P
pohtija
Vieras
Noniin elikkäs raskausajan innokas pohdinta on käynnissä 
Tilanne on sellainen että jp tai jtp tuntuu jomotusta tai sellaista nippailua tuossa kohdun oikealla puolella ja pohdin tässä että mistä se voisi johtua. Onko esim. mahdollista tuntea se kohta missä istukka on kiinni? Onko muilla ollut tälläistä?
Nyt siis menossa rv 10.
Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii kommentoida
Tilanne on sellainen että jp tai jtp tuntuu jomotusta tai sellaista nippailua tuossa kohdun oikealla puolella ja pohdin tässä että mistä se voisi johtua. Onko esim. mahdollista tuntea se kohta missä istukka on kiinni? Onko muilla ollut tälläistä?
Nyt siis menossa rv 10.
Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii kommentoida