ei tule mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vm82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vm82

Vieras
Heippa vaan kaikille!
Tää on nyt sitten ihan puhtaasti vuodatusta, eli ne jotka ei sitä jaksa kuunnella tai lukea nii voivat jo tässä vaiheessa sulkea tämän keskustelun...

Vaikka yritystä on vasta se n. kahdeksan kk takana, nii nyt alkaa epätoivo pikkuhiljaa hiipimään mieleen... voin ihan puhtaasti sanoo että pari viimestä kiertoo oon ollu stressaamatta koko asian takia, niinkin että vasta pari päivää ennen menkkoja oon ruvennu laskemaan millon niitten pitikään alkaa... Ja nyt alkaa töissäkin olemaan nii kiirusta ettei sielläkään kerkee mitään muuta ajattelemaan ku töitä. kotona aika menee ku siivillä, eli touhutessa tai sitten ihan puhtaasti vaan nauttiessa olemisesta... En edes sanallakaan oo maininnu vauvasta ukolle...
Nyt sitten tämän kaiken epätoivon keskellä pisteen ii:n päälle pamautti tieto siitä, että miehen sisko saa lapsen loppu vuodesta ja kun se ei heille oo ollu suunniteltu... siinäpä sitten tapaamisen jälkeen sai miettiä rauhassa ja itku tuli ku tajus taas tän tilanteen että ite haluaa lasta, mutta imeisestikkään ei voi sitä saada ja sitten joku joka ei välttämättä nyt sitä haluaisi saa ihan ilman yrittämistä. Siis se jos mikä tuntuu olevan niin väärin!
Nyt vasta alkaa turvotus laskemaan silmistä, niin paljon sitä asiaa tuli eilen itkeskeltyä!! Tiedän että pitäs jaksaa vaan toivoo sitä hyvää, mutta kyllä on toivo hävinny multa jonnekkin ihan muualle. En vaan jaksa millään enää uskoo että voisin saada lasta... ja tutkimuksiin ne eivät vielä ota, kun ei sitä vuotta oo menny...
Kyllähän se varmasti kuulostaa ihan hirveelle kun tulee näin ruikutettua, mutta ehkä teistä joku ymmärtää miltä tämä tuntuu, edes vähän...
nyt siis menossa kp 4/29...
Mieli on kyllä niin totaalisesti maassa, nytkin olis olo semmonen että haluais vaan kääriytyä peiton alle ja rutistaa tyynyä niin kauan että nukahtaa.
ei siis oo tasan menny elämän lahjat... valitettavasti!

Onnea kaikille jotka on plussanneet ja eihän tässä muuta voi sanoo ku että tsemppiä niille jotka sitä plussaa hakee...!!!

Juu mä tiedän tunteen... :( mekin oltiin oltu jo ilman ehkäisyä viime vuonna tähäbn aikaan puolivuotta kun kaveri ilmoitti olevansa raskaana ja ilman että hän sitä toivoo pillerit vain olivat pettäneet nytten heillä on semmoinen kohta nelikuinen suklonen poika vauva olenhan toki onnellinen heidän puolestaan mutta jotenkin se vain tuntui väärältä ja mietin että miksi ei meille?
Elikkäs meillä on yritystä jo yli 1,5 vuotta eikä mitään mihinkään suuntaan tänäänkin on kp1 kun aamulla alkoi menkat :( joten voit vaan kuvitella mikä on olo tällä hetkellä... :'(
Liityinkin jo tonne lapsettomien sivuille kun alkaa tää tilanne näyttää toivottomalta... :( tutkimuksissa ei olla käyty kun ei vain yksinkertaisesti uskalla.. enkä usko että mieskään lähtisi ihan heti.. itse ajatteli että pitää varata aika gyneltä että sehän osaa jotain sanoo ja ottaahan se testejä ja eihän se välttämättä mistään kummasesta johdu tämä lapsettomuus sehän voi olla että sen voi lääkkeillä korjata tai jtn pitää toivoa vain parasta...

