään, se on sallittua.
Pätemisen tarvetta!
Pätemisen tarvetta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meikämaija:Rohkenen kyllä käyttää nimimerkkiäni, jos on sanottavaa. Hauska huomata, että sanottavani kiinnostaa näinkin paljon, että siitä pitää oikein tapella.
Kommentteja kukin lukee omasta käsitemaailmastaan lähtien.
Olen 50v. ja kohtu poistettu 9,5 vuotta sitten.
Elämä on ollut ihanaa tähän saakka, mutta nyt alavatsa- ja selkäkipuja sekä
verta vuotaa. Onko kellään vastaavaa kokemusta ja mistä johtunut?
Ei sieltä pitäis vuotaa mitään.Mene nyt kiireesti lääkäriin.Mulla oli aiemmin tulehdusta (virusperäinen) joka aiheutti vuotoa ja se hoidettiin silmukka eli looppihoidolla pois.Kohdun kaulalla siis.Se parani kyllä sillä kertaa.Mutta myoomien takia myöhemmin poistettiin koko kohtu.Vertahan ei pitäisi tulla enää kun kohtu on pois, näin mä olen ymmärtänyt.Munasarjoista irtoava solu jää vatsaonteloon ja sulaa pois ajan kanssa.Mutta kohdusta irtoava limakalvo ei voi enää valua ulos kun se on poistettu koko värkki.Joten ainoa syy vuotoon täytyy olla haava jossain.tai tulehdus.. Limakalvo tulehtuu helpommin kun se alkaa kuivua ja se ei saa sitä luonnollista suojaa enää.Siihen saa hormonihoitoa jonka minäkin pyysin jälkitarkastuksen yhteydessä, varmuuden vuoksi.Kun olen kärsinyt kuivuudesta jo aiemmin.Toivottavasti olet jo paremmassa kunnossa.voimia sinulle syksyyn ..
Moi!minulla samanlaisia oireita,olen 48v ja nyt hoksasin ettei pitäisi vuotaa kohdunpoiston jälkeeen(2,5v)tapahtuneesta.