(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietiskelijä

Vieras
oon tässä miettiny että kun on näitä alkuraskauden keskenmenoja, nii oliskohan itelleen voinu käydä niin...? tai sitten oli todella pahat menkkakivut mitä ei ikinä ennen oo ollu.
Siis alko nii että noin puoltoista viikkoo ennen menkkojen alkamispäivää tuntu alamahassa kummallakin puolen sellasta nipsuttelua, mitä ei ikinä ennen oo ollu. Vessassa piti juosta monta kertaa päivässä, joskus yölläkin. Menkkojen piti alkaa torstaina ja ne alko vasta seuraavan viikon tiistain ja keskiviikon välisenä yönä (mitä ei oo ennen tapahtunu) niin että piti todellakin tulppa jalkojen välissä könytä vessaan. Seuraava päivä oli ihan hirvee, koski aivan älyttömästi ja vuoto oli todella tumman punaista... En tiedä sitten että tekeekö mieli tepposet ja luulee että olis menny kesken, mutta senmoisia oireita ei oo ollu ennen tai jälkeen. Voihan se ollakkin mahdollista, kuka tietää...
Sitähän minä vaan että onko muilla kokemusta samaisesta asiasta?

Moi! Mulla oli joku puoli vuotta sitten samantyylinen kokemus. En tiedä oliko se oikeasti keskenmeno,luulen ainakin niin. Mulla oli siis menkat myöhässä jonkin verran (5-7 pvää en muista tarkalleen).Kun ne sitten alkoivat oli ihan julmetut kivut ja kouristelua niin etten suorana voinut vessaan mennä.Olin vielä töissä ja siinä ohi mennen vilkasin kelloo.En siis tietenkään siks että otan aikaa kuin kauan vessassa menee :) Kun sitten vessaan asti pääsin,tuntui että istuin siellä ainakin vartin.Todella tummaa ja erittäin venyvää kalvoa tms. tuli yhtä soittoa ja kipu jatkui. Kun sitten pääsin vessasta katsoin kelloa just siks kun aika vessassa tuntui ikuisuudelta ja todellakin 7 minuuttia yhtäsoittoa tuli sitä ""kalvoa"".Se ei siis vähentynyt tai muuta vaan sitä tuli niin kauan kun se sitten yhtäkkiä kokonaan loppui. Menkat kestivät sitten normaalin 3-5 pvän sijaan yli viikon ja kivut kestivät 3 päivää,normaalien menkkojen aikaan 2 ekaa päivää koskee mutta ei mitään sellaista kuin silloin. Luulenpa siis että sain keskenmenon.

Yhteistyössä