Köyhien lapset pois päivähoidosta!

  • Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meillä kulkeutui kerran pojan päällä toisen pojan kurahaalari, takki ja hanskat. No pesin ne ja laitoin pussiin ja pyysin miestä viemään ne päiväkotiin aamulla. Siinä varmaan viikko siitä näin ilmoitustaululla kun joku etsi kadonneita kuravaatteita ja muistan miten mietin hoitajien sotkevan noita koko ajan. Noh,.... kuukausi tuosta katsoin kotona mikäs kassi se siellä eteisen kaapin takanurkassa on.... Ne toisen lapsen kuravaatteethan ne siellä oli. Himpun verran vaivihkaa vein ne päiväkotiin kun tuossa välissä olin kuullut katoamisesta keskusteluakin ja haukkumista kuka ne pölli.
Meidänkin lapselta on muuten leikelty paitaa ja housuja saksilla! Kai noista voi pyytää korvausta vai? Siis ei merkkituotteita, mutta kiva ostaa uusia koko ajan.
 
"jep"
Tuosta vaatteiden leikkelystä, ota asia puheeksi päiväkodissa mahdollisimman pian. Käsittääkseni päiväkodin lapset ovat vakuutettuja hoitoajan esim. sen varalta, jos vahingoittavat toisen omaisuutta, mutta toki tuollainen asia on syytä selvittää, ja enää viikkojen päästä se on aika mahdotonta.
 
[QUOTE="aloittaja";27879449]
Ja te muut; näkee jo teidän asenteesta että on ok pölliä varakkaammalta, kun pöllijänä on joku "tarvitsija". Toivottavasti ette opeta lapsillenne samanlaista käyttäytymistä.[/QUOTE]

En mä ainakaa oo sitä mieltä, että saa varastaa vaikka toisilla kuinka olis varaa vaikka mihin. Varastaminen on aina väärin. Se on vain tuo sun alootus ja asenne meitä pienituloosia kohtaan joka sai aikaan ihmisis reaktion, että hyökätään sun kimppuun. Tai nauretaan sulle.

Kyllä mä ainaki arvostan enemmän itte kudottuja mahdollisesti persoonallisiaki sukkia. Hyvin lämmittää jalkaa ne itte tehdyt sukatki.

Toivon, että ap tosiaan on provo. Ei kukaa voi olla tuollaanen. :D
 
"blaah"
Mun pojalta viety kumisaappaat hoidossa. Sieltä sitten kannoin pojan autoon ilman kenkiä.Hoitajat tiesivät kuka ne vei mutta takasin niitä ei saatu. Kyllä otti nuppiin kun olivat nätit uudet saappaat. Ei se että mitä ne makso vaan se periaate :( Jos oikeesti tartti saappaita ni olis ottanu päiväkodin varasaappaat..
 
"Vieras vierailija"
"Vieras"
Mä oon leikkannu kankaasta sellasia 1cm*1cm kokoisia paloka, kirjottanu tussilla nimen ja harainu sen sukanvarteen muutamalla pistolka. Aikaa kuluu minuutti. Ap jos et itse ole ompelijatyyppiä niin ehkä voit pyytää lapsen isää ompelemaan ne lappuset kiinni?
 
"Julia"
Meilläkin on merinovillasukat jokaisella muksulla. Nuo uusimmat maksoivat muuten 19,90e. Eli meillä on 20euron merinot!
Ihan omalla rahalla ostetut KAUPASTA.

T: Köyhä yh, joka tällä hetkellä työtön
 
"tiiu"
[QUOTE="aloittaja";27879220]En ole ompelijatyyppiä... No, eli kun käyn ostamassa uudet, niin käyn ompelimon kautta ja saa laittaa nimilapun. Samalla laitatan noihin muihinkin, jahka saan ne pestyä.

Voi prkl, kun ottaa pattiin. Ihana päikky kyseessä, eikä koskaan ole mitään pöllitty niin ei tullut mieleenkään että jonkun kynnyksen ylittää jotkut prkleen sukat. Mutta hyvät sukat kyllä sai, jospa sitten on lapsellaan lämpimämmät jalat kun ei ole näköjään ollut varaa ostaa muuten villasukkia.[/QUOTE]

Meillä on nimellä varustettuja lappuja ja "tageja" joilla saa nipsautettua nimen sukkiin,kengän läppään ym vaikeisiin paikkoihin tai vaatteisiin joista sen vielä haluaa pois jos haluaa vaikka myydä eteenpäin. En voi kun suositella :) Euroteam
 
"aloittaja"
[QUOTE="tiiu";27884132]Meillä on nimellä varustettuja lappuja ja "tageja" joilla saa nipsautettua nimen sukkiin,kengän läppään ym vaikeisiin paikkoihin tai vaatteisiin joista sen vielä haluaa pois jos haluaa vaikka myydä eteenpäin. En voi kun suositella :) Euroteam[/QUOTE]

Olipas hyvä, kun palasin katsomaan onko tänne tullut jatkoa... Ja tosiaan ehkä alussa hieman provosin, mutta sainpahan keskustelua aikaiseksi. Vanhempani on aikas köyhiä olleet aikoinaan, mutta eivät todellakaan mitään varkaita. Alkoi vaan niin ärsyttää enkä keksinyt muutakaan syytä, miksi joku voi toiselta pölliä tavaraa kuin se, ettei itsellä ole varaa ko. tavaraa ostaa.

Kiitos tiiu tästä Euroteam-linkistä, laitan heti tilaukseen! Tuohan on kuin luotu mua varten! :)

Ja sori kaikki, joilla meni herneet nenuun mun takia.
 

Yhteistyössä