****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 1 ****

Katiapatia Siis luinko ihan oikein? Sulla on tippunut jo 6 kg :eek: Ihan Uskomatonta. Mutta aika rankkaa sen täytyy olla, kauanko sitä saa jatkaa? Mulla on luvattu vaan että tippuu 1-0,5 kg viikossa, eli pitkä rupeama edessa :kieh:
 
kiitos tsempityksestä Katiapatia! :) Ja muillekin kiitos vastauksista! Hirvee pudotus viikossa, huh huh! Kateellinen! :p Loistava suoritus!

Henrietta: Mäkin ajattelin sit jatkaa noilla pisteillä. On tuttu juttu jo! Laihdutin pisteillä joskus 10 kiloa ja ei ollut kyl ees nälkä ku alko tottuun, mut nyt haluun vaan jonku kovan startin tähän, et motivaatio pysyis... (On tapana hiipua ekan parin viikon jälkeen ku painoa on pudonnu muka liian vähän! :) )

Veena: Eiks tuo pudotusvauhti ole kuitenkin se kaikkein terveellisin ja suositeltavin jo ihan pysyvyydenkin kannalta! =)
 
Minky: Näinhän se on. Koitan tehdä elämäntapamuutosta, mulla kun on tällainen jojo-paino. Vuoden aikana tuli kerättyä 13 kg :ashamed: Joista sitten osan tiputin jo syksyllä ja nyt sitten saa luvan lähteä loput :)
 
Mulla on ihan sama hommeli,oikeen itseänikin hävettää ku olen niin monesti jättänyt leikin kesken.Nyt on onnistuttava |O Me roikutaan täällä tasan niin kauan kun ollaan tavoitteissamme,eiks yeah? B)
kaippa sen jälkeenkin roikkua voi :D
 
Veena Joo, viime viikon torstainan alotin tän kamaluuden :$ ja nyt on paino kuusi kiloa vähemmän. En mä tätä jatkais jos ei näin motivoivia tuloksia tulis.

JA tässä on tosi tarkat ohjeet. Eli jos kuurin vetää kokonaan saa seuraavan kerran vasta vuoden kuluttua uusia tän. Ja pitempään kuin 13 vuorokautta tätä ei saa jatkaa. Ja pitää seurata koko kuurin ajan omaa oloa, jos tulee heikotusta, huimausta, oksentelua tai kovia päänsäärkyjä, pitää käydä lääkärin kanssa puhumassa dieetin jatkon suhteen. Eli ei välttämättä ole ihan kaikille kyllä suositeltava.

Kiloklubiin oon merkkaillu nyt tän dieetin ajan syömisiä, ja aika yksipuoliselta näyttää kyllä ruokavalio. Liika proteiineja ja liian vähän hiilihydraatteja. Ja liian vähän hyviä rasvoja. Ja liian vähän kuitua. Luulisin et jos terveys ei oo ihan kohdallaan, niin tää on kyllä ihan vihoviimesin keino laihduttaa.

En mä kyl tiedä miten mä tähän pystyn. Mä olen oikeasti ihan kamala häntäheikki aina. :D
 
mulle sopii uusi lista vallan mainiosti =) punnituksista sen verran että mä vaikka laitan uuteen listaan sunnuntai aamulla painon kun teen 3 vuorotöitä niin se maanantai ei ole hyvä mulle, mutta jos näin sopii sulle henrietta.
mä laihduttelen kanssa pisteillä kun ne olen hyväksi havainnut ja toimii myös myöhemmin. kun oppii lautasmallin niin loppu on helppoa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
mulle sopii uusi lista vallan mainiosti =) punnituksista sen verran että mä vaikka laitan uuteen listaan sunnuntai aamulla painon kun teen 3 vuorotöitä niin se maanantai ei ole hyvä mulle, mutta jos näin sopii sulle henrietta.
mä laihduttelen kanssa pisteillä kun ne olen hyväksi havainnut ja toimii myös myöhemmin. kun oppii lautasmallin niin loppu on helppoa =)
Tottakai sopii,avaan siis joka ma uuden ketjun ja sinne voidaan aina sitten laittaa painojamme pitkinkin viikkoa ja höpistä viikon kuulumiset :D
 