Ei tule mittään,ei!!!!
Voi paskan paska! Tuntuu et jokaisella vastaan tulijalla on joko vaunut tai pyöreä maha!!
Kohta on vuosi yritystä, ja nytkään ei voi edes yrittää kun munasarjat täynnä kystia.
et samassa veneessä ollaan!

Olitko sä se viestin aloittaja? No mie en oikeestaan edes uskalla ajatella mitä vikaa musta löydetään... mutta sehän selviää huomenna jos soittaisi ajn gynelle... paljonhan tommonen tutkimus maksaa onko tietoa?

huomenta vaan!
jotenkin ehkä on parempi mieli (jos noin saa sanoa) kun tietää että muillakin on samanlaisia tunteita edellisestä asiasta... Ite otin puhelimen kouraan ja varasin ajan ultraan kuukauden päähän niin näkee vähän noita munasarjoja ja pikkasen alustavaa tutkimusta. jos se tieto helpottais edes vähän eteenpäin...

Noista gynen hinnoista ei oo tietoo ollenkaan, ku ite soitin vaan tk:lle... varmaankin lähemmäs 80€...?

Niin en kirjottanu sitä kysta-viestiä, ei oo vielä tutkittu.

Oltiin ukon kanssa hyvin samaa mieltä asiasta että kannattaa käydä tutkimuksissa, tai ainakin alottaa ne.

Mutta tällä hetkellä ei voi muuta kun vaan toivoa ett ens kierrosta onnistuu!!!!

hauskaa viikonloppua kaikille onnettomille sisaruksille! ;)

NIinhän seon juu.. aika kallista touhuu on kun ei sitä paljoo työttömänä tienaa :/ että mitenhän tämänkin sitten maksaa on eri juttu... mut toivotaan että tässä kierrossa tärppää sitten ihan ilman mtn tutkimuksi.. tänään siis kp2/27-28...
Hyvää viikonloppua munkin puolesta!

Juu en ollut alkuperäinen, ihan vaan sadattelen omaa huonouttani.........
mulla alku lysti tutkimuksissa maksoi, 400.- josta kela korvas 40%. otettiin jo vähän noita hormooniarvojakin...
mutta se alku-ultra kai maksaa jotain 100-140.- josta kela korvaa sen 40%. Hinnat kyllä vaihtelee rajusti että kannattaa kysyä hinnat ihan eka..
Hyvää viikonloppua!!!

Kyllä mun mielestä kannattaa mennä lääkäriin jo heti puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Ei sitä vuotta kannata odottaa, ja mistä ne siellä lääkärissä tietää kauanko olette todellisuudessa yrittäneet?! Yksityiselle kannattaa kyllä myös mennä jos muuten ei homma etene.

Itsellä takana vasta 3 yritystä ja kaikki ajatukset jo pyörii mielessä. Kävin kyllä marraskuussa gynellä, ja käski vaan alkaa yrittämään, vaikka pientä endoa oli havaittavissa, mutta ei muuta vikaa.

Miksi ei voi yrittää vaikka on kystia? Itsellä on kanssa kysta, mutta raskauduin. Senhän voi leikata raskauden aikanakin jos häiritsee.

Tutkimuksiin voi mennä aiemminkin. Ainakin minun ystäväni meni puolen vuoden yrityksen jälkeen tutkimuksiin!

Ei muutakun lääkäriin! Ei kannata rääkätä itseään, ei tuollaista kukaan jaksa. Sitäpaitsi saatte apua ajoissa jos on jotain vialla.

Jos minua tarkoitit niin, kystien sijainti on sellainen että lääkäri piti parempana että ensin hoidetaan ja sitten yritetään vasta vauvaa...
Tämä oli siis minun tilanne eikä *koko totuus*asiassa.

Yhteistyössä