Kohdunnapukka alkuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli te jo plussanneet siskot,kertokaa missä vaiheessa plussakiertoa napukkanne on mennyt kiinni ja kovettunut,vai onko edes? Eli monta pv oviksesta esim. havaitsitte muutoksia =) on niin paljon ollut tosta napukasta puhetta et nyt tuun jo kysyy teiltä. Jotkin sanoo et se on menny kovaks ja joillai se ollu pehmee..Eli onko toivo menny kun dpo2 se jo hiukan umpeutu ja oli vähä raollaan ja nyt dpo 5 se on tosi kova ja visusti kii. Kaikkia kokemuksia tänne vaan :wave:

Mulla oli pitkään alhaalla eikä mitenkään kova oviksen jälkeen. Negakierrossa nousi ylös välittömästi oviksen mentyä. Plussakierrossa siis jäi "roikkumaan" ja hiljalleen alkoi nousta. :o Dpo10:n jälkeen on negakierroissa laskeutunut ja "löystynyt", mutta plussaa edeltävinä päivinä laskua ei tapahtunut. Aamuisin on tosi ylhäällä, kova ja kaukana - iltaa kohden laskeutuu, mutta on tiukasti kiinni. Nyt rv4+5

Olipas hankala selittää :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Eli taitaa täällä olla negakierto menossa automaattisesti :ashamed: kun napukka on jo nyt kova ja kii..

Älä missään nimessä luota tähän. Yleisesti sanotaan, että useimmiten kn nousee heti raskautumisen jälkeen ylös ja menee tiukasti kii. Toki kaikkien kn käyttäytyy yksilöllisesti, ja minäkin luulin tässä kierrossa, että ei tärpännyt, koska kn ei heti noussut napakasti ylös.
Luulen, että parhaiten selviää kn:sta jos ennen menkkojen alkamista pysytteleekin ylhäällä, eikä laskeudu alas "vuotoasentoon". Eli odottele hyvillä mielin vielä tuonne lähelle tätipäivää ;)

Juu ei kn:ään kannata luottaa... mäkin viimeks olin täysin varma et oon raskautunu ku oli kaikki ne oireet ja sit kn:kää ei ollu noussu het ylös vaa jäi siihe keskivaiheille. Eli mitä suotta vaipua viel epätoivoon :) Tosin mulla kn pysyy suht ylhäällä kyl ennen menkkojakin et ei siihe oikee luottamista oo senkää suhtee :p

Älkää nyt oikeasti uskoko yhtään koko kohdunnapukkaan.. B) Sen liikkeet ja se miltä se tuntuu on kiinni niin paljon ihan muustakin kuin lisääntymistoiminnoista, ettei siitä voi tulkita yhtään mitään. Vatsan toiminta, äskettäin (tai vähän kauemmin sitten) harrastettu seksi... Vaikka mitä. Paras olis antaa sen olla rauhassa, eikä kuskata sormissaan pöpöjä turhanpäiten emättimen pohjalle.

Poimin taas vanhan keskustelun mielenkiintoisesta aiheesta :) Täällä kohdunnapukka pehmeänä isona pyöreänä alhaalla viistoo vasemmalle (kokeilin hiusväripaketissa olleiden hanskojen ja liukuvoiteen kanssa :) aika gyneokologi olo :) keskellä kiertoa muistan olleen ylhäällä nuppineulanpään kokoisena.

Nega taitaa tulla, vaikka ei yhtään sellainen olo enää että menkat alkaisi (ollut aikaisemmin silloin tällöin), mutta ei kyll ole mitenkään raskautunutkaan olo.

Yhteistyössä