****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 1 ****

plääh. väsyttää ja ärsyttää... mun stepperi tuli ja siinä ei toimi se mittaristo. :kieh: no soittoa vaan anttilaan maanantaina vaikkakin se itse laite toimii niin kyllä mä haluan että se mittari toimii kans.
mulla olis tänään nannapäivä :D mut eipä tee mitään mieli. painoa pudonnu vajaa kilo niin sekin vähän jarruttaa nannahammasta. huomenna sitten päivittelen painoja. nyt luistelemaan lasten kanssa kun on niin kaunis auringonpaiste ulkona
:wave:
 
pata-ässä: En mä usko että tosta päivän kalorivajauksesta on mitään haittaa. Voihan se olla että elimistö menee "säästöliekille", kun luulee ettei saa riittävää ravintoaan.
Kyllä elimistö rupeaa ottamaan energian sitten niistä rasvavarastoista. Täytyy vaan muistaa juoda riittävästi nestettä ja jaksaa liikkua,että aineenvaihdunta pysyy vilkkaana.


Mä kävin äsken vaunulenkillä nukuttamassa tyttöä.Ulkona on todella upea ilma.
Tykkäisin käydä reippailla kävelylenkeillä ilman vaunuja. Jokusen kerran olen nyt kiertänytkin yksin iltalenkillä, mutta olisi se mukavempaa kuntoilla kun olisi lenkkikaveri.
 
jep,onha se aika raskasta. MUt laihtuminen on sen arvosta :whistle: nyt alkaa mennä jo sujuvammin, jaksan suht hyvin jopa 10 min. Alkuun en jaksanu ku 5min kerralla, tiistaista lähtien polkenu sil vast, ja jokapäivä pyrin siihe 30min yhteensä... olkoonkin vaik pienissä erissä, kuha se tulee täyteen :xmas:
 
Kuka tulis kantaa ton crossin mun kanssa tänne? En mä jaksa tonne toiseen taloon mennä sillä polkemaan... Siellä välillä on hiiriäkin ja pitäis nää ipanat ottaa mukaan.. ja tuleeko siinä ees mitään tehtyä sit ku molemmat huutaa huomioo....

Paino pudotus hidastunut selvästi... voiko ummetus vaikuttaa?? Eilisestä vain -200g...
 
Yhden läskikilon häviämiseen tarvitaan noin 7000 kcal vaje. Naisten päivittäinen keskimääräinen kulutus on noin 2000 kcal + liikunta. Jos on VLCD:llä (very low calory diet, esim. Nutrilett) saa päivässä noin 800 kcal eli vaje on noin 1200 kcal. Tämän vähempää ei varmasti voi mitenkään syödä. Silloin päivässä voisi/pitäisi laihtua noin 170 grammaa, viikossa noin 1,2 kg (olettaen siis, ettei yhtenäkään päivänä lipsu dieetistä).

Tämä kannattaa pitää mielessä, kun laihduttaa. Ylisuuria odotuksia monien kilojen laihtumisesta/vko ei siis kannata pitää yllä ja sitten pettyä, miksi laihduin VAIN kilon tms. Ennemmin kannattaa muistaa tuo liikunnan voima, sillä pystyy avittamaan todella paljon läskien kulumista. Eli yhdistelmä kalorivaje & liikunta on todella tehokasta. Ja sillä tavalla tietysti voi myös laihtua enemmän kuin 1,2 kg/vko.

Sauvakävely esimerkiksi kuluttaa minulla tunnissa noin 290 kcal (olettaen, että kävelisin vauhdilla 4 km/h), vesijuoksu tunnissa jo 640 kcal.

Eli älkää hyvät ihmiset olko pettyneitä laihdutustahtiin 0,5 - 1 kg/vko, se on LOISTAVA tulos!!!
 