Henrietta: Tämä sun uusi lista/ketju systeemi on hieno keksintö :)
Kyllä mä olen vähän kateellinen sulle kun sä pääset enskuussa etelän aurinkoon lämmittelemään.Niin mielelläni lähtisin Kanarialle nautiskelemaan etelän lämmöstä. B)

Katiapatia: Toi sun Sairaaladietti pudottaa painoa todella paljon. Mieletön suoritus toi 6 kg pudotus. Ruokavalio on kyllä aika niukahko ja melko yksipuolinen. Todella raju dietti, kyllä sä olet aikamoinen "sissi", kun jaksat tuon kuurin loppuun. =)

Painonpudotukseni on alkanut melko hyvin.Yleensä palkitsen itseäni suklaalla ja pelkäsin millaisia "vierotusoireita" ja himoja tulisi kun ei saisi syödä sitä, mutta onneksi en ole kärsinyt herkkuhimosta.

Pudotin v.2006 painoa 24kg / 6kk .Se oli aikamoinen laidutusurakka. Sitten rupesin odottamaan kuopustani ja paino nousi raskauden aikana. Muistoksi raskaudesta jäi ihanan vauvan lisäksi n.15 kg lisäpainoa. Nyt sitten olis tarkoitus saada pudotettua tuo ylimääräinen lisäpaino pois.
 
Tarumaa : millä pudotit noin paljon viimeksi??

Tiiä sitten siitä etelän lämmöstä..3.luokkalainen poikani sanoi tuossa aiemmin että sulle tarttee äiti ostaa se uimapuku sitten reissuun ettei mahamakkarat näy :whistle: :snotty:

oon tainnut enemmän kun kerran manata makkaroitani :D
 
Viimeksi kun laihdutin,niin mä rupesin ensin kirjoittamaan ruokapäiväkirjaa, jotta näin millaisista ruuista niitä kaloreita oikein kertyi ja millaisia ruokia kannatti syödä. Sitten Pestasin Personal Trainerin tekemään itselleni kunnollisen liikunta- ja treenisuunnitelman.

 
Hyvä kun meinaa juttuja lukemaan, on niin kiirettä. Mieheni sisko perheineen eli 5hlöä yhteensä tulivat meille kyläilemään 5 pväksi. Karkkilakkoni on pitänyt, vaikka ma ja ti olivat pahoja, melkein sorruin. No tiistaina oli sitten jotain mahakipua ja paino tippui väliaikaisesti (harmi) 1-2kg ja siitä olikin sitten kiva jatkaa. Liikuntaa nyt ei hirveästi tule harrastettua. Ke tunnin circuit ja la on salibandypelit eli 2h. Pihalla pulkkamäessä oltu ym.

Tänään leivoin ison suklaakaukun suklaakuorrutuksella ja muut pistelivät menemään ja itse vaan kuolasin vieressä *ylpeänä* pystyin olemaan ilman.

Mulle käy ainakin kaikki punnituspäivät ja lista on tosi hyvä, kiitos Henrietta!

Katiapatia hyvin lähtenyt laihdutus käyntiin!

Muille myös tsemppiä seuraavaan punnitukseen, yhdessä saadaan painomme alas! =)
 
Yritys taas hyvä ja toivottavasti NYT onnistuu...olen ollut aiemminkin mukana näissä laihdutusketjuissa mutta aina repsahdettua ne on jääny...nyt tiukemmalla otteella koska en halua enää ensi kesää lojuttaa niitä ihania kesävaatteita kaapissa kun ei ne ole mahtunut päälle enkä niistä henno luopua, en halua enää käyttää kesäisin niitä kamalia telttoja!!!

Siis tiedot:

Mehtis
aloitus 7.1.2009
pituus 160 cm
paino 96 kg
tavoite nyt aluksi 80
punnituspvä keskiviikko

Olikohan tuossa kaikki...

