kohtalotovereita-mahataudissa?

19.01.2004
377
0
16
Onko muita tällä hetkellä mahataudissa olijoita? Meillä vanhemmalla lapsella 2,5v ripuli ja oksennustauti ja odottelen en niin innolla, milloin se iskee itseen. Kokemuksesta kun voin todeta, ettei sitä voi välttää. Kiva tietää, että todennäköisesti vuorokauden sisällä tulee asustelemaan vessassa. Olen vielä raskaana kaiken lisäksi.

Voimia sinne. Meillä tauti vieraili muutama viikkos sitten ja lapsia siis neljä, tauti kesti 10 vuorokautta, siis ennenkuin kaikki olivat terveitä. Me isännän kanssa kyllä ihmeen kaupalla säästyttiin, pestiin kyllä yliahkerasti käsiä.

Täällä äiti ja isi ja poika 1v ollaan kaikki oltu lauantaista asti mahataudissa ja ripuli on edelleen kaikilla päällä. Ihan järkyttävää kun pieni 1v lapsi on oksennustaudissa.Kyllä on kurjaa kun saa vaan pyykätä ja miettiä mikä olis masulle hyväksi.
eilen jo pojalla pysyi ruokaa masussa eikä oksentanut kertaakaan ja tänä aamuna oli ensimmäinen hiukan kiinteämpi kakka kuin pelkkä vesikakka.
Itsellä tuntuu kuin olisi tuhat moottoria vatsassa kun myllertää niin pirusti.

Huojentavaa kuulla että muillakin! Meillä ei vielä muut ihme kyllä ole sairastuneet, vaikka 1,5v on vaikea pitää isomman kimpusta pois ja itse olen herkkä mahataudeille. Meillä sunnuntaiaamuna alkoi. Tyttö tosin eilen oli oksentamatta jo monta tuntia ja yön, joten juhlin jo mielessäni, mutta aamulla yökkäsi yhdet. Nyt nukkuu. Katsotaan, mikä vointi kun herää. On syönyt aika vähän ja ehdottomasti enemmänkin voisi juoda, mutta ei halua. Onneksi kuitenkin jonkin verran juonut eikä kaikki ole tullut ulos. Pissannutkin on. Kuivuminen aina pelottaa.

Yhteistyössä