Heissan, liittyisin myös mukaan, muutamia tuttuja nimimerkkejä olikin näkyvillä. :D

Aloitan virallisesti 12.1.2009
Pituus 169cm
Paino 74,6kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 74,6kg
Punnituspv maanantaisin

Harrastuksina : Tanssiminen, kävely, ulkoilu, heti kun ei ole liukasta myös pyöräilen aina työmatkat joka pv mennen - tullen 14km, työ myös liikkuvaa hoitajan työtä.
Uutena harrastuksena Jive, ihanaa!
:D

Profiilistani näkee enemmän, mutta tässä tärkeimmät.
Olen jäänyt "koukkuun" tähän palstaan, mutta nyt eri asiat mielessä :D

Ihanaa vkloppua kaikille!

Ps itse laihdutin myös ns kaalikeittodieetillä tammiuussa 2005 ja lähti painoa sen avulla 8kg, ja myöhemmin lisää vielä, aika rankka oli kyseinen dieetti, nyt myös käytössä painonvartjoiden pisteohjelma "jonkin verran"

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
äippä71
Heippa täältäkin! Lenkillä olen melkein joka päivä käynyt ja kevyemmällä ruualla ollut. Mullakaan ei varmaan kalorimäärät täyty.. pitäisi varmaan vähän enemmän syödä =)
Pikkuhiljaa pudottelen , enkä odotakkaan että joka päivä putoaa eikä joka viikkokaan samaa määrää. On tässä kesään aikaa... =)
 
Rouva Pikkumyy Sä kyllä liikut tosi paljon... Ihailtavaa... Kun itsekin sais kaiken järjestettyä niin että pystyis käymään salilla tai tanssimassa... *huoh*

Täältä on niin pitkät matkat minnekään, ja käytännössä olen yksin lasten kanssa. Isompi on 4 vuotta ja pienempi kohta 4kk. Mulle tuottaa suuria vaikeuksia edes päästä näitten kanssa ulos. Ja tällähetkellä meillä on vaan yksi auto, ja tuo mieskin on koko ajan töissä. Pelkkä kauppareissun suunnittelu pitää tehä huolella :/ Ja joskus käy niin että mies joutuukin olemaan pitempään töissä, ja meillä täällä pahimmassa tapauksessa tärkeimmät tavarat loppu... (vaipat, maito jne.)

Anteeks nyt kauhee valitus.. mua vaan on alkanut ahdistamaan tän dieetin jälkeinen aika.. Kun sinne kauppaan pääsee kerran viikossa (jos silloinkaan) joten on mahdotonta ostaa esimerkiksi salaattia ja muuta herkästi pilaantuvaa koko viikon tarpeisiin.. Tottakai sitä on muutakin kevyttä.. Nyt vaan ahdistaa.. :headwall:

Ehkä tähän alkaa tottumaan kun vaan ottais itteesä niskasta kiinni ja yrittäis noitten molempien kanssa päästä ulos.
 
Rouva Pikkumyy:

Tervetuloa lämpimästi meijän ryhmään:)

Huomasitko että me ollaan liki samoissa mitoissa ja meillä on tavoitekkin sama? :D

Katiapatia: välillä saa ja pitääkin purnata!Mä mietin olisko sulle hyvä vaihtoehto ottaa sitä rehupuolta lkaupasta pakasteena?Oikein paljon voimia,huomenna on taas päivä uus =) :flower:
 
hyvää sunnuntaihuomenta. mulla meni eilen ihan herkutteluksi :ashamed: sipsiä söin hiukan illalla ja vaaleeta leipää lisukkeineen mutta se oli se ja taas uutta tuulta eteenpäin. min stepperi tuli ja sillä polkasin aamulla ennen aamupalaa 40 min ja hyvä olo tuli siitä. onkos teillä ideoita miten maustan lämpimät kasvikset kun ne ei ole ikinä kuulunut mun lemppareihin ja niihin on nyt totuttava. salaatti tökkii jo aika pahasti :$ kävin siis tänään punnarilla ja eihän sitä paljon ollu hävinny mut miinusta kuitenkin

aloituspaino 90,1 kg
paino viime viikolla 88,5 kg
paino nyt 87,8 kg
pudotus viimeviikkoon - 700 g

enemmänkin olis saanu olla mutta hyvä näinkin

 
Huomenia;=); vähän myöhään huomenta, olimme lavatansseissa eilen illalla, tanssittua tuli kaikennäköistä noin 5h ja tietenkin alkoholitta, oli kyllä uupunut olo , kun palasimme kotiin noin 2 aikaan yöllä. :D