Tsemppiä muillekkin!!! :)
 
Mehtis: tuolla jo aiemmin kirjoittelin itsekkin että oikein hävettää kuinka monesti olen jättänyt kesken!!Mutta nyt me onnistutaan muuttamaan elintavat,eiks yeah? :D

Päivä,ateria kerallaan eteenpäin..niin mä ainakin menen.

Tervetuloa :flower:
 
Toi kiloklubi on kyllä tosi järkevä ja jeesaa kyl paljon oman ruokavalion suunnittelussa. Sieltähän saa suoraan vaiks päivän menut ja kaikista mitä kirjaa omia syömisiään niin ohjelma kertoo ootko tarpeeksi saanu energiaa, kuituja jne.

Aion kyllä sen avulla muuttaa tota omaa ruokapolitiikkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Toi kiloklubi on kyllä tosi järkevä ja jeesaa kyl paljon oman ruokavalion suunnittelussa. Sieltähän saa suoraan vaiks päivän menut ja kaikista mitä kirjaa omia syömisiään niin ohjelma kertoo ootko tarpeeksi saanu energiaa, kuituja jne.

Aion kyllä sen avulla muuttaa tota omaa ruokapolitiikkaa.
Niihä se on, vaatii yllättävän paljon taitoa saadakseen kaikki pallerot vihreiksi. Itse olen huomannut että kiloklubin aloittamisen jälkeen,et vaikee saaha kaloreita täytee... hilkuttelen siis 800-1000 kalorin vajeella, ku mielestäni syön paljon.Ja vieläkin pitäisi syödä...vaikkei nälkä oiskaa:/. Syönköhän sit liian kevyitä ruokia...

:whistle:
 
Mulle sopii kans mikä päivä vaan punnitus päiväks, torstai oli vaan se eka päivä jolloin kävin puntarilla.
Mä kans kirjautusin tonne kiloklubiin mutta jostain syystä en saanu sitä toimimaan :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja H3nna:
Mulle sopii kans mikä päivä vaan punnitus päiväks, torstai oli vaan se eka päivä jolloin kävin puntarilla.
Mä kans kirjautusin tonne kiloklubiin mutta jostain syystä en saanu sitä toimimaan :(
miten et saanut toimimaan? Oliko sisäänkirjautumisessa ongelmia?
Itse en aluks tajunnut et sinne mennää sähköpostiosoitteella, ei sil nikil joka piti laittaa :whistle: Olisko sul sama ongelma? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
miten et saanut toimimaan? Oliko sisäänkirjautumisessa ongelmia?
Itse en aluks tajunnut et sinne mennää sähköpostiosoitteella, ei sil nikil joka piti laittaa :whistle: Olisko sul sama ongelma? :xmas:
Oon varmaan joskus aikasemmin kirjautunu tai koittanu kirjautuu sinne mut en muistanu sitä ja kun olin kirjautumassa uudestaan niin väitti et sähköposti käytössä. Sitten yritin sitä tunnarit hukassa mut en oo vieläkään saanu salasanaa sähköpostiin. En millään muista mikä se vois olla.

niin ja sähköposti osoite on niin vaikee et en usko et kellään muulla on samaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja H3nna:
Mulle sopii kans mikä päivä vaan punnitus päiväks, torstai oli vaan se eka päivä jolloin kävin puntarilla.
Mä kans kirjautusin tonne kiloklubiin mutta jostain syystä en saanu sitä toimimaan :(
juu pidä vaan se torstai,ilmoitat vaan sitten silloin sen ens viikon pinoon:)helpoin se sillain on että käy vikon välein :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
juu pidä vaan se torstai,ilmoitat vaan sitten silloin sen ens viikon pinoon:)helpoin se sillain on että käy vikon välein :xmas:
juu niin se on. Mä ilmottelen aina joku päivä niitä niin saa sitte laittaa ylös.

Pääsin kiloklubiin rekisteröityyn toisella s-posti osoitteella.
 
Sorruin sitte illalla alkoholiin. Vietin pe iltaa yksinäni kotona, ja aika humalassa olin (niistä 5 lonkerosta jotka join..). Eikä ollu muute tehny ees kovin hallaa mun laihikselle, eilisestä menty alaspäi -500g =) Toki jos olisin baariin asti mennyt,niin varmasti olis lähtenyt enemmänki. Kun mulla tapana tanssia koko ilta hikihatussa :xmas: .

