maassa on lunta! maassa on lunta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Teillä epistäää... mäkin haluun..

Koita muuten jaksaa.. voiko kuopus yhtään paremmin? Mitens keskimmäinen auttaako antibiootti jo?

Mä voin vastata välistä :saint:
Minit voi jo paljon paremmin =)
antibiootti puree hyvin ja pienin on , no hiukan paremmassa kunnossa jo :heart: Tätin murut :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Teillä epistäää... mäkin haluun..

Koita muuten jaksaa.. voiko kuopus yhtään paremmin? Mitens keskimmäinen auttaako antibiootti jo?

Mä voin vastata välistä :saint:
Minit voi jo paljon paremmin =)
antibiootti puree hyvin ja pienin on , no hiukan paremmassa kunnossa jo :heart: Tätin murut :heart:

Joo.. pinki hävis taas johki.. mitä onks sil muuta tärkeempää muka :laugh: ihana kuulla

IHANAA!
1687977bfi9pbxnb8.gif

Niiiiiiin mun tuuriani!!! Mä haluan lunta tänne meidän omille nurkille, mutta huomenna aamusta pitäisi lähteä melkein 500 kilsan pätkää ajamaan savon suuntaan ja tietty autolla, joka ollut mulla vajaan viikon, niin ei nyt naurata, ei.

Täällä muuten mitään lunta ole :saint:
Onneksi B)

Okei eli pinki tarvii joko paremman lääkityksen tai unta :laugh:

Tai siis on Siellä, mutta ei Täällä :xmas:
Maantieteellinen raja menee tuossa sopivasti :laugh:

:laugh: ai jaa onks Lahti muka niin iso kaupunki ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niiiiiiin mun tuuriani!!! Mä haluan lunta tänne meidän omille nurkille, mutta huomenna aamusta pitäisi lähteä melkein 500 kilsan pätkää ajamaan savon suuntaan ja tietty autolla, joka ollut mulla vajaan viikon, niin ei nyt naurata, ei.

tääll savossa pakkasella ja tiet kuivia... vaan onhan tossa välillä varmaan mitä vaan

Yhteistyössä