****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 1 ****

äippä71
Tässäpä minun tietoja:
laihdutus aloitettu 28.12
pituus 162cm
aloituspaino 77.2kg
tavoitepaino 71kg
paino nyt 76 kg
punnituspäivä: maanantai

Vuosi sitten laihdutin 10kg/4kk:ssa =) painosta 85kg 75 kiloon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä71:
Tässäpä minun tietoja:
laihdutus aloitettu 28.12
pituus 162cm
aloituspaino 77.2kg
tavoitepaino 71kg
paino nyt 76 kg
punnituspäivä: maanantai

Vuosi sitten laihdutin 10kg/4kk:ssa =) painosta 85kg 75 kiloon.
Moikka:)

Hienosti olet jo tiputtanut!Wau.Mun tarttis kanssa n.kymppi tiputtaa...kun nyt pääsis edes alle 70kilon ja sais siellä pidettyä
:D
 
mä vähän repsahdin... :ashamed: kaveri kun tuli niin en syöny kun yhden keksin... sitten tuli serkku kylään iiison suklaakakun kanssa. :kieh: olihan nyt mun syötävä sitä kun kerran serkkupoika oli leiponut... ei siis mun vika, eihän :saint: :LOL:
 
emma-elinda kyllä noita repsahduksia sattuu ihan taatusti kaikille jossain vaiheessa,nou hätä :D

Se ois sitten keskiviikko ja miinus 17 näyttää mittari...pikkasen oli viileen olosta kun töihin tulin.Helmikuun alusta aloitan uuden työn-jossa en päivisin pääse koneelle,aika outoa varmaan kun olen nyt reilu kaksi vuotta saanut palstailla päivisinkin :whistle:

Tsemppiä kaikille,mä odottelen jo kärsimättömänä ekaa punnitusta...maanantaina sitten :xmas:
 
Tulin just shoppailemasta. Meni rahaa alusvaatteisiin,muuta en oikeen uskaltanu ostaa...ettei tuu turhia ostoksia laihtumisen takia :LOL:

Mie käyn joka aamu vaa'alla,et tiiän missä mennään laihdutksen suhteen..ja hyvältä näyttää. 6pvää takana ja 1.8 kiloa poissa.Toivoisin et huomiseen mennessä lähtis toi parisataa grammaa,ni sit ois mieleinen saavutus ensimmäisen viikon suhteen:). Mut joo, vaikka ilmonki aina ajoittain painoani tänne, niin virallinen punnituspäivä on se maanantai :p
 
emma-elinda: Repsahduksia sattuu, ei muutakun takaisin hevosen selkään tai jotain sinnepäin :)

Henrietta: Tavasin tota sun viestiä pariin kertaa kun ajattelin että vaaka on näyttänyt -17 kg :eek: Mutta kyse olikin lämpötilasta :D
 
Mukana ollaan ja tiedot tulee tässä:


Aloittanut 5.1.2009
Pituus:167cm
Aloituspaino:82kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:80,5kg
Punnituspäivä: torstai

Esikoinen täytti just vuoden ja raskauskilot istuu edelleen tiukassa, joten nyt eroon niistä! =)
 
takaisin hevosen selkään. kyllähän se mun järkikin sanoo ettei tollanen yksi kakkupala ja keksi ole maailmanloppu mutta kun harmittaa silti :ashamed:
joo tänään eka työpäivä yli kahteen viikkoon ja sanonpahan vaan että heikkoa teki kun meillä töissä leivotaan lähes kaikki itse ( ruokalassa siis ) ne tuoreet lämpimät aivan ihanan sokeriset munkit sai mut melkein itkemään :p en silti ottanut =) kaurapuuroa ja omenaa söin. hyvää oli sekin... :LOL:
 
Jos mukaan mahtuu niin tässä olisi minun tietoja:
Aloittanut: 1.1.2009
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 71.4 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 70,4 kg
Punnituspäivä: Torstai

Herkut pois jättämällä koitan mutta saa nähdä miten käy
 
Tervetuloa uudet! :wave:

Veena:ei sentään 3 päivässä ihan 17kiloa :D

emma-elinda: hyvä hyvä ettet sortunut,hienoa :flower:

meitä alkaa olemaan jo aika kivasti!Mä mietin sellaista kun noita eri punnituspäiviä on,niin mitenköhän saisin ne järkevästi kerralla aina uudet painot merkattua??laitanko ens maanantaina suurimma osan painot ja sitten muut erikseen,vai oonko nyt ihan tyhmä enkä tajua miten sais parhaiten :D

Alussa voisin koittaa vaikka kaikkien painoja aina sitämukaa päivitellä kun niitä ilmoitatte,mutten usko että aika (ja mielenkiinto) jatkossa riittää...täs on monta kuukautta B)
 
Olisiko jotenkin inhimillisempää Henriettaa ajatellen, että meillä voisi olla kaikilla sama punnituspäivä??? Jokainen voi sitten kertoa juuri sen päivän painon kuin haluaa, mutta sopisimme, että vaikka sunnuntaiaamuun mennessä kertoisimme painomme ja sitten hän voisi pyhänä kaikessa rauhassa päivittää. Tiedän nimittäin itse työelämässä olevana, että se maanantai on kyllä kökkö päivä, jos töissä ei voi surffailla (ja harvassa todellakin voi) ja illalla pitää hoitaa vielä koko kotikööri kuntoon.

