KOHTA ON JOULU!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iloinen Possu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
voi eikä :(

ei joulussa muuten mitään, muttakun... mitenhän mä saan sen järkevästi järjestettyä tänä vuonna...

Noh mikäs siinä?

molemmat mies ja minä uusioperheistä, eli neljällä paria isovanhempia pitää käydä, sitte vielä mun fammo ja faffa. ja ens jouluna ei voi nopeesti vaan käydä joka paikassa, kun on lapsi. yks vaihtoehto olis jos ois vaan kotona meidän perheen kesken, mut se ei sit passaa mulle...

ei joulussa muuten mitään, muttakun... mitenhän mä saan sen järkevästi järjestettyä tänä vuonna...

Noh mikäs siinä?

molemmat mies ja minä uusioperheistä, eli neljällä paria isovanhempia pitää käydä, sitte vielä mun fammo ja faffa. ja ens jouluna ei voi nopeesti vaan käydä joka paikassa, kun on lapsi. yks vaihtoehto olis jos ois vaan kotona meidän perheen kesken, mut se ei sit passaa mulle...

No kieltämättä voi olla hankalaa, ette te vois kutsua teille mahdollisimman monta..siis sellaisia jotka voi olla samassa tilassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ärr:
Alkuperäinen kirjoittaja Ärr:
Koska vihaan jouluja

No ei toi anna sulle lupaa pilata muiden iloa.

Antaa se

Sä oot sit toi..siis tää
grinch8.jpg

Noh mikäs siinä?

No kieltämättä voi olla hankalaa, ette te vois kutsua teille mahdollisimman monta..siis sellaisia jotka voi olla samassa tilassa?

nii..! pitääpä miettiä :)

yks vaihtoehto on että käydään anopilla vasta seuraavana päivänä. ne kun ei vietä joulua muutenku lahjat vaihtavat...

nii..! pitääpä miettiä :)

yks vaihtoehto on että käydään anopilla vasta seuraavana päivänä. ne kun ei vietä joulua muutenku lahjat vaihtavat...

Me on aina jaettu monelle päivälle kun mä en halua jouluaattona juosta monessa paikkaa. Viime jouluna oltiin aatto anoppilassa, joulupäivä mun vanhemmilla ja tapanina mun mammalla.

Yhteistyössä