Terveisiä täältä sätkylandiasta! :wave:
Olette jutelleet lohdutuksista... Mulle järkyttävintä on ollut hyvien ystävien tekstiviestit "Soita, jos haluat jutella." Toki ymmärrän tuonkin, että soita, jos haluat, ettei halua soitella ja udella. Enimmäkseen mua on harmittanut hölösuuni, kun joudun kertomaan asiasta, että taas meni kesken. Mä ehkä olisin toivonut, että mulle olis soitettu ja kysytty, että miten jaksat. Pari erittäin läheistä ystävää on olleet ihania, mutta kyllä, itsekin ovat kokeneet keskemenon. Ja tällä hetkelläkin heistä on valtava tuki jo siinä, kun sätkyilen nykyisen raskauden pysyvyyden kanssa.
Älkäämme unohtako teitä :heart: Mun on pakko sanoa, että
Teistä on ollut mittaamaton tuki, ja on sellainen fiilis, että täällä kompataan ja kuunnellaan (luetaan).
Mä olen ollut edelleen ahdistunut ja skeptinen. Kyttäilen vessassa käydessä ja tunnustelen oireita. Välillä on ihan jees, välillä on todella ikävä olo. Vielä ei ole tullut tuhrun tuhrua. Onneksi.
Sainpa sitten päähänpiston ja ostin Clearbluen sen digitaalisen viikkotestin ja tein sillä, varmistaakseni, että onko se kehitys pysähtynyt vai jatkuuko vielä... Siis eihän se välttis mitään sano, mutta antoi sen 5+, joka nyt mulla onkin 5+2. En ole vielä kertaakaan jännittänyt niin paljoa testin tekoa, että kädet vain tärisi. Ajattelin, että antaa sen 1-2vkoa, jos on mennyt kesken, että hormonipitoisuudet olis laskenut tms.
Olin sitten niin innoissani, että otin kuvankin :ashamed:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5471882.jpg
Mä koetan nyt vähän rauhoittua tän asian kanssa ja olla raskaana. Ens viikolle, jos päästään raskaana, niin varhaisultraan.
Toistaiseksi jään nyt vähän taustailemaan meininkiäni. Ilmoittelen itsestäni,
JA PALJON PLUSSIA! ++++++++++++++++++++
Ja vielä muoksis: Siis se 3+ meinaa, et on kolme viikkoa ollut raskaana, jos joku ei jostain syystä tiedä. Minä en tiennyt, ennen kuin luin ohjeista. Eli sit meidän laskutavan mukaan 5+... Urpeliini olen minä, ette ehkä te