Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Teillä epistäää... mäkin haluun..
Koita muuten jaksaa.. voiko kuopus yhtään paremmin? Mitens keskimmäinen auttaako antibiootti jo?
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Teillä epistäää... mäkin haluun..
Koita muuten jaksaa.. voiko kuopus yhtään paremmin? Mitens keskimmäinen auttaako antibiootti jo?
Mä voin vastata välistä :saint:
Minit voi jo paljon paremmin =)
antibiootti puree hyvin ja pienin on , no hiukan paremmassa kunnossa jo :heart: Tätin murut :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:Täällä muuten mitään lunta ole :saint:
Onneksi B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikä oo.näät unta
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:Täällä muuten mitään lunta ole :saint:
Onneksi B)
Okei eli pinki tarvii joko paremman lääkityksen tai unta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Ei täällä päin Lahtea kyllä mitään lunta ole. Lunta tosin sataa, mutta maahan päästyään se jo sulaa vedeksi :/
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:Täällä muuten mitään lunta ole :saint:
Onneksi B)
Okei eli pinki tarvii joko paremman lääkityksen tai unta![]()
Tai siis on Siellä, mutta ei Täällä :xmas:
Maantieteellinen raja menee tuossa sopivasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niiiiiiin mun tuuriani!!! Mä haluan lunta tänne meidän omille nurkille, mutta huomenna aamusta pitäisi lähteä melkein 500 kilsan pätkää ajamaan savon suuntaan ja tietty autolla, joka ollut mulla vajaan viikon, niin ei nyt naurata, ei.