Nyt taas reipas olo. :heart:

Henrietta, juu huomasin, mukava seurata miten tämä paino tästä alkaa tippumaan....toivottavasti hyvin. :saint:

kauhea, mittasin vartalonympärysmittoja, ja kyllä kauhistutti, varsinkin vyötärönympärys!! :headwall: , no on sitten aihetta ainakin tehdä asialle jotain!

Tänään ajattelin kävellä 6km sauvakävellen, se on mukavaa ja saa raitista ilmaa. :heart:

Mukavaa sunnuntai päivää kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Hyvää sunnuntaita täältäkin... Täällä podetaan krapulaa, tuli sit eilen lähettyä muutaman kaverin kans baariin, illan aikana tuli juotua aika monta :kieh: Ja tanssittukkin on,niin että hiki valui :xmas:
Niin, tämän baarireissun "ansiosta" paino noussut 200g. Noh, menkööt tää viikonloppu löysemmin, huomenna alkaa taas kunnon pudotus :whistle:

Niin,teen siis kolmivuorotyötä...ja viikonloppuvapaat ei kauheen yleisiä :ashamed:
 
Huomenta!!!

Mun lauantai-ilta meni sen verta pisteiden yli että söoin muutaman hopeatoffee karkian ja kaksi kourallista niitä m&M pähkinäkarkkeja:)Mutta ei hätää,olen ajatellutkin että kerran viikossa voi vähän namiakin napsia,nyt en kyllä aikonut mutta niin kävi kuitenkin.En siis ostanut itelle mitään valmiiksi,poikien nameja maistelin :ashamed:

Hei kaikki: Laitatteko rimpsun aina valmiiksi sillain että mun tarttee se vaan kopsata ja liittää uuteen viikkoon?

Eli:

Henrietta
Aloittanut 5.1.2009
Pituus:169cm
Aloituspaino:75,5kg
Tavoitepaino:65kg
Paino nyt:75,5kg
Punnituspäivä:Maanantai

Ja tuohon sitten se uusi paino vaan tilalle.

emmaelinda : laitanko sulle siis vielä tälle viikolle tuon uuden painon?:)Huomenna avaan uuden viikkoketjun.

Huomenna on mun totuuden hetki aamulla,jaiks!!!
 
Tää on kyllä oikeasti "ihme" -dieetti.. Nyt alkaa siis 11.päivä ja paino on tippunut 6,5kg!

Mittailinminäkin tuossa vartalonmittoja. Ja päätin et mittaan nyt joka sunnuntai niitä ihan omaksi ilokseni :D Oli hyvä että mittasin myös viime sunnuntaina, toisaalta olis ollu fiksua mitata jo dieetin ensimmäisenä päivänä. Jokatapauksessa rinnanympärys pienentynyt kahdella cm:llä, lantion ympärys viidellä!!! Ja vyötärönympärys vaan kahdella, mutta se varmaan johtuu siitä että mä olen tän mallinen. Mahassa roikkuukin vaan toi kengurupussi, sitähän ei voi laihduttaa kuten muuta "tavaraa"

Mä olen muutenkin niin omituisissa mitoissa. Rinnanympärys 81cm, vyötärö 93cm ja lantio107cm. Eli mitä loisteliain päärynä!

henrietan ehdotuksen mukaisesti ostan huomenna kaupasta pakkasen täyteen vihanneksia ja marjoja. Harmi vaan että salaattia ei voi pakastaa :LOL:
 
joo laita vaan toi uusi paino uuteen listaan.
jos tietty aloitat uuden listan maanantaina niin voinhan mä sen sitten sinnekin laittaa. siitä vaan en tiedä miten kerkeen koneelle kun mäkin teen 3 vuoroo mut kunhan maanantaina laitan. olikohan nyt mahdollisimman sekavaa :D laitan tähän uudestaan noi tiedot pudotuksesta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
emma-elinda
alotuspäivä 28.12.08
pituus 166 cm
aloituspaino 90,1 kg
tavoitepaino aluksi 75kg myöhemmin 65kg
paino nyt 87,8
punnituspäivä lauantai