Eli ehdotan siis, että kaikki ilmoittaisivat sunnuntaiaamuun mennessä painonsa, on se sitten edelliseltä maanantailta tai torstailta tai mistä vaan kotoisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Olisiko jotenkin inhimillisempää Henriettaa ajatellen, että meillä voisi olla kaikilla sama punnituspäivä??? Jokainen voi sitten kertoa juuri sen päivän painon kuin haluaa, mutta sopisimme, että vaikka sunnuntaiaamuun mennessä kertoisimme painomme ja sitten hän voisi pyhänä kaikessa rauhassa päivittää. Tiedän nimittäin itse työelämässä olevana, että se maanantai on kyllä kökkö päivä, jos töissä ei voi surffailla (ja harvassa todellakin voi) ja illalla pitää hoitaa vielä koko kotikööri kuntoon.

Eli ehdotan siis, että kaikki ilmoittaisivat sunnuntaiaamuun mennessä painonsa, on se sitten edelliseltä maanantailta tai torstailta tai mistä vaan kotoisin.
niin taikka sitten maanantaina,kyllä semulle hyvin käy,mutta jos kaikilla on eri päivinä niin sitten niputtaisin mieluusti ne kaikki sunnuntaina,vasta listaan:)

Meneeköhän tää liian vaikeeks jo :saint:

Mä liputtaisin melkein ton maanantai punnaripäivän puolesta kun se on jo meillä melkein kaikilla :attn:
 
Mulle käy ihan mikä vaan. Maanantai tietysti uuden alkavan viikon kunniaksi olisi kiva. Mut se joka päivittää saa päättää.

:D

Mulla on tässä nyt kuurin rankin päivä kohta pulkassa. Lounaaksi syöty vain iso pihvi. Huomenna onneksi on jo enemmän syötävää :LOL:

*aamun vaakalukemia odotellen*
 
hmmm...tai sitten jos aloittais joka viikko(ma) uuden ketjun?laittais otsikkoon aina kohti hoikempaa heinäkuuta vko 2 jne,joo se voiskin olla hyvä.siinä näkis paremmin kuinka moni pysyy pulkassa!

Kopsais vaan ton rimpsun ja muokkailis..ei tulis niin tuhottoman pitkää ketjua tästä yhestä ja sitten joku muukin vois sen sopimuksesta aloittaa joskus tai jotain....mut nyt mä muokkaan iteni pehkuihin :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
hmmm...tai sitten jos aloittais joka viikko(ma) uuden ketjun?laittais otsikkoon aina kohti hoikempaa heinäkuuta vko 2 jne,joo se voiskin olla hyvä.siinä näkis paremmin kuinka moni pysyy pulkassa!

Kopsais vaan ton rimpsun ja muokkailis..ei tulis niin tuhottoman pitkää ketjua tästä yhestä ja sitten joku muukin vois sen sopimuksesta aloittaa joskus tai jotain....mut nyt mä muokkaan iteni pehkuihin :D

Tää on kyl mun mielestä fiksuin vaihtoehto
=)
 
Eli mä aloitan joka viikko uuden ketjun,ens viikolla kohti hoikempaa heinäkuuta vko 2 jne. :attn:

Saa sitten jokainen ilmoitella aina uuten pinoon painoaan niin pysytään kärryillä paremmin:)

Jooh jospa tässä nyt tästä aiheesta sitten.Miten teillä menee??Täällä vielä ookoo,ei suurempia mielitekoja mutta mulla onkin vasta 4.päivä. :whistle:

Kiva kokkailla taas noita paikkareitten pöperöjä.

Mä lähen 20.2 espanjaan,kanarialle kahdeksi viikoksi,sen jälkeen jatkuu taas laihis ja en ajatellut sielläkään ihan jokapäivä vetää mitään herkkuja,tosin otan loman lomana,joten pisteitä en siellä laske!

Tekis mieli ottaa nutriletin 5pv starttipkt just silloin ennen reissua...saa nähdä mikä fiilis silloin sitten :D
 
JEE!! Mä pääsin pudotetuissa kiloissa jo tasan kuuten kiloon!!! Siis aivan mieletön fiilis. Ei tällästä kuuria jaksaiskaan jos ei tuloksia syntyis. Nyt alan sitten pikkuhiljaa miettiä ja suunnitella miten jatkan tiistain jälkeen kun tämä kuuri on ohi. Pari välipäivää ja sitten taas hevosen selkään.

Mä kyl ihmettelen oman itsekurini vahvuutta. En oo repsahtanut, parina päivänä syöny vaan yhden leipäviipalen sijaan kaksi. Ei paha.