Mites muilla? Joko alkaa näkyä tuloksia?
Itse mittasin juuri itseäni niin ainakin lantiosta lähtenyt -4 cm, ja rinnan ympäryskin on pienentynyt -3cm:n verran. Ja rintojen alapuolella oleva makkara on katoamassa :whistle:

Hyvin fiiliksin siis jatketaan viikonlopun viettoa
:xmas:
 
pata-ässä: no toivottavasti oli hauskaa:D mä olen kanssa noita kalsarikännejä harrastanut juurikin silloin jos esim.mies on jossain yötä pois :D

Mä en osaa oikein sanoa tuloksista kun vasta 6 pv menossa,mutta ainakin energisempi olen ja se tukala ähkyolo on pois.Tuntuu ainakin kevyemmältä,pisteissä olen tarkasti pysynyt,että maanantaina sitten selviää mikä on ekan viikon tulos.Mä sitkeesti koitan käydä vaan kerran viikossa vaaalla B)

Lisään vielä tosta alkoholista...kun mä en ikinä ole huomannut että paino olis noussut jos yhen illan otan.Siis jos pelkästään juon enkä vedä samalla sipsejä,pitsaa ym.ym.jännä juttu.aina se on ollut jopa vähemmän se vaaan lukema aamulla jos olen juonut :eek: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
pata-ässä: no toivottavasti oli hauskaa:D mä olen kanssa noita kalsarikännejä harrastanut juurikin silloin jos esim.mies on jossain yötä pois :D

Mä en osaa oikein sanoa tuloksista kun vasta 6 pv menossa,mutta ainakin energisempi olen ja se tukala ähkyolo on pois.Tuntuu ainakin kevyemmältä,pisteissä olen tarkasti pysynyt,että maanantaina sitten selviää mikä on ekan viikon tulos.Mä sitkeesti koitan käydä vaan kerran viikossa vaaalla B)

Lisään vielä tosta alkoholista...kun mä en ikinä ole huomannut että paino olis noussut jos yhen illan otan.Siis jos pelkästään juon enkä vedä samalla sipsejä,pitsaa ym.ym.jännä juttu.aina se on ollut jopa vähemmän se vaaan lukema aamulla jos olen juonut :eek: :saint:
Juu, iha hauska ilta oli loppujen lopuks..Kolmen mais olin menossa nukkuu. Pakko oli ponkasta takas ylös,ku sänky heitti volttia.Silt ainaki tuntu :LOL: Itsekkin siis vedin kotonani yksikseni ku mies oli töissä:).

Itselläni siis tätä laihista mennyt 10 päivää yhteensä ja tuloksia alkaa näkyy nyt vast :).

Itselläni oli kalorit vajaat eilen lähes 1000 verran ,kunnes sorruin lonkeroon eli ei ilmeisesti sen takia hallaa tehnyt?:). Mut toki voi olla totta toiki,ku sanoit ettei sul ainakaa nouse pelkäst alkoholista! =). Mut kiloklubin mukaan eilen ainaki siis pääsin noiden juomien takia kaloreiden vuoksi hyville malleille,muuten pallerot oli iha jotai muuta :p

Hmm.. Miten te oikee syötte et saatte kalorit täytee, itte koitan syyä kevyesti+terveellisesti,syön isoja annoksia (salaattia puolet lautasest) ja kaloreita en muka saa tarpeeks? Mut vaa ei oo nälkä...
 
pata-ässä: Mulla on kanssa toi sama "ongelma", ettei meinaa saada noita päivän kalorimääriä täyteen. Mä syön ihan tavallista perusruokaa, jota laitan koko perheelle. Lautasmallin mukaisesti syön eli puolet salaattia/kasviksia. Päivän kalorimääräksi saan n.800 kcal. En millään jaksa syödä ruokaa enempää päivän aikana. Yritän syödä mahdollisimman terveellisesti, että saan tarpeeksi vitamiineja ja mineraaleja.
 

Yhteistyössä