äh,laitan tän nyt tuohon uuteen,seuraavan kerran sun uusi paino tulee ens lauantaina eiks niin..?laitetaan se sitten ens viikon ketjuun
:D Sekavaa on juu,mutta eiköhän tää tästä kun alkuun päästään :D
 
joo uuteen tämä. joo lauantaina tulee seuraava paino, vai onko sulle helpompaa jos mä laitan painon vasta maanantaina niiku kaikki muutkin? siis uuteen pinoon? riippuen vuoroista niin laitan vasta ma iltapäivällä tai aamusta.
 
Täällä on ollut koko viikko vähän takkuista, kun aloitin kovemman dieetin jo 2 viikkoa sitten. Suurin innostus laantui ja ruokahimot on iltaisin saaneet napostelemaan :ashamed: Tänään oon kuitenkin päässyt ihan hyvin takaisin ruotuun niin ei kauheasti huominen punnitus pelota. Jos vaikka samoissa ees pysyis!

Katiapatia siis ihan huimaa tuo sun painonpudotus! Mahtava juttu! :flower: Olitko ollut ennen sairaaladieettiä laihdutuskuurilla vai aloititko ihan yhtäkkiä? Mietin, et mulla kun on jo toukokuusta asti ollut painonpudotusurakka meneillään ja kiloja pudotettu jo lähemmäs -20kg, et lähtiskö mullakin noin hyvin vai olisiko pudotus pienempi, kun en aloittaisi mitenkään "turvonneesta" olosta. Yleensä kun alussa tippuu enemmän. Sun tulokset kyllä houkuttelis kokeilemaan!! Vois jopa olla helppoa siirtyä kun oon ollut nyt 2 viikkoa nutriletilla niin on vatsalaukku pienentynyt sopivasti :D
 
Tilsu mä aloitin (tossa olikos se marraskuun alkupuolta) ja sain jouluun mennessä nelisen kiloa pois.. Sitten kun se olut siinä pyhinä virtasi niin sitä turvotuspöhnää tuli takas aivan samoihin lukemiin mistä lähdin. Siks päätin vähän rankaista itteeni :kieh: mahdollisimman raa'alla kuurilla. Oli risteilyä, pikkujouluja ja muita "pakollisia" tapahtumia joissa ei tietysti tullut niin kevyesti syötyä. Eikä juotua.

Onhan mullakin hidastunut tää pudotus jo. Nyt se on "enää" sitä parinsadan gramman päivävauhtia. Voithan sä kokeilla, jos vaik ekan viikon jälkeen et oo tyytyväinen, niin kannattaa keskeyttää. Meinaan et jos kiloja ei karisekaan yhtään nopeammin kuin lempeämmillä dieeteillä niin ei kannata kärsiä.

Mä haaveilen valokuvia katsellessani nuoruusvuosista... Lukiossa painoin 58kg... Miten ihmeessä mä paisuin, eihän mulla ollut ikinä rahaakaan syödä mitään.....

Ihmiselämään mahtuu kaiketi paljon mystisiä asioita.. :LOL:
 
Pikkasen jännittää huominen punnitus, sillä tänään sitte repsahdin totaalisesti. Meni rolls hamppa, sipsiä ja vielä karkkeja :ashamed:

Toivotaan, että 2 vkon karkkilakko auttoi edes vähän, no eikun uuteen nousuun!! Mutta paino laskuun.
 
äippä71
Huomenta! Tässäpä tämän aamun tuloksia...
äippä71
aloitus 28.12
pituus 162 cm
aloitusp. 77.2kg
tavoitep. 71 kg
paino nyt 75.6kg -400g ed. viik.
punnitus maanantai kok. pudotus - 1.6 kg
 

Yhteistyössä