Henrietta mä oon vähän kade kun oot lähössä reissuun... Enkä mäkään siellä kyllä mitään tiukkaa linjaa vetäis syömisten suhteen. Ja ehkä sieltäkin saa uutta puhtia laihduttamiseen.

Tsemppiä kaikille!
 
Katiapatia Tosi hyvin lähtenyt!!!nyt tuli vimma että jotain kuuriluontoista koklaisin ennen reissua...ja joo noi lomasyömiset kun on mitä on.Tarjontakin,kyllä se melkiis ravintolaruokaa on :xmas:

MUTTA en tahdo kovin montaa kiloa takaisinkaan :D kun nyt eka sais tiputettua niitä :LOL: :LOL: ennenkun kauhiasti suunnittelee :LOL:
 
Täältä lähtis mukaan yks läskeihinsä ja ylipieniin vaatteisiinsa kyllästynyt seuraavilla tiedoilla:
Nimi joojoo22
Pituus 170
Aloituspaino 96,3
Tavoitepaino 80
Paino nyt 96,3
Punnituspäivä maanantai

Viimeisen neljän kotiäitivuoden aikana on painoa kertynyt miltei parikymmentä kiloa (eli se "perinteinen" 10kg/lapsi) ja olis kova hinku päästä niistä eroon. Syksyllä olis edessä paluu työelämään, joten sekin (toivottavasti) tuo lisäpontta laihduttamiseen. Ja olishan se kivaa mahtua vanhoihin vaatteisiinkin, jottei tarvitse koko vaatevarastoa uusia.
 
Nonni, viikko takana tätä laihista... ja painoa tippunut tässä ajassa 2.3 kiloa :). Mielestäni hyvä saavutus,niin ja retkahduksia ei ole sattunut sitten sen viime lauantain/sunnuntain..jolloin söin töissä ne kaksi pullaa:/.

Nyt kuntoilemaan.. heips
:p

Ja henrietta ideasi kuulostaa loistavalta:).
 
Mitä dieettejä te noudatatte vai syöttekö vaan fiksusti?
Mä ajatteli sortua kokeilemaan ens viikon alusta tällaista "ihmedieettiä" kuin Scarsdalen dieetti. Löysin netistä ohjeen ja katotaan kuinka käy. Kuullosti monipuolisemmalta tuo suokavalio kuin muissa vastaavissa ja lupaa sen 9 kiloa pudotusta 2 viikossa. Tuskin nyt sentään menee niin paljon, mutta jos nyt muutama häviäis! :) Onko kukaan kuullut tuosta tai kokeillut aikaisemmin?
 
Henrietta: Jospas otat sen nutriletin sitten reissun jälkeen niin jos siellä tulee kiloja, niin pääset niistä pian eroon ja sitten olet taas ruodussa. Joo, lomalla ei missään tapauksessa parane laskea pisteitä, pitäähän lomasta nautiskella täysillä. Ja sitä paitsi sehän voi toimia vaikka ns. kiihdyttiminä. Eikös sitä sanota että kun välillä herkuttelee, niin sitten paino tippuu taas nopeammin? Tosin ehkä se ei tarkoita 2 viikkoa, mutta kuitenkin :D

Minkyn galluppiin: Mulla on menossa ihan tällainen perusterveellinen ruokavalio. Se on syksyllä yhden tutun tekemä, joka on ollut personal trainer. Periaatteessa siinä vaan syödään kolmen tunnin välein, ja ruoalla aina puoli lautasellista salaattia ja iltapalaksi jotain proteiinipitoista. Iltapala on pahaa, muuten sujuu ihan hyvin :)
 
Minky Toi dieetti kuulostaa paljon järkevämmältä kuin tämä mun sairaaladieetti. Mua on tänään alkanut niin tää kyllästyttää, vaikka painoa onkin nyt viikossa pudonnut tasan 6kiloa. Aina sitä samaa ja kuivaa lihaa, ja vaan yks kuppi kahvi päivässä, ja parina päivänä ei ollenkaan. Ja vesi on ainoa juoma mitä saa muuten juoda... Mulla on nyt 8. päivä menossa ja niin totaalinen kyseenalaistaminen koko homman suhteen. Haluisin syödä oikeeta ruokaa, juoda maitoa.

Kyllä ton taatusti jaksaa paljon paremmin vetää. Eikä tossa ollu ees rajotettu noita hedelmiäkään. Tsemppii!

Henrietta Ota Nutrilett ennen ja jälkeen matkaa, luulisin et sillon oisit ainakin siinä samassa missä ennen reissua, ellet jopa miinuksen puolella, kuten Veenakin ehdotti.
 
Minky: mä olen painonvartijoiden pisteillä...todennut parhaaksi,täytyisi vain jaksaa enemmän kun kuukausi,ainakin puolisen vuotta että saa ne syömismallit paremmin iskostettua päähän..jos mä näistä läskeistä pääsen eroon en totta tosiaan halua niitä takaisin!!!

Veena : toihan on aivan loistava ajatus että otan kuuria kun tuun back B)

ootte te vaan viisaita :xmas:
 

Yhteistyössä