KOHTALOTOVERIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uupunu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Uupunu

Uusi jäsen
18.10.2009
7
0
1
Moi!oon 20 v äiti ja mulla on loppuunpalaminen eli paha uupumustila,yritin olla täydellinen perheenäiti ja vaimo, siivosin koko ajan hikihatussa ja missään ei saanut olla koskaam pölyn pölyä eikä sotkua,jopa raskausaiknakin puunasin koko ajan enkä levännyt ollenkaan,yötkin meni heräillessä ja kun vaavi syntyi reilut vuosi sitten olin viikon sairaalassa enkä levännyt oikein sielläkään vaikka nyt jälkeen päin mietin niin kyllä olisi pitänyt.olin koko ajan stressaantunut,kunnes aloin saada paniikki kohtauksia esim kaupassa,olin myös ahdistunut ja onneton,koitin siivota ja täyttää sillä jotakin tyhjiötä.Sitten kävi niin että 5kk sitten mulle iski valtavan kamala uupumus,olin niiin väsynyt etten ole koskaan kokenut mitään niin kamalaa,fyysisesti voimat olivat poissa,en päässyt sohvalta ylös,menin sitten lääkäriin koska pelkäsin että olen nyt sairastunut vakavasti,lääkäri totesi mut terveeksi verikokeet ok ja sydänfilmi myös,kävin monen monta kertaa lääkäriissä tämän takia.kaikki on ok en ole sairas fyysisesti.mutta voimat on pois,kysyisinkin että onko kellään ollut burn outtia ja ahdistusta,entä onko kellään ollu burn outtiin sairastettuaan lihasheikkous,aaltoilevasti vpinaa ajoittain särkyjä,unelias tokkurainen olotila mikä ei lähe nukkumalla pois,ja vaik haluis tehä kaikenlaista niin ei ole voimia,entä onko kellään ollu sellasta että ajoittain jopa seisominen on rankkaa fyysisesti ja on mentävä nukkumaa. tai lepoasentoon?itellä on jatkuvasti unelias olo päässä,ja tunnen kun uupumus pahentuu,mulle tulee sellanen kuumeinen ja sairas olo ja siitä tiedän et nyt uupumus taas iskee.ja sit tulee unelias ja raskas olo.raajat on raskaat,väsyttää niin kauheesti et iskee paniikki ja itken sitten kun pelkään näitä oireitani.lääkärit vakuuttelevat että kaikki on ok ja kilpparit eli kipirauhaskokeetkin on ok ja kaikki.mut miten en usko,oikein etsin ja googletan että saisin jonkun diagnoosin tälle.tämä on niin kamalaa ja pelottavaa.toivoisin löytäväni kohtalotoverin..jolla olisi samanlaista.kuitenkin hoidan lapseni koska on pakko pientä ei voi laiminlyödä,ja kyllä mulla on välillä energinenki olo huom välillä.ulkoilu ei ole auttanu,vitamiinitkaan eikä uni.vaik nukun aina kun neiti nukkuu ja menen jo yheltätoista itsekin nukkumaan.anteeks tää on tosi sekava kirjotus,mut oon niin paniikissa.käyn terapiassa jamulla on lääkitys mut mikään ei ole auttanut,pitäskö nostaa lääkitystä.vai mikä auttaisi,aikako??kertokaa.kirjottakaa kaikki kohtalotoverit.oisin niin kiitollinen. :) =) :flower: :flower:

Uusimmat

Yhteistyössä