Kohdusta "nippaa" samasta kohdasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija

Vieras
Noniin elikkäs raskausajan innokas pohdinta on käynnissä :D

Tilanne on sellainen että jp tai jtp tuntuu jomotusta tai sellaista nippailua tuossa kohdun oikealla puolella ja pohdin tässä että mistä se voisi johtua. Onko esim. mahdollista tuntea se kohta missä istukka on kiinni? Onko muilla ollut tälläistä?

Nyt siis menossa rv 10.

Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii kommentoida :)
 

Yhteistyössä