kohdun kasvu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aatsipoppaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin neuvoassa ekan kerra tässä raskaudessa 11+2 ja silloin terkka sanoi että kohdun reuna on just ja just häpyluun yläpuolella. M en kyllä itte tunnistais sitä.
 
mulla 12rv nyt ja en ole varma tunnenko sen jo nyt,mut sekin voi johtua ettei tunnu ku on tota läskiä niinpal tossa mahassa.ei tässä kyl vastausta tai apua sun kysymykseen ollut
 

Yhteistyössä