Ä
Ärr
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihanaa ihanaa!!!on kylmää ja pimeää,paljon lunta jeee!!!
Peesi tähän. Huippua!
Lumi, kylmyys, pimeys ja joulu saavat minut ärtyneeksi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihanaa ihanaa!!!on kylmää ja pimeää,paljon lunta jeee!!!
Peesi tähän. Huippua!
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:voi eikä![]()
ei joulussa muuten mitään, muttakun... mitenhän mä saan sen järkevästi järjestettyä tänä vuonna...
Noh mikäs siinä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ärr:Koska vihaan jouluja
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:voi eikä![]()
ei joulussa muuten mitään, muttakun... mitenhän mä saan sen järkevästi järjestettyä tänä vuonna...
Noh mikäs siinä?
molemmat mies ja minä uusioperheistä, eli neljällä paria isovanhempia pitää käydä, sitte vielä mun fammo ja faffa. ja ens jouluna ei voi nopeesti vaan käydä joka paikassa, kun on lapsi. yks vaihtoehto olis jos ois vaan kotona meidän perheen kesken, mut se ei sit passaa mulle...
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Alkuperäinen kirjoittaja Ärr:Koska vihaan jouluja
No ei toi anna sulle lupaa pilata muiden iloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ärr:Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Alkuperäinen kirjoittaja Ärr:Koska vihaan jouluja
No ei toi anna sulle lupaa pilata muiden iloa.
Antaa se
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:voi eikä![]()
Noh mikäs siinä?
molemmat mies ja minä uusioperheistä, eli neljällä paria isovanhempia pitää käydä, sitte vielä mun fammo ja faffa. ja ens jouluna ei voi nopeesti vaan käydä joka paikassa, kun on lapsi. yks vaihtoehto olis jos ois vaan kotona meidän perheen kesken, mut se ei sit passaa mulle...
No kieltämättä voi olla hankalaa, ette te vois kutsua teille mahdollisimman monta..siis sellaisia jotka voi olla samassa tilassa?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:nii..! pitääpä miettiä
yks vaihtoehto on että käydään anopilla vasta seuraavana päivänä. ne kun ei vietä joulua muutenku lahjat vaihtavat...